Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor orker dere å gi slike folk oppmerksomhet? flyvende spagettimonster sier nå bare jeg.

Moro å se hvor dum folk kan bli. Dette er seriøst helt villt.

"Jeg fikk jo selvfølgelig lyst til å starte en "religion" som hvem som helt kan være med i og tro på.. Uansett relgion, bakgrunn, personlighet osv. Det skulle vært en bok som het "Gamle moten" og "Nye moten". "

Lenke til kommentar
Hvorfor orker dere å gi slike folk oppmerksomhet? flyvende spagettimonster sier nå bare jeg.

"Jeg fikk jo selvfølgelig lyst til å starte en "religion" som hvem som helt kan være med i og tro på.. Uansett relgion, bakgrunn, personlighet osv. Det skulle vært en bok som het "Gamle moten" og "Nye moten". "

Du tror faktisk hun er seriøs? :ermm:

Lenke til kommentar

Du tror faktisk hun er seriøs? :ermm:

Jeg vet av jenter som har vurdert det, men det har ikke blitt noe av det, så ja. Jeg tror hun godt kan være seriøs.

Lenke til kommentar
og hvorfor skulle hun ikke være det?

Tror du virklig ikke at det finnes folk som tenker slik.

hehe, var forøvrig ikke ment som en anklage, men som et spørsmål.

Grunnen til at jeg er skeptisk er at jeg har lest minst 5 forskjellige blogger som har vært relativt lik hennes, men som siste innlegget har vært "haha, lurte dere- sykt at dere hisser dere så mye opp" (elns)

Er det virkelig noen som er så...

Fy, søren! Fy, søren! Jeg gikk for å sole meg klokken åtte, for jeg lever i det 21. århundre, men det gjør tydligvis ikke resten av verden. Vi snakker om dyreplageri, hva med menneskeplageri? Solstudione stenger klokken åtte. Oh my god, hva er greia med det? Dette er krise på høyt plan. Null sol i dag, jeg gjentar: OH MY GOD!

Så der sto jeg i håp om å bli brunere, med et stort smil om munnen, er på vei til å åpne døren, og poff: Den gikk ikke ann å åpne. Jeg skjekker fort åpningstidene. Lørdag: 09-20. Løper til neste solstudio. Lørdag: 09-20. Nå er det like før jeg knekker sammen.

Lenke til kommentar

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Er det virkelig noen som er så...
Fy, søren! Fy, søren! Jeg gikk for å sole meg klokken åtte, for jeg lever i det 21. århundre, men det gjør tydligvis ikke resten av verden. Vi snakker om dyreplageri, hva med menneskeplageri? Solstudione stenger klokken åtte. Oh my god, hva er greia med det? Dette er krise på høyt plan. Null sol i dag, jeg gjentar: OH MY GOD!

Så der sto jeg i håp om å bli brunere, med et stort smil om munnen, er på vei til å åpne døren, og poff: Den gikk ikke ann å åpne. Jeg skjekker fort åpningstidene. Lørdag: 09-20. Løper til neste solstudio. Lørdag: 09-20. Nå er det like før jeg knekker sammen.

"Nå er det like før jeg knekker sammen"

Word.

Lenke til kommentar

:!:

Forstår du blir skeptisk, jeg går utifra at de er slik til de sier noe annet.

Har sett og opplevd så mye rart at at det finnes mennesker som er slik og tenker slik tviler jeg ikke på.

Men at det er mange der ute som driver og lager sånt bare for go få folk sinte er det ja, er en av tingene jeg hater med nett.

Mennesker sier så mye dritt som de aldri hadde gjort ansikt til ansikt.

Hvorfor kan bare ikke mennesker være slik de er i virkligheten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...