kanin333 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Fisk er nom om da. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Kan faktisk ikke fordra sjømat! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg trodde det var salat som var kaninmat. Favoritteleven? Ble favoritteleven min nu ihvertfall Tenk å favorisere elevene sånn... Haha x) jeg fikk pizza! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Haha x) jeg fikk pizza! Fiks litt på karakterene hans så kansje du får en joint neste gang... Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Jeg er kanskje verdens metteste jente. Vi har hatt spleiselunsj til inntekt for myggnett til Malawi i dag, så jeg har spist salat, pasta, kylling, grønnsaker, lasagne, nachos, moussaka, sjokoladekake, bolle, blåbærpai og krydderkake. Win. Endret 21. oktober 2009 av Lemon Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Favoritteleven? Ble favoritteleven min nu ihvertfall jeg fikk et STORT fat med kake av en fyr her fordi jeg fikset en pc for han utenom jobb Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Haha x) jeg fikk pizza! Fiks litt på karakterene hans så kansje du får en joint neste gang... Hennes btw Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Er det ikke i dag skattepengene kommer? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hennes da. Da er det jo god grunn til å prøve seg. Jeg er kanskje verdens metteste jente. Vi har hatt spleiselunsj til inntekt for myggnett til Malawi i dag, så jeg har spist salat, pasta, kylling, grønnsaker, lasagne, nachos, moussaka, sjokoladekake, bolle, blåbærpai og krydderkake. Win. Så da blir det ikke middag senere? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Skattepenger? nå? er ikke det før sommern da...... Glimti...hut deg inn i tattoo-tråden_ Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Har sett bilde av armen alt. Svarte til forventningene. Gleder meg til å se det ferdige resultatet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Skattepenger? nå?er ikke det før sommern da...... Ikke for alle. Det er vel 10% eller noe som får det på høsten. Det er de med utenlandslønn, spesielle fratrekk eller andre forhold som gjør at de ikke kan taes like automagisk som "vanlige" skatteytere som får det nå. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 ..Og privat næringsdrivende, samt andre som har næringsinntekter.(plikt for næringsoppgave) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Sitter og drikker te med honning av Turtleskopp. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 ..Og privat næringsdrivende, samt andre som har næringsinntekter.(plikt for næringsoppgave)Jeg husket ikke alt så da bare skrev jeg "andre forhold". Dette er jo andre forhold. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Så da blir det ikke middag senere? Det blir nok brød, brie og druer. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Har sett bilde av armen alt. Svarte til forventningene. Gleder meg til å se det ferdige resultatet. Skattepenger? nå?er ikke det før sommern da...... Ikke for alle. Det er vel 10% eller noe som får det på høsten. Det er de med utenlandslønn, spesielle fratrekk eller andre forhold som gjør at de ikke kan taes like automagisk som "vanlige" skatteytere som får det nå. Takker for oppklaringen til begge:) Endret 21. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Så da blir det ikke middag senere? Det blir nok brød, brie og druer. Høres jo sunt ut. Men hvordan fikk egentlig Malawi eller hva det var inntekter av den lunsjen? Betalte dere for maten? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg går da under "normal" skatteyter. Er nå greit med litt penger på høsten å. Om sommeren har man som regel penger nåkk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg