Deadringer Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Resten er/var bra. Absolutt ikke. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Synginga til scooter er kanskje ikke det beste men. Resten er/var bra. Det som ikke er campy vokal er jo bare helt generisk og repetitiv dance, så, nei, resten er ikke bra. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Så må man huske at det er lov å ha egne meninger og alle deler ikke samme musikksmak. Da bør jeg vel nesten tilføye at jeg ikke under noen omstendigheter nyter hvilken som helst tid jeg har Scooter på øret, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Så må man huske at det er lov å ha egne meninger og alle deler ikke samme musikksmak. Folk skal få mene hva de vil, men jeg forbeholder meg retten til å lære dem bedre. np: The White Birch - Breathe. Endret 20. oktober 2009 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) var da en utrolig flott måte og si, "må da få lov til og si min mening" :!: Fra spøk til alvor: Hvis man legger ut hva man liker så får man tilbakemelding. På godt og vondt, hvis man ikke vil høre det vonde så skriver man ikke hva man liker. Litt kynisk sagt, men nettet er slik.... Endret 20. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 bimme vært i oslo.. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Oslo av alle steder, hva skjedde der? /me har vært på UKErevyen: Skabaré. Var helt greit. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Begynner ikke akkurat å tute fordi andre ikke liker scooter:) Har ganske allsidig musikk smak: Metallica,Mark knophler,Nightwish,Trance,Hardstyle osv. Dere skjønner sikkert tegninga. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Interresant nytt: Roboter har nå lært å lyve. Ikke lenge igjen til vi ikke kan stole på hverken kaffetrakteren eller mikrobølgeovnen frykter jeg. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Så må man huske at det er lov å ha egne meninger og alle deler ikke samme musikksmak. Ha, nå tuller du fælt. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Så må man huske at det er lov å ha egne meninger og alle deler ikke samme musikksmak. Ha, nå tuller du fælt. Jupp, veldig du. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Begynner ikke akkurat å tute fordi andre ikke liker scooter:)Har ganske allsidig musikk smak: Metallica,Mark knophler,Nightwish,Trance,Hardstyle osv. Dere skjønner sikkert tegninga. Tre rockeartister og to EDM-sjangre. Flott. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Så må man huske at det er lov å ha egne meninger og alle deler ikke samme musikksmak. Folk skal få mene hva de vil, men jeg forbeholder meg retten til å lære dem bedre. np: The White Birch - Breathe. Og jeg forbeholder meg retten til å la være og bli lært bedre når det kommer til det punktet, men ellers liker jeg hva enn du kan lære meg. Vel, hovedsaklig har det vel vært noen nettbutikker, men hey. Jeg har brukt flere tusen på en av de alt Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Minnekortet til kameraet mitt, er skrivebeskyttet! Noen som vet hvordan jeg fjerner den? Kortet er av typen SanDisk og kameraet er Canon EOS 1000D! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Interresant nytt: Roboter har nå lært å lyve.Ikke lenge igjen til vi ikke kan stole på hverken kaffetrakteren eller mikrobølgeovnen frykter jeg. Kaffetrakteren min stoler jeg ikke litt på. Ble kaffe over hele kjøkkenet en gang, Vet enda ikke grunn til det. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Og jeg forbeholder meg retten til å la være og bli lært bedre når det kommer til det punktet, men ellers liker jeg hva enn du kan lære meg. Vel, hovedsaklig har det vel vært noen nettbutikker, men hey. Jeg har brukt flere tusen på en av de alt Det er bra! Du snakker om The Book Depository, antar jeg? Fin-fin butikk. (Og nå er krona sterk!) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Klart jeg gjør. Men irriterer meg at de ikke har alt Jeg ville ha Dinotopia-bøkene fraktfritt og til en nogenlunde billig penge, men den gang ei. Endte opp med å kjøpe de brukt, bare for å få slengt i trynet at de ikke er tilgjengelige fra bokhandleren jeg brukte lenger -_- Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Høres ut som en butikk som må sjekkes ut:) Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Begynner ikke akkurat å tute fordi andre ikke liker scooter:)Har ganske allsidig musikk smak: Metallica,Mark knophler,Nightwish,Trance,Hardstyle osv. Dere skjønner sikkert tegninga. Tre rockeartister og to EDM-sjangre. Flott. Giddet liksom ikke sitte hele natta å ramse opp alt jeg liker. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Herlig, endelig fikk jeg bestilt meg alle tre Suicide Bunnies-bøkene, samt Cyanide And Happiness-boka, som kommer snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg