Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det virkelig noen som er så...
Fy, søren! Fy, søren! Jeg gikk for å sole meg klokken åtte, for jeg lever i det 21. århundre, men det gjør tydligvis ikke resten av verden. Vi snakker om dyreplageri, hva med menneskeplageri? Solstudione stenger klokken åtte. Oh my god, hva er greia med det? Dette er krise på høyt plan. Null sol i dag, jeg gjentar: OH MY GOD!

Så der sto jeg i håp om å bli brunere, med et stort smil om munnen, er på vei til å åpne døren, og poff: Den gikk ikke ann å åpne. Jeg skjekker fort åpningstidene. Lørdag: 09-20. Løper til neste solstudio. Lørdag: 09-20. Nå er det like før jeg knekker sammen.

Uff :!: Er det mulig xD

Lenke til kommentar

Avsluttingen burde jeg jo tatt med forrige innlegg, menmen;

"ååh, du kan ikke ta sol så lenge!" Kan jeg ikke det? Vel, watch me. Jeg skal ble så brun og søt(ere) at det er helt sykt. Blond+brun+rosa lepper=sexy! Om jeg ser ut som en sviske når jeg er 50 år, eh, har ikke folk hørt om botox?

EDIT: den var fra innlegget før det aktuelle innlegget. My bad

Endret av Corporal Clegg
Lenke til kommentar
Oh my god, liksaam!

Nei, vi som bruker brunkrem slipper det tullet der. For noen idioter! Hah!

Mana mana?

Krem som gjør deg brun er jo genialt hvis man ser sliten ut osv. en periode:D

Da tenker jeg på slik krem som farger huden og du kan ikke vaske det av. Det går vel noen dager før det begynner og flake av.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Avsluttingen burde jeg jo tatt med forrige innlegg, menmen;

"ååh, du kan ikke ta sol så lenge!" Kan jeg ikke det? Vel, watch me. Jeg skal ble så brun og søt(ere) at det er helt sykt. Blond+brun+rosa lepper=sexy! Om jeg ser ut som en sviske når jeg er 50 år, eh, har ikke folk hørt om botox?

EDIT: den var fra innlegget før det aktuelle innlegget. My bad

skreiv hu der heidialedxandra det ja?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...