Skjelvgråt Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg er snart på skolebenken, huff så lei jeg er av ung.skolen! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Du har litt lite å gjøre en tidlig oktobermorgen? Ja Vurderer å gå på butikken i dag da. Må ha et nytt brød, noe brus, ost, batteri og lypsyl Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Internasjonal dag på skolen idag Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Good morning, good morning, good morning yeah! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hva skjedde med Kanin11 og Kanin22 forresten? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Good morning, good morning, good morning yeah! Herr kaninsen!!! :D *mate med gulrøtter og stoppeklokker* Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Good morning, good morning, good morning yeah! Herr kaninsen!!! :D *mate med gulrøtter og stoppeklokker* Er vel Fru? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 gmorgen folkens. skulle ønske dusjen min kunne bli varmere og ha litt mer trykk Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Du har litt lite å gjøre en tidlig oktobermorgen? Ja Vurderer å gå på butikken i dag da. Må ha et nytt brød, noe brus, ost, batteri og lypsyl Gogo, jeg støtter forslaget fullt ut Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Datasmurf: Selges Dr. Pepper i Norge? Har blitt ny favorittbrus her i huset. God morgen, forresten. Håper jeg kan finne et foredragsemne snart (helst i dag), sånn at jeg kan komme i gang med arbeidet. Må være relatert til språk/lingvistikk. Mulige emner er blant annet dyr og språk, tospråklighet og malapropismer ("bushismer"). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Hva skjedde med Kanin11 og Kanin22 forresten? kaninkokeren tok dem Endret 21. oktober 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Dr Pepper får jeg på boks på Ultra hvertfall. Bare 0.33l, da. De har en veldig god Vanilla Coke på boks også der, "imported" står det, så det er vel the real deal. Smaker mye bedre enn VC'n på plastflaske vi hadde for en stund siden. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 OH NOES! Hai folkens! Første som skjer FØR du rekker å ta av deg jakka er at du blir dratt med på ett klasserom langt borti gokk. Win? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Sidious: Du får det i Norge. Vet ikke hvor du bor, men jeg husker at jeg kjøpte Dr.Pepper på en butikk i Sarpsborg Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 OH NOES! Hai folkens! Første som skjer FØR du rekker å ta av deg jakka er at du blir dratt med på ett klasserom langt borti gokk. Win? Win? Kommer ann på Hva skal du på det klasserommet da? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Måtte fikse en pc som var loko. Tydligvis har ALLE kateter pc-ene våre blitt kasta i ei ukjent gruppe i AD slik at ingen klarer å logge på ... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Pølser til frokost Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Måtte fikse en pc som var loko. Tydligvis har ALLE kateter pc-ene våre blitt kasta i ei ukjent gruppe i AD slik at ingen klarer å logge på ... No comment Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Datasmurf: Selges Dr. Pepper i Norge? Har blitt ny favorittbrus her i huset. God morgen, forresten. Håper jeg kan finne et foredragsemne snart (helst i dag), sånn at jeg kan komme i gang med arbeidet. Må være relatert til språk/lingvistikk. Mulige emner er blant annet dyr og språk, tospråklighet og malapropismer ("bushismer"). Du har alt fått svar, men joda. Det gjør det. Vet ikke om de har det der oppe i nord, men jeg har sett det rundt om lenger sør i Norge i alle fall Ultra, 7-11, Meny og muligens et par Deli de Lucaer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg