b-real Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Husker jeg så Antichrist på kino for en stund siden. Enda ikke klart å bestemme meg om jeg liker den eller ikke. Var en del nydelige scener men sånn ellers så...jaaah.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Du glemmer helt at jeg henrettet Pac-Man 2. April i år?Fortrenger. Ikke glemmer. Fortrenger! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Klipte meg igår. Angrer på at jeg tok det kort og ikke bare tynnet det ut litt og tok litt i nakken..Nei neste gang blir det fullverdig asian sveis. (er asiater, så don't worry) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Husker jeg så Antichrist på kino for en stund siden. Enda ikke klart å bestemme meg om jeg liker den eller ikke. Var en del nydelige scener men sånn ellers så...jaaah.. Enkelte deler elsket jeg, andre deler fikk meg til å snu i avsky.. Rett og slett en film som ikke kan beskrives skikkelig, må nesten oppleves.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg liker å spise ris rett fra gryta uten noe på. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Klipte meg igår. Angrer på at jeg tok det kort og ikke bare tynnet det ut litt og tok litt i nakken..Nei neste gang blir det fullverdig asian sveis. (er asiater, så don't worry)Pix? Asiat-sveis? oO Jeg liker å spise ris rett fra gryta uten noe på.Det er bare bortkastet... Rett og slett en film som ikke kan beskrives skikkelig, må nesten oppleves..Sant så sant. Noe annet som bare må oppleves: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Today, on answering someone from the past: http://img.photobucket.com/albums/v458/THE...ed_com_cube.gifWeighted companion cube! Jaaa.. den er soet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Du glemmer helt at jeg henrettet Pac-Man 2. April i år?Fortrenger. Ikke glemmer. Fortrenger! Det var en dag full av traumer Lars? Nå skal jeg fyre enda litt mer oppunder traumene dine: Jeg kan skifte nick igjen, jeg gidder bare ikke. Muligens TøseGuri har kommet for å bli? Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Ja fy fader, dere. Jeg likte spesielt den scenen der hun klippet av klitten sin. NEI VENT, hva med den der hun slår kuken hans med en stokk og runker han til han spruter blod? Det er favoritten min. Nei, helt ærlig, det var kanskje noen spennende og annerledes scener, men det ble litt for mye av det gode for min del. Visste ikke helt om jeg skulle le, gråte av fortvilelse eller snu meg i avsky. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Nei, helt ærlig, det var kanskje noen spennende og annerledes scener, men det ble litt for mye av det gode for min del. Visste ikke helt om jeg skulle le, gråte av fortvilelse eller snu meg i avsky. Nettopp det som gjør det til en film som må oppleves.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 http://www.thinkgeek.com/interests/madscientist/8c52/ GIEF Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Ja fy fader, dere. Jeg likte spesielt den scenen der hun klippet av klitten sin. NEI VENT, hva med den der hun slår kuken hans med en stokk og runker han til han spruter blod? Det er favoritten min. Nei, helt ærlig, det var kanskje noen spennende og annerledes scener, men det ble litt for mye av det gode for min del. Visste ikke helt om jeg skulle le, gråte av fortvilelse eller snu meg i avsky. Nå fikk jeg iallfall ikke lyst til å se filmen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Ja fy fader, dere. Jeg likte spesielt den scenen der hun klippet av klitten sin. NEI VENT, hva med den der hun slår kuken hans med en stokk og runker han til han spruter blod? Det er favoritten min. Nei, helt ærlig, det var kanskje noen spennende og annerledes scener, men det ble litt for mye av det gode for min del. Visste ikke helt om jeg skulle le, gråte av fortvilelse eller snu meg i avsky. Nå fikk jeg iallfall ikke lyst til å se filmen. +1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Noen helt totalt fucked scener ja som du faktisk får lyst til å snu deg bort...er ikke så ofte jeg snur meg bort ifra ting men..jah...syk syk film. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Å ha hele Shpongle-diskografien i FLAC er ren øregasme. Da vet dere det, liksom. Endret 21. oktober 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Å ha hele Shpongle-diskografien i FLAC er ren øregasme. Please send me MSN? -- Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Om nom nom. I has Gomp-lolipop. Nå lurer jeg på om jeg skal sette på Sons of Anarchy. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Er den verre enn Salo? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Om nom nom. I has Gomp-lolipop. Nå lurer jeg på om jeg skal sette på Sons of Anarchy. Gomp! Er det overhodet å få tak i lengre, lenge siden jeg har sett det i butikkene. Gud vet hvor mye jeg spiste av det der når jeg var ung og pen. Og brukte alle pengene på den lokale sjappa der jeg bodde i Oslo. Enten ble det nudler eller godteri. Bitteliten sjappe, eid av noen koselige innvandrere. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Aner ikke. HAr ikke smakt Salo. Er den verre enn Salo? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg