Sameboe Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 DET ER LOV Å GI MEG LESEMIDLER! og jo, jeg har hatt dame... og ja, jeg trodde det var g-punktet på jenta Sorry for at jeg ikke visste det, er dessverre ikke perfekt. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hvorfor skal VI gi DEG lesemidler når begge blir beskrevet godt for seg på Wikipedia? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/G-spot Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg trodde at alle visste forskjellen på de to fra ca. 13-14 års alderen? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hvorfor skal VI gi DEG lesemidler når begge blir beskrevet godt for seg på Wikipedia? OK, da har jeg lest, og lært! Takk for at dere gjorde meg oppmerksom på noe sånt! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Du snakker om meg altså? Greit det, hvis du gir meg stoff, så leser jeg gjerne jeg Har ikke du hatt dame? No offence, men å tro at de to tingene som er beskrevet i tråden er det samme, er like dumt som å tro at man har en fot bak nakken. Jeg tror og vet at jeg har et bein bak nakken (Litt irriterende når jeg skal sove, men det overlever jeg! se bare her: Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) OK, da har jeg lest, og lært! Takk for at dere gjorde meg oppmerksom på noe sånt! Bare hyggelig. Muligens det vil være til hinder for et par flaue situasjoner i livet ditt, forhåpentligvis. @Quakecry: Unexpected. lol.. Endret 20. oktober 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 OK, da har jeg lest, og lært! Takk for at dere gjorde meg oppmerksom på noe sånt! Bare hyggelig. Muligens det vil være til hinder for et par flaue situasjoner i livet ditt, forhåpentligvis. Det er godt mulig Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Du snakker om meg altså? Greit det, hvis du gir meg stoff, så leser jeg gjerne jeg Har ikke du hatt dame? No offence, men å tro at de to tingene som er beskrevet i tråden er det samme, er like dumt som å tro at man har en fot bak nakken. Jeg tror og vet at jeg har et bein bak nakken (Litt irriterende når jeg skal sove, men det overlever jeg! se bare her: Genialt. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) @Linoxx: Når ble du aktiv i DNFK? :O EDIT: Velkommen hit fra meg.. Endret 20. oktober 2009 av Gjest Lenke til kommentar
Linoxx Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 http://img260.imageshack.us/img260/2412/picture0238.jpg[/img] Haha, awsome Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Hører på fresh musikk fra 90 tallet Haha :!: Swe-eet Peter Bjorn And John – Young Folks: http://open.spotify.com/track/2f14Vwn28w1soYnolluueL Jeg tror og vet at jeg har et bein bak nakken (Litt irriterende når jeg skal sove, men det overlever jeg! se bare her:Jeg kan ta begge bena bak nakken. Samtidig. Beat that! Endret 20. oktober 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Noen fra Drammen? Er bare union åpent når det er konserter der? Altså, kan jeg drikke øl der idag, lurer jeg egentlig på. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg tror og vet at jeg har et bein bak nakken (Litt irriterende når jeg skal sove, men det overlever jeg! se bare her:Jeg kan ta begge bena bak nakken. Samtidig. Beat that! Men du har handikapped, det gjelder ikke.. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg tror og vet at jeg har et bein bak nakken (Litt irriterende når jeg skal sove, men det overlever jeg! se bare her:Jeg kan ta begge bena bak nakken. Samtidig. Beat that! Sleng opp et bilde du og da. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg tror og vet at jeg har et bein bak nakken (Litt irriterende når jeg skal sove, men det overlever jeg! se bare her:Jeg kan ta begge bena bak nakken. Samtidig. Beat that! Men du har handikapped, det gjelder ikke.. Det er Wheely, da gjelder alt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Union Brygge er et kjempestort hus med masse kulturgreier i. Men jeg tror ikke union scene har noen pub og spiller metalmusikk hele dagen ellers. Det er en kafe ute i lobbyen er vel det eneste. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Union Brygge er et kjempestort hus med masse kulturgreier i. Men jeg tror ikke union scene har noen pub og spiller metalmusikk hele dagen ellers. Det er en kafe ute i lobbyen er vel det eneste. Ååå! Skuffa. >: ( Ja, ja. Får bli gode gamle sportspuben da. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg tror og vet at jeg har et bein bak nakken (Litt irriterende når jeg skal sove, men det overlever jeg! se bare her:Jeg kan ta begge bena bak nakken. Samtidig. Beat that! Sleng opp et bilde du og da. Nei. Det ser så jævlig undignified ut Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Skal du ut i dag Penis Trygve? Nei. Det ser så jævlig undignified ut Ble nyskjerig nå. Endret 20. oktober 2009 av Glimti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg