multisync Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Wooohoo... for første gang i mit liv har jeg langt nok hår til sleik Det er ganske awsome, men tror nok jeg dropper å gå med det til vanlig gitt Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Er det virkelig noen som er så... Fy, søren! Fy, søren! Jeg gikk for å sole meg klokken åtte, for jeg lever i det 21. århundre, men det gjør tydligvis ikke resten av verden. Vi snakker om dyreplageri, hva med menneskeplageri? Solstudione stenger klokken åtte. Oh my god, hva er greia med det? Dette er krise på høyt plan. Null sol i dag, jeg gjentar: OH MY GOD!Så der sto jeg i håp om å bli brunere, med et stort smil om munnen, er på vei til å åpne døren, og poff: Den gikk ikke ann å åpne. Jeg skjekker fort åpningstidene. Lørdag: 09-20. Løper til neste solstudio. Lørdag: 09-20. Nå er det like før jeg knekker sammen. Uff :!: Er det mulig xD Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Avsluttingen burde jeg jo tatt med forrige innlegg, menmen; "ååh, du kan ikke ta sol så lenge!" Kan jeg ikke det? Vel, watch me. Jeg skal ble så brun og søt(ere) at det er helt sykt. Blond+brun+rosa lepper=sexy! Om jeg ser ut som en sviske når jeg er 50 år, eh, har ikke folk hørt om botox? EDIT: den var fra innlegget før det aktuelle innlegget. My bad Endret 19. oktober 2009 av Corporal Clegg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Det høres skremmende ut som et par av venninnene mine, hu ene er i slekt med Danielzu og hu andre har prøvd seg på'n Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Oh my god, liksaam! Nei, vi som bruker brunkrem slipper det tullet der. For noen idioter! Hah! Mana mana? Krem som gjør deg brun er jo genialt hvis man ser sliten ut osv. en periode:D Da tenker jeg på slik krem som farger huden og du kan ikke vaske det av. Det går vel noen dager før det begynner og flake av. Endret 19. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 hahaha:P jeg flirer av sitatene her oppe! Nei, sjur du har nok mange venninner som er slik xD Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Sa gutten som liker og gå i Sjøku-kostyme med g-streng under:P Endret 19. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg har to som er akkurat som hu, flere som glatt kunne joina stylismen og heldigvis flest som ikke er sånn i det hele tatt Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Avsluttingen burde jeg jo tatt med forrige innlegg, menmen; "ååh, du kan ikke ta sol så lenge!" Kan jeg ikke det? Vel, watch me. Jeg skal ble så brun og søt(ere) at det er helt sykt. Blond+brun+rosa lepper=sexy! Om jeg ser ut som en sviske når jeg er 50 år, eh, har ikke folk hørt om botox? EDIT: den var fra innlegget før det aktuelle innlegget. My bad skreiv hu der heidialedxandra det ja? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 DUDUDUDUDUDU Faen da, folkens. Skjerpings. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) ja. EDIT: @Innlegg #259899 Endret 19. oktober 2009 av Corporal Clegg Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Kan vi ikke snakke om de gangene man er på do og en viss ting ikke vil "dette" ned i dass, så man må småriste på stumpen før Mr.Hankey faller ned? Eller hvorfor kuer snakker slik som oss når vi snur ryggen til de? Endret 19. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Nice! Jeg må ha et innlegg på side 13000! Når den siden kommer. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 AHAHAHHAHAA ER DET NOEN SOM SER PÅ BLADE? Seriøst god underholdning. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg holder meg våken bare for det Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Kan vi ikke snakke om de gangene man er på do og en viss ting ikke vil "dette" ned i dass, så man må småriste på stumpen før Mr.Hankey faller ned? *legge fra seg brødskiva med nugatti* Neida. Do-dans er kos det. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 AHAHAHHAHAA ER DET NOEN SOM SER PÅ BLADE? Seriøst god underholdning. Utrolig god film Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Filmen er jo ræææææva, men skjelettanimasjonen var utrolig morsom. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Blade er helt grei bakgrunnsunderholdning. M.a.o., den eneste grunnen til å ha TV. Ha på lyden i bakgrunnen så man ikke skal føle seg så alene når man sitter hjemme for n'te kveld / ettermiddag på rad. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Filmen er jo ræææææva, men skjelettanimasjonen var utrolig morsom. Synes det er en god film med en god slump med action, og en god del humor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg