Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Det minte meg på at fjernkontrollen til min TV er helt forsvunnet. Sannsynligvis i en annen dimensjon sammen med masse sokker og underbukser. Får man kjøpt fjernkontroll i løsvekt? Som ikke er sånn universaldrit man må bruke 3 timer på å konfigurere til TV'n sin.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det minte meg på at fjernkontrollen til min TV er helt forsvunnet. Sannsynligvis i en annen dimensjon sammen med masse sokker og underbukser. Får man kjøpt fjernkontroll i løsvekt? Som ikke er sånn universaldrit man må bruke 3 timer på å konfigurere til TV'n sin.

Som regel tillbyr de seg å lage en universal fjernkontroll og da kan det være billigere å reparere den ødelagte eller få tillsendt en ny av samme typen. Jeg fikk ny fjernkontroll til DVDen, men det var en ganske ny type fjernkontroll. Vet ikke hva slags typer de kan skaffe.

Nudler... Jeg skal ha god norsk lunsj! Brødskive med brunost og melk!

Tror jeg skal unne meg å stikke ned på Burger King i nærområdet.

Lenke til kommentar
Yawn liksom. Lurer på hva jeg skal finne på idag.

Gå en tur?

Shit damn :( Jeg har ikke penger til mat :cry:

Ouch :dontgetit: I didnt mean to tempt you :ermm:

Too late :(

Jaja, du får ivertfall mat når du komme hjem :)

Mat på alle fat. Må forøvrig være vansklig å spise med en sånn:

http://images.tribe.net/tribe/upload/photo...08-27211c990fdc

Endret av Glimti
Lenke til kommentar
Wtf dæven how ugly he was. Nå hva gjør alle mine små forum troll i dag da?

Har absolutt ingenting på tapeten i dag, Noe må man finne på tenke tenke :hmm:

Aner ikke hva trollene gjør, men jeg har satt over tevann og skal ha en kopp Yellow Label med honning. :D

Hm, så jeg kan ikke rusle bort på Elkjøp etter jobb og si "Hei jeg vil ha ny fjernkontroll til min Samsung TV" altså? Pokker..må vel kjøpe en sånn svindyr universal-ting da..

Hvis det er en nyere type fjernkontroll kan de sikkert bestille en ny.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...