Demonfudge Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Badum. Pshh. Filmen Salo. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Noen helt totalt fucked scener ja som du faktisk får lyst til å snu deg bort...er ikke så ofte jeg snur meg bort ifra ting men..jah...syk syk film. Hva heter den? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Oj, sovnet på sofaen trodde klokka var tidlig før skolen i morgen USA klokke = Døgnvill og forvirret Må quote meg selv her, gått rundt de to siste timene i byen og har visst vært uvanlig rar i dag, men likevel litt søt og utrolig morsom. Etter at jeg sto opp etter luren har jeg følt meg sykt rar Noen herfra som har dopet meg ned? Jeg har mine mistanker. Endret 21. oktober 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Noen helt totalt fucked scener ja som du faktisk får lyst til å snu deg bort...er ikke så ofte jeg snur meg bort ifra ting men..jah...syk syk film. Hva heter den? Filmen heter Antichrist Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) EDIT: Ja, det sameboe sa Endret 21. oktober 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Er den verre enn Salo? Salo eller Zalo? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Gomp! Er det overhodet å få tak i lengre, lenge siden jeg har sett det i butikkene. Gud vet hvor mye jeg spiste av det der når jeg var ung og pen. Og brukte alle pengene på den lokale sjappa der jeg bodde i Oslo. Enten ble det nudler eller godteri. Bitteliten sjappe, eid av noen koselige innvandrere. Mener jeg så det for ikke så lenge siden. Har forresten funnet en drink som smaker akkurat som Gomp også. Husker ikke helt blandingsforholdet, men tror det var sprite, pærecognac og Roses lime man brukte oppi der. Har det skrevet ned ett eller annet sted. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Filmen Salo. *hysj hysj og se filmen* Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Gomp er da ikkenoe problem å skaffe? Selger den på ICA hvæffal. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Gomp! Er det overhodet å få tak i lengre, lenge siden jeg har sett det i butikkene. Gud vet hvor mye jeg spiste av det der når jeg var ung og pen. Og brukte alle pengene på den lokale sjappa der jeg bodde i Oslo. Enten ble det nudler eller godteri. Bitteliten sjappe, eid av noen koselige innvandrere. Mener jeg så det for ikke så lenge siden. Har forresten funnet en drink som smaker akkurat som Gomp også. Husker ikke helt blandingsforholdet, men tror det var sprite, pærecognac og Roses lime man brukte oppi der. Har det skrevet ned ett eller annet sted. Det hørtes digg ut! Lag tråd på Mat og drikke delen! "Drinker som smaker som godis" elns. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Å ha hele Shpongle-diskografien i FLAC er ren øregasme. Da vet dere det, liksom. Simon Postford og Raja du mener ja? Bare så jeg ikke tror du mener noe annet:) Endret 21. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Å ha hele Shpongle-diskografien i FLAC er ren øregasme. Da vet dere det, liksom. Nå er jeg spent på å få vite hva slags set-up du har som lar deg høre forskjellen på 320 kbit/s mp3 og lossless. np: Have a Nice Life - A Quick One Before the Eternal Worm Devours Connecticut. Endret 21. oktober 2009 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Å ha hele Shpongle-diskografien i FLAC er ren øregasme. Da vet dere det, liksom. Simon Postford og Raja du mener ja? Bare så jeg ikke tror du mener noe annet:) Helt korrekt. Synd jeg ikke oppdaget musikken deres tidligere, det er jo akkurat slik type musikk jeg liker. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Helt korrekt. Synd jeg ikke oppdaget musikken deres tidligere, det er jo akkurat slik type musikk jeg liker. You like hardstyle 2? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 You like hardstyle 2? Ingen musikksjanger kan bli min favoritt, noen gang. Men EDM kommer høyt opp på lista ja. Dessverre er det mye dritt i hardstyle, så liker en del, men langt i fra alt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Filmen Salo.Salò. Salò o le 120 giornate di Sodoma. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Dere MÅ s denne, sinnsykt artig : www.digyourowngrave.com/microphone-swallow// Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 haha! ler av jokeren! 7, ned, får 9. Enda en 7, går ned, får 9, 8, gikk ned fikk 9 igjen! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Det er blitt postet for mye mikkemus-musikk her den siste tiden. For de uinnvidde, Immortal er altså tilbake: Se filmen hos Youtube Endret 21. oktober 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg