Cortinarius rubellus Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Sa ikke smartere:P, det er ovenfra og ned holdning...noe som jeg prøver og holde meg langt unna:) Alder er et tall, uteom 14isser da Lurer på det med Skrue selv Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Har igrunn ikke sett så mye fra deg før, så jeg ble hvertfall positivt overrasket. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Så jeg er veldig umoden. Takk -,-, er drittlei av at enkelte her kaller meg stygge ting, gjør narr av meg osv! Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Så jeg er veldig umoden. Takk -,-, er drittlei av at enkelte her kaller meg stygge ting, gjør narr av meg osv! Ikke la det gå inn på deg. Er ikke verdt det. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Så jeg er veldig umoden. Takk -,-, er drittlei av at enkelte her kaller meg stygge ting, gjør narr av meg osv! Ikke la det gå inn på deg. Er ikke verdt det. Joda la det gå innpå deg. UNLEASH YOURE FURY Lenke til kommentar
Linoxx Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Så jeg er veldig umoden. Takk -,-, er drittlei av at enkelte her kaller meg stygge ting, gjør narr av meg osv! Ikke la det gå inn på deg. Er ikke verdt det. Joda la det gå innpå deg. UNLEASH YOURE FURY ... Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Så jeg er veldig umoden. Takk -,-, er drittlei av at enkelte her kaller meg stygge ting, gjør narr av meg osv! Åssen kom du fram til den konklusjonen? Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Så jeg er veldig umoden. Takk -,-, er drittlei av at enkelte her kaller meg stygge ting, gjør narr av meg osv! Ikke la det gå inn på deg. Er ikke verdt det. Joda la det gå innpå deg. UNLEASH YOURE FURY .... -.- Lenke til kommentar
Linoxx Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Utenom det, Dere holder på med? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hvem er det som gjør det? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Nei, jeg prøver å la vær! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Utenom det, Dere holder på med? Kommet hjem fra nok en dag med skole... enn du? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Fortsatt det samme som istad. Jeg er omringet av fjortiser og praten går i alt fra dildoer, analsex og til sminke. Glad jeg har med meg ørepropper og kan høre på di.fm mens jeg sitter her. Og at det er folk på msn jeg kan snakke med. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Nei, ikke du Nopros! Men jeg vil ikke prate om det mer. Ehm, hvordan kantine er du på DemonFudge? Lenke til kommentar
Linoxx Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Utenom det, Dere holder på med? Kommet hjem fra nok en dag med skole... enn du? Skriver fagartikkel om Vulkaner.. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg drakk den første Hamar julebrusen fra årets årgang i dag, digg! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 På en kafé i Ski. Så fredelig ut da jeg kom, men nå er det jo rene helvete. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Utenom det, Dere holder på med? Kommet hjem fra nok en dag med skole... enn du? Skriver fagartikkel om Vulkaner.. Det er gøy da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg