Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet med stor skjerm / mange skjermer er at man idag lett klarer å gå forbi de begrensningene menneskeøyet har. Det er begrenset hvor mange grader skarpt synsfelt man har, og når man når den begrensningen så koster det fort mer enn det smaker om man ikke har spesielle behov for å kunne ha mye åpent samtidig.

Jeg vil ha en 30" med større oppløsning, oled og 120hz. Det blir lenge til man får sånt; men så skal jo den skjermen jeg har nå vare lenge også.

Det er litt synd; men den tåler ikke 24/48hz, må klare meg med 59hz.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Noen som har en god ide til hva jeg kan bruke 10+ t2400 laptop CPUer fra Intel til?

Folding @ Home hvis de er idle.

Problemet er at jeg ikke har HK til noen av de.

Og jeg tror det å kjøpe inn kompatibelt HK til alle sammen fort blir å koste en liten formue..

Lenke til kommentar
Jeg også Shikaru, derfor jeg skal koble opp igjen stasjonære maskina i dag..

hehe jeg har 2 skjermer hjemme i norge, men gidder ikke drasse med de hit liksom :p

Edit: snart må jeg tilbake på skolen å gjøre den nye oppgaven jeg har fått av en lærer som er ekstremt direkte når han snakker til deg :p

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar
Går skole om igjen. :eek: Akkurat som det ikke er ille nok med en gang. Men, men, hvis fraværet ditt var så ille. Siste året jeg gikk på ungdomsskolen var det også en som gikk omigjen for å få bedre vitnemål. Tror ikke han syntes det var kjempegøy... :!:

Ja, er vel bare sånt en må gjøre når en ikke fullfører. Men ungdomsskolen gjorde jeg det bra på. Det bare skar seg litt på videregående.

Var på videregående jeg droppet ut. har ingen planer om å gjenoppta det nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...