Skogsraa Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Etter en lite aktiv vår, sommer kan jeg melde om at jeg har planer om å begynne å sløse bort dødtid her på forum. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Det er blitt postet for mye mikkemus-musikk her den siste tiden.For de uinnvidde, Immortal er altså tilbake: Nydelig comeback. Som et blaff fra fortiden. Svartmetallen generelt har vert død i godt å vel et tiår, men Immortal har som få andre klart å holde seg konservativ og ihvertfall delvis tro til konseptet i deres utgivelser opp mot og etter årtusenskiftet. Innflytelsene fra Bathory er klart til stede i deres nyeste plate, og noen (uheldige) vendinger har det blitt også blitt, men alt i alt synes jeg de har lykkes overraskende godt. Som så mange andre hadde jeg jo håpet på et det ultimate album, tatt den lange tiden siden forrige album i betraktning, men det var nok kanskje et urimelige krav å stille. Alt i alt har de gjort en utmerket jobb, det kunne jo endt opp slik som med Satyricon som har blitt en parodi på seg selv.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Lord Britishface: +1 for Lights Out Asia, My Bloody Valentine og Meshuggah. Resten har jeg ikke hørt noe særlig på. Men ikke dårlig at de tre jeg har hørt faktisk er rimelig gode. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hvorfor skjer det aldri noe her? Akkurat det samme, dag ut og dag inn! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hvorfor skjer det aldri noe her? Akkurat det samme, dag ut og dag inn! Slutt å klag, folk som syter kan like godt la være å være her Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hvorfor skjer det aldri noe her? Akkurat det samme, dag ut og dag inn! Vi er en syklubb. Vi vet ikke bedre. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Som et blaff fra fortiden. Svartmetallen generelt har vert død i godt å vel et tiår, men Immortal har som få andre klart å holde seg konservativ og ihvertfall delvis tro til konseptet i deres utgivelser opp mot og etter årtusenskiftet. Innflytelsene fra Bathory er klart til stede i deres nyeste plate, og noen (uheldige) vendinger har det blitt også blitt, men alt i alt synes jeg de har lykkes overraskende godt. Som så mange andre hadde jeg jo håpet på et det ultimate album, tatt den lange tiden siden forrige album i betraktning, men det var nok kanskje et urimelige krav å stille. Alt i alt har de gjort en utmerket jobb, det kunne jo endt opp slik som med Satyricon som har blitt en parodi på seg selv.. Heheh, sant angående Satyricon. De har jo beveget seg vekk fra BM da, men allikevel. Det blir uansett ikke stort bedre enn Mayhem Ordo Ad Chao var et kjøp jeg var storfornøyd med, men overgår neppe De Mysteriis Dom Sathanas. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Det er problemet! Jeg er avhengig av DNFK! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hva forventer du skal skje da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Etter en lite aktiv vår, sommer kan jeg melde om at jeg har planer om å begynne å sløse bort dødtid her på forum.Minner meg om når folka i Trainspotting velger å gå tilbake til heroinet. Hvorfor skjer det aldri noe her? Akkurat det samme, dag ut og dag inn!If it ain't broken, don't fix it. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Men det er det fine med DNFK, vi forandrer oss ikke! Men hvordan er DNFK om 40+ år? "Den nye SyKlubben? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hvilken av de anbefaler du mest? Have a Nice Life – Deathconsciousness: Vanvittig stemningsfull og tung ... shoegaze? Industrial? Post-rock? Jeg vet ikke helt. Man må bare høre. Andrew Jackson Jihad – People That Can Eat People Are the Luckiest People in the World: Lett folk-punk med utrolig underholdningsverdi og herlige tekster. My Bloody Valentine – Loveless: Etter 18 år fortsatt tidens beste shoegaze-verk. Lights Out Asia – Eyes Like Brontide: Luftig downtempo post-rock. Konseptalbum om den kalde krigen. Sound Providers – Looking Backwards: 1998-2001: Jazz/hip-hop-fusion. Jeg vet metalheads har et hvitglødende irrasjonelt hat for hip-hop, men gi det i alle fall en sjanse. Neutral Milk Hotel – In the Aeroplane Over the Sea: Skranglete lo-fi indie rock; du kommer til å hate det eller elske det. The Antlers – Hospice: Triiiiist indie-rock/slowcore. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Når Satyr. klarte og havne på topp 10-lista i VG så ble jeg oppgitt! Lord BF: Sikkelig smørbrød-liste Har en følelse av at dette blir morsomt og gå igjennom:) Endret 21. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Det er problemet! Jeg er avhengig av DNFK! My Bloody Valentine – Loveless: Etter 18 år fortsatt tidens beste shoegaze-verk. Hva synes du om Only Shallow? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Er en gamer, har mange liv! Desutten lagra jeg på forrige checkpoint ; p Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Alle som er her trenger et liv. Jeg har enda ikke funnet et fint et på ebay, så dette jeg har nå får duge enn så lenge Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Natta DNFK Sov godt alle sammen! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Alle som er her trenger et liv. Jeg har enda ikke funnet et fint et på ebay, så dette jeg har nå får duge enn så lenge Sant! Men en dag dukker ett opp på ebay forhåptentligvis Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hvorfor skjer det aldri noe her? Akkurat det samme, dag ut og dag inn!Fordi spammere som deg ødelegger skrivegleden for dem som har noe å gi. Begynn å skriv innlegg som består av mer enn en setning og som har et innhold så skal du se at du på sikt begynner å inspirere til noe konstruktivt. Jeg ville mye heller sett to innlegg av deg til dagen bestående av 5+ setninger i hvert, enn tyve enkeltstående innlegg med en meningsløs setning i hver. Når det er sagt så går det stort sett i sykluser her inne, og det eneste som forandrer seg over tid er hvilke brukere som er aktive i diskusjonene. For mitt vedkommende merker jeg at DNFK mangler en person med god humor, så her er det absolutt et tomrom å fylle. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg spammer da for faen ikke? Dette er DNFK, ikke holmgang sitt forum! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg