Cortinarius rubellus Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Er ikke mange tulleinnlegg fra simen1, han er en seriøs fyr vil jeg påstå Er noen brukere her som har mange innlegg og holder meget god kvalitet. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Synes det er mer imponerende å poste over 150 omtrent alle månedene siden 2004... Mer imponerende enn å poste 3000 spam innlegg på en måned har du gått igjennom de 3000 og sett at alle er spam? Nei, men sannsynligheten for at alle var saklige er vel heller lav ? Har ingen interesse å se på 3000 innlegg fra Latias Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Ingen som vil henge seg på at denne "nyheten" var det mest idiotiske som er blitt presantert av media? men avisene har jo alltid vært flink med og ta de viktigste nyhetene Haha. Husker en sommerferie mange år tilbake da jeg gikk på gaten og så forsiden på en avis utenfor butikken. Det var et digert bilde av Sputnik med en sigarett på forsiden og det sto med digre bokstav: SPUTNIKK FYRER LØS MOT RØYKELOVEN. "JEG VIL DØ LYKELIG".... :!: Akurat som det er en nyhet at Sputnik røyker... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Nei, nå ble jeg skuffet av deg, Sameboe. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hadde du giddet å bla gjennom 3000 innlegg bare for å sjekke innholdet i hvert enkelt? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Nei, nå ble jeg skuffet av deg, Sameboe. Du har da blitt mer saklig med tida da Men du var ekstrem på ditt mest ekstreme Og var kjent som han som postet kun for å få innlegg på måleren din Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Ingen som vil henge seg på at denne "nyheten" var det mest idiotiske som er blitt presantert av media? men avisene har jo alltid vært flink med og ta de viktigste nyhetene Haha. Husker en sommerferie mange år tilbake da jeg gikk på gaten og så forsiden på en avis utenfor butikken. Det var et digert bilde av Sputnik med en sigarett på forsiden og det sto med digre bokstav: SPUTNIKK FYRER LØS MOT RØYKELOVEN. "JEG VIL DØ LYKELIG".... :!: Akurat som det er en nyhet at Sputnik røyker... Det overrasker meg ikke:P Men syns de burde få en pris av et eller annet slag ja...hihi Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Kansje prisen som mest håpløse nyhetsjegere... Slår faktisk alle de idiotiske sakene media har fulgt som jeg kommer på her og nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hadde du giddet å bla gjennom 3000 innlegg bare for å sjekke innholdet i hvert enkelt? Hvorfor skal jeg gå gjennom mine egne innlegg? Jeg vet da hva jeg har skrevet. Nei, nå ble jeg skuffet av deg, Sameboe. Du har da blitt mer saklig med tida da Men du var ekstrem på ditt mest ekstreme Og var kjent som han som postet kun for å få innlegg på måleren din Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hadde du giddet å bla gjennom 3000 innlegg bare for å sjekke innholdet i hvert enkelt? Hvorfor skal jeg gå gjennom mine egne innlegg? Jeg vet da hva jeg har skrevet. Tenke helt generelt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Men nå var det ikke betalt arbeid vi snakket om. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Skal straks se dear zachary med mor og søster. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Kjenner ikke til det. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Sitter her å hører på Guns N' Roses jeg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Men nå var det ikke betalt arbeid vi snakket om. Tror jeg har lest mer enn 3k innlegg på forumet her. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Vet ikke. Spør deg selv. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Skal straks se dear zachary med mor og søster. Lykke til. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Vet ikke. Spør deg selv. Mitt poeng har helt siden vi begynte å snakke om dette vært at kvaliteten til innleggene har mer å si enn hvor mange innlegg man har. Men ret skal være rett. Alle er vel ikke dønn seriøse hele tiden. Innrømmer at jeg selv startet en tråd om denne artikklen: http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article2425323.ece Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg