Linoxx Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 MasterOfColours, ser den Hvilken skole går du på? Universitetet i Tromsø Kult Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Har tatt min første røyk siden januar 08. Røyk er digg, men ikke noe for meg.. Smak og behag Får jeg spørre hvorfor du begynte? MasterOfColours, ser den Hvilken skole går du på? Universitetet i Tromsø Kult Hvilken skole går du på, da? Lenke til kommentar
Linoxx Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 MasterOfColours, har du nogen gang drukke? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 MOC is back! Flyttet fra Stavanger ja Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Og der var man hjemme fra skolen, og har laget meg nudler med soltørkede tomater til middag. Og en rykende fersk episode med How I Met Your Mother Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 MOC is back! Flyttet fra Stavanger ja Ikke der nede lenger, nei Mye bedre her oppe, faktisk. Og der var man hjemme fra skolen, og har laget meg nudler med soltørkede tomater til middag. Og en rykende fersk episode med How I Met Your Mother Er det ny episode i dag? MasterOfColours, har du nogen gang drukke? Jesh Har du? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Og der var man hjemme fra skolen, og har laget meg nudler med soltørkede tomater til middag. Og en rykende fersk episode med How I Met Your Mother Er det ny episode i dag? Om man følger det amerikanske sendeskjemaet, ja Yarr yarr Lenke til kommentar
Linoxx Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Ruseløkka ungdommsskole i Oslo Endret 20. oktober 2009 av Linoxx Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Og der var man hjemme fra skolen, og har laget meg nudler med soltørkede tomater til middag. Og en rykende fersk episode med How I Met Your Mother Er det ny episode i dag? Om man følger det amerikanske sendeskjemaet, ja Yarr yarr Da har jeg noe å kose meg med i kveld! Thank YOU! Lenke til kommentar
Linoxx Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Yupp, men eg ble skikkelig wasted den første gangen så jeg husker nesten ingen ting av det Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 MasterOfColours, ser den Hvilken skole går du på? Universitetet i Tromsø Nice Hva studerer du? Damn nå spør jeg mye her Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 MasterOfColours, ser den Hvilken skole går du på? Universitetet i Tromsø Nice Hva studerer du? Damn nå spør jeg mye her Psykologi Gikk fra astronomistudiet i Stavanger. Altfor ensformig :/ Enn du, da? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg jobber like ved Ruseløkke skole. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hvordan kan noen frivillig flytte fra Stavanger og lenger nord i landet? oO Greit, det er fine fjell å se på på flyturen (og jeg går ut fra båtturen) til og fra Tromsø, men bortsett fra det er byen alt for kaotisk og rotete for min del. Folk parkerer midt i gata, jaywalking opp og i mente, og voldelige fjortiser (greit, de har vi i Stavanger også), det er kun to grunner til at jeg skulle ville dra tilbake til Tromsø Kompisen min som ser ut som han har stasjonert seg for godt i Bardufoss, og Dokumentasjonsvitenskap på UiT Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg tok virkelig skade av alle absolutt music og mc music albumene jeg hørte på når jeg var liten. Refrenget på denne sangen dukket plutslig opp i hodet mitt i dag. Og det gir seg ikke før jeg finner sangen, og blir lei den etter 2 min. Samme greiene hver eneste gang. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 fy faen! 50 gram havergryn+en halv banan+1-2 desiliter melk= WIN! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 da har man eti middag, også tilbake på skolen igjen ny helvettesoppgave hver dag denna uka ser det ut til! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Sitter å vurderer om jeg skal lage Jello-shots til helgen, og om det er verdt det med 22% "sprit" Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) man pisser jo sterkere enn 22% Endret 20. oktober 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg