Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@Nopros:

Nordlendingen er jo født i 94, så usikker på om han drikker xD

Nordlendinger er født med 5dunk og kaffekopp i henda ;)

Det gjelder vel generelt alle nord for Dovre går jeg ut i fra.

Men uansett.

2009 - 1994 = 15.

Etter mine matematiske kalkulasjoner, skulle guttungen begynt på flaska for 3 år siden og være godt opptrent nå.

Lenke til kommentar
Btw jeg hadde DEN Aaaaaaaaaaaaaaawesome trippen på muskat i helga det var bare totally fucked så jeg måtte skulke skula i dag bare gikk rundt å spydde å shit fy faeennhh ass. :cool:

Det er jo som tatt ut av "how to use drugs for dummies"! Bare at de ikke spyr på skolen, de kommer heller inn med sløve øyne.

Lenke til kommentar

He he, det gjelder sikkert bare Sør-Trøndelag, kanskje med unntak av Trondhjem.

Så vidt meg bekjent, gjelder det i alle fall Orkdal, Meldal, Melhus, Skaun, Hemne og hele Fosen-halvøya :p

Sikkert nordafor også.

Men bra er det vel ikke uansett.

Et under at bare én av venna mine fra oppveksten endte som alkoholiker.

Ei venninne var på god vei, men redda seg ut av det med skole og jobb og venner.

Lenke til kommentar
Er det sånn at alle som er over 12 år drikker? Jeg er 16 og har aldri drukket for å bli full..

Alle over 12 som tror det er tøft å drikke sier de har drukket hvertfall. Jeg har drukket, men som deg aldri for å bli full bare for å kjenne den gode smaken. Men dere kan jo egentlig ikke tro på meg, det kan jo hende jeg finner på alt sammen.

Lenke til kommentar
Er det sånn at alle som er over 12 år drikker? Jeg er 16 og har aldri drukket for å bli full..

Alle over 12 som tror det er tøft å drikke sier de har drukket hvertfall. Jeg har drukket, men som deg aldri for å bli full bare for å kjenne den gode smaken. Men dere kan jo egentlig ikke tro på meg, det kan jo hende jeg finner på alt sammen.

Ja, alkohol kan smake rimelig godt, så det hender jeg tenker at jeg får lyst å drikke bare for å kjenne smaken. Hender også at jeg har lyst å drikke meg full, men fristelser skjer med alle. Gleder meg til jeg får scooter og får mange fristelser om å råkjøre rundt i 45, ja kanskje dra det så langt som 46 kilometer i timen i nedoverbakke. Åh, bare tenk det adrenalin-rushet! :love:

Lenke til kommentar

OMG! Mitt også!

Jeg vil slå ham! :D

Wiciwato, i nedoverbakke skal du da kunne få den til å gå raskere enn 45 :p

Min går 45 på flatmark original, og har pressa den opp i 80 i nedoverbakke ^^

Pøh, jeg skal nok trimme livsskiten ut av den for å slå absolutt alle i den eneste lyskryssduellen som finnes i Grimstad. :p

Jeg orker ihvertfall ikke å putre rundt i 45 km/t.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...