Sameboe Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Tenkte samme tanke *se på warn meter* Men det er vel omtrent umulig *flire* 0 % her Flink^^ Men, slikt skal ikke diskuteres her. Prøvd å klage da, men har aldri blitt bøyd i støvet for Selv om jeg selv mener jeg ikke har gjort no serious shit bortsett fra en gang... Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Flink^^ Men, slikt skal ikke diskuteres her. Hva skal ikke diskuteres? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Funker bestikking på wheelman for å bli mod? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Faen så digg de "middag for under 100-lappen" tilbudene på Rema1k er. Fått handlet inn en del sånt idag. Velkommen hit ja, Linoxx. Natrich: Warn. Sameboe: Snakk med fredrik, brukerombudet. Han hjelper deg sikkert. Endret 20. oktober 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hva slags type middager er det? Noe ala Fjordland? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Alt fra fiskemiddager til biff i helgene. Faktisk veldig bra, ble overrasket. Middag for under hundrelappen. Lenke til kommentar
Linoxx Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Faen så digg de "middag for under 100-lappen" tilbudene på Rema1k er. Fått handlet inn en del sånt idag. Velkommen hit ja, Linoxx. Natrich: Warn. Hehe x) Ah, eg lige ikkje de tipsene rema har.. Eg mene, de er jo greie hvis du kjøper mat til bare en person men hvis du e i en større familie må man jo kjøpe mer mat og derfor koster det mer Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hmm, får begynne å benytte meg av de tipsene! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Står jo at det skal holde til 4 personer, men jeg har aldri prøvd, så jeg aner ikke. Men det er fine tilbud for en som meg hvertfall. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Funker bestikking på wheelman for å bli mod? Feil person, er nok Jarmo og Simen1 du må smøre inn med lovord JEG ELSKER JARMO Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Alt fra fiskemiddager til biff i helgene. Faktisk veldig bra, ble overrasket. Middag for under hundrelappen. Ser jo spiselig ut. Er det porsjoner for en eller flere? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Alt fra fiskemiddager til biff i helgene. Faktisk veldig bra, ble overrasket. Middag for under hundrelappen. Elendig tiltak. La oss ta kjøttdeig som eksempel: Før: 28 kr for 400g. Nå: 28 kr for 300g. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 JEG ELSKER JARMO Ta det i elskovsdelen av forumet. Før: 28 kr for 400g.Nå: 28 kr for 300g. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Er jo ganske vanlig det der, når det gjelder tilbud i dagligvareforretninger. Får uansett elgkjøtt, og så mye jeg vil av det, så det er ikke noe problem for min del. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 JEG ELSKER JARMO Ta det i elskovsdelen av forumet. Før: 28 kr for 400g.Nå: 28 kr for 300g. Hvor er elskovsdelen :3 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hvis det er snakk om en porsjon ala Fjorland til hver er det altfor lite for fire. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Tony, å leie med andre kan gå kjempebra, middels bra, eller bare rævva. Legger dere opp noen grunnregler for vask av kjøkkentøy og smårydding, vask av dass og slikt blir det mindre å irritere seg over at "han aldri rydder etter seg på kjøkkenet" eller "nå har jeg plukka hår i dusjen i 2 uker". Hvis alle tenker som at "gutter er gutter" og søler og roter rundt seg, blir det en svinesti som ikke er koselig å bo oppi. Etter er halvt år er alle former for organisering sklidd ut i dass uansett, og det ender stort sett opp med at de som faktisk gjør noe for fellesskapet kun gjør en halvslapp innsats. Når alle etterhvert velger minste motstands vei, og den ene personen som har holdt alt sammen endelig ikke gidder mer, eskalerer det fort ut i kaos med skitten oppvask og søppel ute av kontroll. Deretter følger en lang rekke krampaktige forsøk på å snu skuta på rett kjøl igjen, før folk begynner å droppe ut av studier, blir ferdige med studier, eller flytter inn hos samboeren/egen plass. Det kommer også til å bli mange artige stunder når leien skal betales, når dassen blir tett og når dama til person x nermest flytter inn hun også. Det satt til side er det en fantastisk billig boløsning, og i etterkant ville man nok aldri vert for uten de årene. Om man er på bølgelengde med de andre blir man fort som en familie, og når man bor så tett trenger det sosiale seg på 24 timer i døgnet. Man blir fort godt vandt med livsstilen, friheten og tryggheten som følger med, og det gir seg nærmest som en selvfølge at dette overgår de negative sidene med god margin. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hvor er elskovsdelen :3 Under Samfunn. Du kan jo sjekke ut Samliv og relasjoner og/eller Sexualitet. Evnt. ta det på pm med den utkårede. Lenke til kommentar
Linoxx Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Haha XD Dåkker gjør på? Utenom å bable om rema sine utholdelige tillbud og priser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg