Demonfudge Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Skrue her på forumet er vel over 60 eller noe sånt, tror jeg. HAN ER SJEF HAN!!11 Jarmo også. Okei, nå blir det ban tenker jeg. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Skrue her på forumet er vel over 60 eller noe sånt, tror jeg. HAN ER SJEF HAN!!11 Jarmo også. Okei, nå blir det ban tenker jeg. Ah, vannkjølingsskrue, ja. Han hadde jeg helt glemt TWFA har jo også noen år på baken, sikkert 50 av de. Jarmo derimot er en ungfole å regne. Sikkert ikke en dag over 30 Endret 21. oktober 2009 av clvn Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Mennesker som dreper fordi de har en skrudd tanke om at den personen fortjener det, blir ikke "helbredet" av noen rehabiliteringsklinikk og i alle fall ikke en bitteliten fengselcelle. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Er alle som dreper mentalt syke da? Endret 21. oktober 2009 av Lemon Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Det er veldig lettvint og effektivt å sette sprøyta i'rem, da. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 *skifte tema* Sååå.. har noen lusket rundt i de nylig utgitte skattelistene da? Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Er alle som dreper mentalt syke da? Nei, vil ikke si det. Men det er noe som er galt hvis de dreper uten at det var et forferdelig uhell. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Altfor mye, hjulpus. Endret 21. oktober 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 *skifte tema* Sååå.. har noen lusket rundt i de nylig utgitte skattelistene da? Nope. Jeg er ikke helt for at man skal kunne vite hva alle tjener :/ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Det er veldig lettvint og effektivt å sette sprøyta i'rem, da. Jaa, du sier noe. Etikk og sånn er ikke så nøye da. Jeg tror veldig mange er i stand til å drepe i affekt. Og vi kan ikke kalle oss noe bedre enn dem hvis vi tar livet av mennesker med kaldt blod. Lenke til kommentar
Linoxx Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 *skifte tema* Sååå.. har noen lusket rundt i de nylig utgitte skattelistene da? Ugh, skatt. Nesten værre en stemmen til Aleksander Rybak.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 *skifte tema* Sååå.. har noen lusket rundt i de nylig utgitte skattelistene da? Ja, likte spesielt denne: http://skattelister.no/skatt/sok/?q=Rick+Astley Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Wheelie, sjekker bare onkelen min jeg. Eneste personen jeg sjekker hvert år. Men ellers, nei. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Nope. Jeg er ikke helt for at man skal kunne vite hva alle tjener :/Ikke jeg heller. Jeg liker dog å se hvor mye jeg tjener selv. For en gangs skyld hadde de fått meg med i år EDIT: Også sjekker jeg drosjesjåføren min som har kjørt meg til skolen i fem år snart, bare for å plage han med hvordan lønna hans går nedover og nedover Ja, likte spesielt denne: http://skattelister.no/skatt/sok/?q=Rick+Astley FEKKEN WIN! LOL! Endret 21. oktober 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 http://skattelister.no/skatt/sok/?q=Rick+AstleyFEKKEN WIN! LOL! Not so much, 404 not Found... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Jeg er 24. Det betyr at jeg er ganske mye smartere enn dere andre. Bortsett fra Lars da, han er jo eldre enn meg igjen. Er sånn det fungerer her. Jarmo er driiiitsmart. Jeg er også eldre enn deg:P Skrue er forresten en kongefyr og hadde masse bra og komme med....savner han:S Endret 21. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Linoxx Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Alle skriv den mest random tingen du komme på. I'll be watching you Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) At du er smartere enn meg har jeg jo merket på innleggene dine, så det visste jeg egentlig før du sa du er eldre enn meg. Hvor har det blitt av skrue da? Linoxx: Espresso. Endret 21. oktober 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Alle skriv den mest random tingen du komme på. I'll be watching you Imma let you finish sleepin', but Martin Luther King had the best dream ever! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg