Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes det er mer imponerende å poste over 150 omtrent alle månedene siden 2004... Mer imponerende enn å poste 3000 spam innlegg på en måned :p

har du gått igjennom de 3000 og sett at alle er spam?

Nei, men sannsynligheten for at alle var saklige er vel heller lav :)? Har ingen interesse å se på 3000 innlegg fra Latias :p

Lenke til kommentar

Ingen som vil henge seg på at denne "nyheten" var det mest idiotiske som er blitt presantert av media?

men avisene har jo alltid vært flink med og ta de viktigste nyhetene :whistle:

Haha. :D Husker en sommerferie mange år tilbake da jeg gikk på gaten og så forsiden på en avis utenfor butikken. Det var et digert bilde av Sputnik med en sigarett på forsiden og det sto med digre bokstav: SPUTNIKK FYRER LØS MOT RØYKELOVEN. "JEG VIL DØ LYKELIG".... :!: :lol::rofl: Akurat som det er en nyhet at Sputnik røyker... :roll:

Lenke til kommentar
Ingen som vil henge seg på at denne "nyheten" var det mest idiotiske som er blitt presantert av media?

men avisene har jo alltid vært flink med og ta de viktigste nyhetene :whistle:

Haha. :D Husker en sommerferie mange år tilbake da jeg gikk på gaten og så forsiden på en avis utenfor butikken. Det var et digert bilde av Sputnik med en sigarett på forsiden og det sto med digre bokstav: SPUTNIKK FYRER LØS MOT RØYKELOVEN. "JEG VIL DØ LYKELIG".... :!: :lol::rofl: Akurat som det er en nyhet at Sputnik røyker... :roll:

Det overrasker meg ikke:P

Men syns de burde få en pris av et eller annet slag ja...hihi

Lenke til kommentar
Hadde du giddet å bla gjennom 3000 innlegg bare for å sjekke innholdet i hvert enkelt?

Hvorfor skal jeg gå gjennom mine egne innlegg? Jeg vet da hva jeg har skrevet. :dontgetit:

Nei, nå ble jeg skuffet av deg, Sameboe. :(

Du har da blitt mer saklig med tida da :) Men du var ekstrem på ditt mest ekstreme :p Og var kjent som han som postet kun for å få innlegg på måleren din :p

:wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...