Sameboe Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Oh, god. Eg hate den sangen så sykt hardt. Han e så stygge!!!!Greit at norge vant og alt det men han er helt forferdelig, sangen også Er du fra Rogaland? Ja, eg komme fra Rogaland men har nå flytta til Oslo Koss viste du det? Skrivemåten din vel Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Sees veldig lett på hvordan du skriver Jeg hører til og med stavangersk inni hodet mitt når jeg leser det du skriver ^^ Lenke til kommentar
Linoxx Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Linoxx: DU PASSER INN HER! HUGS AND KISSES! Hehe ^^ Lenke til kommentar
multisync Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Samme her, hører stavangersk, og jeg hater deg for det... Endret 20. oktober 2009 av multisync Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Nei, nei neeei :( Nå har jeg den på hjernen Help me, I cant get it off my brain Jeg har hatt den på hjernen siden februar. So live with it. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Sees veldig lett på hvordan du skriver Jeg hører til og med stavangersk inni hodet mitt når jeg leser det du skriver ^^ Gjør jeg også da jeg har familie min der EDIT: Right now bor jeg i Asker/Oslo, men vil flytte dit igjen =D Endret 20. oktober 2009 av Gjest Lenke til kommentar
Linoxx Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Sees veldig lett på hvordan du skriver Jeg hører til og med stavangersk inni hodet mitt når jeg leser det du skriver ^^ Haha, kult Kor du e fra då? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg er fra Røros! We live in caves, have very bad dental health and are more hairy than inbetween your mothers legs! Lenke til kommentar
Linoxx Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Finne på, folkens? Finne på hva ? Det jeg meinte var hva gjør dere på? Ikke mye, loking på internett, MSN horing og nedlasting på Steam der da? Haha, msn horing Høres kjekt ut det. Kjeder meg, faktisk. Skal snart opp å lese litt Utenom det så hører jeg på musikk og bare chille ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 I can has clinomania! \o/ Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Den sangen der hadde vært utrolig mye kulere om Hetfield hadde sunget den. "I'm in luuuuv with a fairy-taa-heaeh!" Lenke til kommentar
Linoxx Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Har noen en ide om hvilken sang jeg kan spille på gitar for Mormoren min som fyller 80 år? AIM IN LÅÅÅVE WITT A FERYTAAIIIIIILLL! Oh, god. Eg hate den sangen så sykt hardt. Han e så stygge!!!! Greit at norge vant og alt det men han er helt forferdelig, sangen også I couldn't agree more ^^ Good!! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Linoxx: Post et innlegg her Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Linoxx: Post et innlegg her Do it Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Overdreven bruk av smilyer! JAAAAAARMOOOOOOOO! Overdreven bruk av store bokstaver MIKKEEEEEEEELLL?! Lenke til kommentar
Linoxx Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg er fra Røros! We live in caves, have very bad dental health and are more hairy than inbetween your mothers legs! Sounds like a fun place to be 8) Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Vi fant noen men de passa ikke så veldig..Det meste av Erik Bye burde gå rett hjem. TAKK! Lenke til kommentar
Linoxx Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Argggghh, irriterende lille matflue som flyr forran pcn -.- Tror at den har bodd nedi kjelleren min i en uke eller noe sånt.. men selv, kver eineste gang eg går ned så komme den bort til meg. Tror at eg har slappa te an minst 10 ganger Den sangen der hadde vært utrolig mye kulere om Hetfield hadde sunget den. "I'm in luuuuv with a fairy-taa-heaeh!" Den hadde vært bedre hvis NOGEN andre enn han hadde synget den. Hell, eg kunne til og med ha synget bedre enn han (danset bedre og xD ) Lenke til kommentar
Heavy Sandwich Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 FIlm det og legg det ut på youtube Lenke til kommentar
Linoxx Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Eg stakk Snakks folkens <3 FIlm det og legg det ut på youtube Sko gjort det xD Men den er alt for liten og så har eg ikkje cam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg