Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Begynner ikke akkurat å tute fordi andre ikke liker scooter:)

Har ganske allsidig musikk smak: Metallica,Mark knophler,Nightwish,Trance,Hardstyle osv.

Dere skjønner sikkert tegninga.

Tre rockeartister og to EDM-sjangre. Flott.

Giddet liksom ikke sitte hele natta å ramse opp alt jeg liker.

Kjekt å ha skrevet opp noen av favorittgruppene/artistene på facebook =]

Opeth, Depeche Mode, Enigma, In Flames, Royksopp, Pendulum, The Upbeats, State of Mind, Kent, Soilwork, Daft Punk, Trentemøller, Minor Majority, The Prodigy, Black Sun Empire, Spor, Logistics, Junkie XL, Hybrid, Kraftwerk, Aphex Twin, Future Prophecies, Mew, The Knife, Tycho, Pink Floyd, Morten Abel, Noisia, Justice, Jan Garbarek, Muse, Gigi D'Agostino.

Burde vel oppdatere den litt, er jo kommet mye mer det siste halve året.

edit: flott, hadde håpet jeg slapp unna dobbeltposten..

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Odin! :D

Datasmurf: Håper da virkelig det er tre, for det er tre jeg har bestilt :p

Om "the bumper book of bunny suicides":

The Book of Bunny Suicides and Return of the Bunny Suicides have introduced millions of people around the world to those cute bunnies always looking for new ways to end it all. Published for the first time in a unique paperback format, with a dozen new cartoons, this is the ultimate collection for fans of the fluffy little bunnies who just don’t want to live any more.

edit: Natta, igjen :p

Endret av clvn
Lenke til kommentar

Da får jeg bare bestille The Bumper Book selv ^^

Jeg har faenmeg mistet styring på når jeg sov sist gang. Det var en gang i går (20.10.2009), men jeg aner ikke når jeg la meg, hvor lenge jeg sov eller når jeg våkna. Døgnrytmen min holder på å gå helt i spinn :p

Arinodin! :D <3

Lenke til kommentar

Jeg ble så glad da læreren i det nye faget fortalte oss at vi har en oblig før jul, men det er ikke så mye å stresse med, og en mellom januar og mars en gang.

Spesielt etter 7 obliger på 6 uker :|

Morgen rektum ^^

Jeg døgner, hører på Apoptygma Berzerk og leser LFG fra starten igjen ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...