j-- Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Begynner ikke akkurat å tute fordi andre ikke liker scooter:)Har ganske allsidig musikk smak: Metallica,Mark knophler,Nightwish,Trance,Hardstyle osv. Dere skjønner sikkert tegninga. Tre rockeartister og to EDM-sjangre. Flott. Giddet liksom ikke sitte hele natta å ramse opp alt jeg liker. Kjekt å ha skrevet opp noen av favorittgruppene/artistene på facebook =] Opeth, Depeche Mode, Enigma, In Flames, Royksopp, Pendulum, The Upbeats, State of Mind, Kent, Soilwork, Daft Punk, Trentemøller, Minor Majority, The Prodigy, Black Sun Empire, Spor, Logistics, Junkie XL, Hybrid, Kraftwerk, Aphex Twin, Future Prophecies, Mew, The Knife, Tycho, Pink Floyd, Morten Abel, Noisia, Justice, Jan Garbarek, Muse, Gigi D'Agostino. Burde vel oppdatere den litt, er jo kommet mye mer det siste halve året. edit: flott, hadde håpet jeg slapp unna dobbeltposten.. Endret 20. oktober 2009 av clvn Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Giddet liksom ikke sitte hele natta å ramse opp alt jeg liker. Nei, men om man først påstår at man har "allsidig musikk smak [sic]", da synes jeg den etterfølgende listen eksemplifisere det. Endret 20. oktober 2009 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Ferdig med lekser kvart på tre på natta. Snakk om feilprioriteringer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Herlig, endelig fikk jeg bestilt meg alle tre Suicide Bunnies-bøkene, samt Cyanide And Happiness-boka, som kommer snart Er det tre? : o Jeg har de to første, hmm, må vel kjøpe den siste også da. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg har faenmeg mistet styring på når jeg sov sist gang. Det var en gang i går (20.10.2009), men jeg aner ikke når jeg la meg, hvor lenge jeg sov eller når jeg våkna. Døgnrytmen min holder på å gå helt i spinn Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Odin! Datasmurf: Håper da virkelig det er tre, for det er tre jeg har bestilt Om "the bumper book of bunny suicides": The Book of Bunny Suicides and Return of the Bunny Suicides have introduced millions of people around the world to those cute bunnies always looking for new ways to end it all. Published for the first time in a unique paperback format, with a dozen new cartoons, this is the ultimate collection for fans of the fluffy little bunnies who just don’t want to live any more. edit: Natta, igjen Endret 21. oktober 2009 av clvn Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Da får jeg bare bestille The Bumper Book selv ^^ Jeg har faenmeg mistet styring på når jeg sov sist gang. Det var en gang i går (20.10.2009), men jeg aner ikke når jeg la meg, hvor lenge jeg sov eller når jeg våkna. Døgnrytmen min holder på å gå helt i spinn Arinodin! <3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg får utslett når jeg sover unormalt. Merkelige greier Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Nesten like merkelig som at det er unormalt at du får utslett når du sover normalt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Ja, herre. Men jeg har gjort det ultimate som jeg ikke burde gjort merker jeg. Spist en halv liter iskrem med karamellsaus *vondt i magen* Oh well, får pøse på med klorvann utblanda med saft og håpe det fikser biffen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Åhhhh... Det er så forbanna tidlig å måtte begynne på skole klokka 8. :\ Forholdsvis stor oblig som må gjøres denne uka òg. Livet er hardt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 GRIN DA! Jeg begynner på jobb 06:30 og må stå opp kl 05 og dusje. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 God morgen peeps ^^, Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg ble så glad da læreren i det nye faget fortalte oss at vi har en oblig før jul, men det er ikke så mye å stresse med, og en mellom januar og mars en gang. Spesielt etter 7 obliger på 6 uker :| Morgen rektum ^^ Jeg døgner, hører på Apoptygma Berzerk og leser LFG fra starten igjen ^^ Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Du har litt lite å gjøre en tidlig oktobermorgen? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Da er det snart skole *Jippi* Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Gah... En hel skoledag med norsk, ohoi så glade vi er! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Samma her + bare at jeg har matte hele dagen, og matteprøve halve. For ikke å snakke om det faktum at selv etter 8-timers søvn så er jeg like sliten som da jeg la meg Endret 21. oktober 2009 av multisync Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 God morgen, da var jeg på skole benken... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg