Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen helt totalt fucked scener ja som du faktisk får lyst til å snu deg bort...er ikke så ofte jeg snur meg bort ifra ting men..jah...syk syk film.

Hva heter den? :ninja:

Lenke til kommentar
Oj, sovnet på sofaen trodde klokka var tidlig før skolen i morgen :ermm: USA klokke = Døgnvill og forvirret

Må quote meg selv her, gått rundt de to siste timene i byen og har visst vært uvanlig rar i dag, men likevel litt søt og utrolig morsom. Etter at jeg sto opp etter luren har jeg følt meg sykt rar :roll: Noen herfra som har dopet meg ned? Jeg har mine mistanker.

Endret av Nopros
Lenke til kommentar
Gomp!

Er det overhodet å få tak i lengre, lenge siden jeg har sett det i butikkene.

Gud vet hvor mye jeg spiste av det der når jeg var ung og pen. Og brukte alle pengene på den lokale sjappa der jeg bodde i Oslo. Enten ble det nudler eller godteri. Bitteliten sjappe, eid av noen koselige innvandrere.

Mener jeg så det for ikke så lenge siden. Har forresten funnet en drink som smaker akkurat som Gomp også.

Husker ikke helt blandingsforholdet, men tror det var sprite, pærecognac og Roses lime man brukte oppi der. Har det skrevet ned ett eller annet sted.

Lenke til kommentar
Gomp!

Er det overhodet å få tak i lengre, lenge siden jeg har sett det i butikkene.

Gud vet hvor mye jeg spiste av det der når jeg var ung og pen. Og brukte alle pengene på den lokale sjappa der jeg bodde i Oslo. Enten ble det nudler eller godteri. Bitteliten sjappe, eid av noen koselige innvandrere.

Mener jeg så det for ikke så lenge siden. Har forresten funnet en drink som smaker akkurat som Gomp også.

Husker ikke helt blandingsforholdet, men tror det var sprite, pærecognac og Roses lime man brukte oppi der. Har det skrevet ned ett eller annet sted.

Det hørtes digg ut! Lag tråd på Mat og drikke delen! "Drinker som smaker som godis" elns.

Lenke til kommentar
Å ha hele Shpongle-diskografien i FLAC er ren øregasme. Da vet dere det, liksom.

Nå er jeg spent på å få vite hva slags set-up du har som lar deg høre forskjellen på 320 kbit/s mp3 og lossless.

np: Have a Nice Life - A Quick One Before the Eternal Worm Devours Connecticut.

Endret av Lord Britishface
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...