Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enig. Rosenrot var litt for finpusset - en feil jeg ser gjentatte ganger når band virker å ha gått tomt for stoff og nye ideer. Denne skiva tok litt mer tilbake det litt mer harde og industrielle tilbake, noe jeg likte godt.

Enig. Jeg skal tilstå jeg synes kanskje vokalen til Till(haha) er litt finpussa på den nye skiva, ikke like røff som på Mutter og Reise Reise. Jeg er heller ingen stor fan av at de har gått veldig i retningen seksuelle temaer, likte det bedre slik de kjørte før. Men så lenge musikken er bra, klager jeg ikke. Og den er bra.

Tusen takk for tilbakemeldingene om plata=)

Np.

Lenke til kommentar

Vel, jeg kjøper ikke Sony-produkt, så PS3 er det bare å glemme, og Wii skipper jeg også glatt.

Men jeg driver og lurer på om jeg skal kjøpe meg en ny SNES eller bare skru opp og prøve å fikse den gamle :p

Har selvfølgelig en N64 også, og selv om Goldeneye er :love:, så savner jeg WCW/NWO Revenge eller hva det het aller mest ...

Lenke til kommentar
Eivind, men jeg har Brütal Legend :p

Brütal Legend! Det høres så awesome ut! :fun:

Fluesopp: For å ikke snakke om NES og Super Mario Bros. :---D

så sant så sant:D mange minner fra NES ja:)

Stor skjerm er herlig!

30" ACD, 2560x1600, s-ips - :grin2:

Dog, det krever litt vel mye maskinvare om man skal spille i full oppløsning på nyere spill.

1 skjerm, det er ikke stort lengre. Nå er det multi-skjerm oppsett som er tingen;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...