Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er kanskje verdens metteste jente. Vi har hatt spleiselunsj til inntekt for myggnett til Malawi i dag, så jeg har spist salat, pasta, kylling, grønnsaker, lasagne, nachos, moussaka, sjokoladekake, bolle, blåbærpai og krydderkake. Win.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

Hennes da. Da er det jo god grunn til å prøve seg. ;)

Jeg er kanskje verdens metteste jente. Vi har hatt spleiselunsj til inntekt for myggnett til Malawi i dag, så jeg har spist salat, pasta, kylling, grønnsaker, lasagne, nachos, moussaka, sjokoladekake, bolle, blåbærpai og krydderkake. Win.

Så da blir det ikke middag senere?

Lenke til kommentar
Skattepenger? nå?

er ikke det før sommern da......

Ikke for alle. Det er vel 10% eller noe som får det på høsten. Det er de med utenlandslønn, spesielle fratrekk eller andre forhold som gjør at de ikke kan taes like automagisk som "vanlige" skatteytere som får det nå.
Lenke til kommentar
Har sett bilde av armen alt. Svarte til forventningene. :thumbup: Gleder meg til å se det ferdige resultatet.

:love:

Skattepenger? nå?

er ikke det før sommern da......

Ikke for alle. Det er vel 10% eller noe som får det på høsten. Det er de med utenlandslønn, spesielle fratrekk eller andre forhold som gjør at de ikke kan taes like automagisk som "vanlige" skatteytere som får det nå.

Takker for oppklaringen til begge:)

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...