L4r5 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 den der var litt imponerende. Måtte leses to ganger Lenke til kommentar
Nie Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Skulle jeg skrevet den setningen ville jeg brukt en del "'er. o_O Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Vil jo ikke gjøre den for enkel Men den korrekte måten å skrive den på er vel: For kort mellomrom mellom "Hansen" og "og", og "og" og "sønn". Endret 31. januar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 But then again, where's the fun? Faen, jeg har ikke gått av å ha PC. Kommer meg aldri i seng, aldri bort fra den Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Faen, jeg har ikke gått av å ha PC.Kommer meg aldri i seng, aldri bort fra den Hva er egentlig greia med det der? Jeg forlater heller ikke PC-en med mindre jeg er helt nødt, selv ikke de gangene jeg skal tidlig opp om morgenen. Er direkte irriterende egentlig, spesielt når det ikke er noe morsomt å se på likevel. Sitter å jobber med særemnet nå. Herregud, for en idiot jeg er som ikke har startet før. Fint å begynne kvelden før med den største norskoppgaven på hele videregående. Jaja, får ta seg selv i handa og sette ræva i gir. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 But then again, where's the fun? No fun, only wit. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Sitter å jobber med særemnet nå. Herregud, for en idiot jeg er som ikke har startet før. Fint å begynne kvelden før med den største norskoppgaven på hele videregående. Jaja, får ta seg selv i handa og sette ræva i gir. Du satser på å ta i bruk en og annen sekundærkilde, gjør du ikke? ^^ Red.: Å, kom igjen; hvis ikke noen sier noe snart, blir jeg jo faktisk nødt til å gjøre lekser! ): Endret 31. januar 2008 av Daniel Lenke til kommentar
.sere Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Blabla, jeg skriver norskstil. Rart hvor kjekkere det er å skrive om kvelden. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Sitter å jobber med særemnet nå. Herregud, for en idiot jeg er som ikke har startet før. Fint å begynne kvelden før med den største norskoppgaven på hele videregående. Jaja, får ta seg selv i handa og sette ræva i gir. Du satser på å ta i bruk en og annen sekundærkilde, gjør du ikke? ^^ Nei, har om aviser, så jeg er en pionér på området. Dessverre. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Oisann. Der våknet jeg, ja. Jeg som skulle sitte oppe i natt og bli ferdig med denne oppgaven. Oida. x) God morgen små mennesker! =D Har dagen smilt til dere med perlehvite tenner og ord søte som honning enda? ^^ Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 God morgen små mennesker! =DHar dagen smilt til dere med perlehvite tenner og ord søte som honning enda? ^^ - Morn - Nei Lenke til kommentar
Nie Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Så bra! ^^ Har morgenen holdt en kanel-tale for deg også, kanskje? x) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Første ordene jeg hørte idag på jobb var "Du gjorde feil igår, skriv avviksmelding" Gief Icecream!!11 Endret 31. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Nie Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hm. Dakar. Jeg skulle gitt deg iskrem, men jeg har ikke. Kan jeg friste med en uke gammel kaffe i stedet? ^^ Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Så bra! ^^Har morgenen holdt en kanel-tale for deg også, kanskje? x) morgenen var ikke noe snill mot meg idag. tok tak i håret mitt, stirret med blodrøde øyer og skrek ut "Ken, nå kommer du deg opp sårru rekker jobben!!" med ond stemme før den lo litt for segselv og returnerte til klokka Lenke til kommentar
Nie Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Så slem morgen du hadde. oO Skal vi finne frem balltre og banke morgenene våre? ^^ Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hørtes ikke dumt ut det^^ Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 aafyfaen så trøtt jeg er. *lage seg en latte* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg