Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Tenkte samme tanke *se på warn meter* Men det er vel omtrent umulig :cry:
*flire*

0 % her :)

Flink^^

Men, slikt skal ikke diskuteres her.

Prøvd å klage da, men har aldri blitt bøyd i støvet for :shrug: Selv om jeg selv mener jeg ikke har gjort no serious shit bortsett fra en gang...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Faen så digg de "middag for under 100-lappen" tilbudene på Rema1k er. Fått handlet inn en del sånt idag.

Velkommen hit ja, Linoxx. :fun:

Natrich: Warn.

Hehe x)

Ah, eg lige ikkje de tipsene rema har.. Eg mene, de er jo greie hvis du kjøper mat til bare en person men hvis du e i en større familie må man jo kjøpe mer mat og derfor koster det mer :hmm:

Lenke til kommentar
Tony, å leie med andre kan gå kjempebra, middels bra, eller bare rævva. Legger dere opp noen grunnregler for vask av kjøkkentøy og smårydding, vask av dass og slikt blir det mindre å irritere seg over at "han aldri rydder etter seg på kjøkkenet" eller "nå har jeg plukka hår i dusjen i 2 uker".

Hvis alle tenker som at "gutter er gutter" og søler og roter rundt seg, blir det en svinesti som ikke er koselig å bo oppi.

Etter er halvt år er alle former for organisering sklidd ut i dass uansett, og det ender stort sett opp med at de som faktisk gjør noe for fellesskapet kun gjør en halvslapp innsats. Når alle etterhvert velger minste motstands vei, og den ene personen som har holdt alt sammen endelig ikke gidder mer, eskalerer det fort ut i kaos med skitten oppvask og søppel ute av kontroll. Deretter følger en lang rekke krampaktige forsøk på å snu skuta på rett kjøl igjen, før folk begynner å droppe ut av studier, blir ferdige med studier, eller flytter inn hos samboeren/egen plass. Det kommer også til å bli mange artige stunder når leien skal betales, når dassen blir tett og når dama til person x nermest flytter inn hun også.

Det satt til side er det en fantastisk billig boløsning, og i etterkant ville man nok aldri vert for uten de årene. Om man er på bølgelengde med de andre blir man fort som en familie, og når man bor så tett trenger det sosiale seg på 24 timer i døgnet. Man blir fort godt vandt med livsstilen, friheten og tryggheten som følger med, og det gir seg nærmest som en selvfølge at dette overgår de negative sidene med god margin.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...