Linoxx Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Fortsatt det samme som istad. Jeg er omringet av fjortiser og praten går i alt fra dildoer, analsex og til sminke. Glad jeg har med meg ørepropper og kan høre på di.fm mens jeg sitter her. Og at det er folk på msn jeg kan snakke med. Haha, høres koselig ut Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Folk er ferdig på skolen nå så da skal alle de modene 14izzene som ikke liker kaffe hjemme inn å kjøpe der Lenke til kommentar
Linoxx Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Utenom det, Dere holder på med? Kommet hjem fra nok en dag med skole... enn du? Skriver fagartikkel om Vulkaner.. Det er gøy da! Ikke når du har innlevering i kveld og stresse som søren xD Folk er ferdig på skolen nå så da skal alle de modene 14izzene som ikke liker kaffe hjemme inn å kjøpe der Ugh, kaffe Ikke godt, ikke i det hele tatt. xD Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Er det vel! Espresso (eller ekspresso som jeg alltid sier når jeg skal bestille.) Jeg vet, jeg er ganske vill av meg. Kaffe må til. Det er kos. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 På en kafé i Ski. Så fredelig ut da jeg kom, men nå er det jo rene helvete. Kafé i Ski sier du? Nesten så jeg fikk lyst til å dra innom å møte deg, om du har lyst til å sitte der i ca. 40 min til.. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) pkfgxklfkglkfgl ARTIG, ERIK Endret 21. oktober 2009 av Lemon Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Ski ja. Der har jeg vært! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Sitter på Krydder. Vet ikke hvor lenge jeg sitter her, da jeg sitter ute og det er så kaldt at jeg sliter med å skrive. Men vi kan veldig gjerne ta en kaffe en gang uansett altså, bare å si ifra det. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Stakkars deg! Er det fjortissjenter og gutter hva har de på seg, er det mange pappagutter deR? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Sitter på Krydder. Vet ikke hvor lenge jeg sitter her, da jeg sitter ute og det er så kaldt at jeg sliter med å skrive. Men vi kan veldig gjerne ta en kaffe en gang uansett altså, bare å si ifra det. Kan godt møtes en dag ja, så lange det ikke er tvang å drikke kaffe.. Men sitter ute? Hvorfor gjøre det når du kan sitte inne? Er ikke så godt vær ute nå. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Tvinger ingen jeg. Var ikke plass inne, pluss at jeg fikk så lidderlig lyst på røyk. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 På Ski storsenter selger de Mountain Dew Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Vi får samle DNFK'S Rescue team. Oppdraget er og få DemonFudge trygt vekk fra kafeen, og langt unna fjortissene! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Tvinger ingen jeg. Var ikke plass inne, pluss at jeg fikk så lidderlig lyst på røyk. Legger deg til på msn nå så vi kan ha msn-sex.. Ehm, snakke, bare snakke... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Fjortis btw blir nok ikke med på det oppdraget, sorry Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Kan jo bare ta et forumtreff her på Krydder, så fjerner vi de fleste tenker jeg. Har på meg knebeskyttere og vernesko jeg, så skal nok klare å få vekk et par stykker. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 På Ski storsenter selger de Mountain Dew Åh, jeg savner Mountain Dew ... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Åh, jeg savner Mountain Dew ... Jeg og Demonfudge kan gjerne kjøpe å sende i posten til meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg