Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AoE2 er så win ^^

Et av mine desidert favoritt-spill =D

Empire earth er omtrent det samme med bedre grafikk.

Hva er det som skjer med spill? De gode gamle viser gang på gang at de er de beste.

Settlers 2 var jo genial, Settlers 3 joda gikk ann å spille, Settlers 4 nei nei hold magi å dritt unna settlers spillene, Settlers 5?? Hva har settlers 5 med settlers spillene og gjøre?

Lenke til kommentar
(...) burde jeg droppe alle forelesninger i mårra og heller bare lese?
Det at du spør om det her forteller meg at svaret du aller helst ønsker er "ja". Da kan du legge deg med god samvittighet i dag for så å droppe forelesningene i morgen, og deretter bruke hele dagen på å gå rundt grøten før du til slutt gir etter i åttetiden og starter panikklesing frem til du må løpe til bussen.

Mitt svar er derfor nei, gå på forelesningene og bruk deretter resten av dagen på å lese.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Jeg fletter sølv. Sært, ikke sant?
Ikke nevneverdig. I hvilken forbindelse flettet du sølv?

Fletter kordeller av sølv slik at tversnittet blir større på lederen. Skal brukes i hifi-sammenheng. Er ikk lysten på diskusjon rundt ledeevnen til sølv kontra kobber :)

Har sikkert 60-80m sølv igjen, så har nok å gå på.

Lenke til kommentar
Nei faen, nå orker jeg snart ikke mer av dette. Jeg studerer uten mål og mening - ikke spesielt fornuftig, og det går ikke spesielt bra.
Det er aldri for sent å skifte studieretning. Du har hele livet foran deg, det er ingen vits å la deg hindre av et dårlig valg.

Har funnet ut at storbylivet ikke passer for meg, at jeg ikke har ork til å fortsette med tung teori (realfags-fysikk,) og at det hadde vært litt småsnedig med jobbmuligheter i hjembygda om ikke så alt forlenge.

Vurderer å bli trafikklærer. Neste år er jeg gammel nok til at det er mulig å søke, og jeg vet jeg kommer inn. Utdanningen er relativt kort, variert og geografisk plassert slik at jeg kan dra hjem hver helg.

Egentlig tror jeg nesten at jeg har bestemt meg for å prøve det.

Lenke til kommentar
Skuffet, så at Gapwick British face var her nettop :( Jeg som ville spørre hva h*n mente om bloggen vi snakket om tidligere, samt ballonggutten "Falcon" og familien!

Bloggen suger og ballonggutten er bare nok et eksempel på hvor mediekåt menigmann har blitt. Ikke noe positivt, altså.

En må jo være den første:) Sikkert et bra spill for de som liker slike strategi spill.

Jeg liker absolutt ikke tur baserte spill

Du kjøpte et turbasert spill, så ble du skuffet fordi det var turbasert? Jeg ser ikke hvordan du kan skylde på noen annen enn deg selv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...