Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faen, jeg har ikke gått av å ha PC.

Kommer meg aldri i seng, aldri bort fra den :p

Hva er egentlig greia med det der? Jeg forlater heller ikke PC-en med mindre jeg er helt nødt, selv ikke de gangene jeg skal tidlig opp om morgenen. Er direkte irriterende egentlig, spesielt når det ikke er noe morsomt å se på likevel. :p

Sitter å jobber med særemnet nå. Herregud, for en idiot jeg er som ikke har startet før. Fint å begynne kvelden før med den største norskoppgaven på hele videregående. Jaja, får ta seg selv i handa og sette ræva i gir. :(

Lenke til kommentar
Sitter å jobber med særemnet nå. Herregud, for en idiot jeg er som ikke har startet før. Fint å begynne kvelden før med den største norskoppgaven på hele videregående. Jaja, får ta seg selv i handa og sette ræva i gir. :(

Du satser på å ta i bruk en og annen sekundærkilde, gjør du ikke? ^^

Red.: Å, kom igjen; hvis ikke noen sier noe snart, blir jeg jo faktisk nødt til å gjøre lekser! ):

Endret av Daniel
Lenke til kommentar

Du satser på å ta i bruk en og annen sekundærkilde, gjør du ikke? ^^

Nei, har om aviser, så jeg er en pionér på området. Dessverre. :p

Lenke til kommentar
Så bra! ^^

Har morgenen holdt en kanel-tale for deg også, kanskje? x)

morgenen var ikke noe snill mot meg idag. tok tak i håret mitt, stirret med blodrøde øyer og skrek ut "Ken, nå kommer du deg opp sårru rekker jobben!!" med ond stemme før den lo litt for segselv og returnerte til klokka :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...