Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg stemmer fortsatt for fly med en sopp på. :fun:

tusen tusen takk :thumbup:

Vær så god? :dontgetit:

Går skole om igjen. :eek: Akkurat som det ikke er ille nok med en gang. Men, men, hvis fraværet ditt var så ille. Siste året jeg gikk på ungdomsskolen var det også en som gikk omigjen for å få bedre vitnemål. Tror ikke han syntes det var kjempegøy... :!:

Ja, er vel bare sånt en må gjøre når en ikke fullfører. Men ungdomsskolen gjorde jeg det bra på. Det bare skar seg litt på videregående.

Lenke til kommentar
Kjøpte nettopp det nye Rammstein-albummet. Liker det jeg hører så langt. Partert, naken dame på coveret i tillegg. I'd say they did good.

Enig. Langt bedre enn Rosenrot ihvertfall, som var en skuffelse uten like. Synes ikke den nye skiva er på Reise, Reise eller Mutter-nivå, men absolutt godkjent.

Lenke til kommentar
Du KAN jo være heldig, da. Kanskje det virker i en eller annen kompatibilitetsmodus f.eks.

Eller kan du google etter en "windows vista patch" e.l.

Er alltids et eller annet forum der ute der noen diskuterer hvordan få AOE2 til å virke på moderne windowser.

Du veit ikke hvordan man får det til å virke i Win7? :p

For jeg får det faen ikke til å fungere :(

Eller ... det kan komme av at jeg har for høy oppløsning :hmm:

Lenke til kommentar
Enig. Langt bedre enn Rosenrot ihvertfall, som var en skuffelse uten like. Synes ikke den nye skiva er på Reise, Reise eller Mutter-nivå, men absolutt godkjent.

Mhm. Har riktignok ikke hørt igjennom hele albummet heller, men liker atmosfæren til sangene meget godt. Har enda ikke hørt en sang jeg har hatt lyst til å skippe forbi. Dette var en grei start på uka for min del ihvertfall :)

woot woot, skjerp dere eller knipser noen dere på pungen når dere minst venter det....:p

Haha! Hvor kom den ifra? :p

Lenke til kommentar

Mhm. Har riktignok ikke hørt igjennom hele albummet heller, men liker atmosfæren til sangene meget godt. Har enda ikke hørt en sang jeg har hatt lyst til å skippe forbi. Dette var en grei start på uka for min del ihvertfall :)

woot woot, skjerp dere eller knipser noen dere på pungen når dere minst venter det....:p

Haha! Hvor kom den ifra? :p

For her i kafeen så har slike et eller 2 ords-oppheng en tedens til og bli flere sider og det gidder vi ikke;)

Takk for svaret om Rammstein:D

Baz: Så sant så sant=)

Lenke til kommentar

Tror Nyhus får ta seg av dybdeanalysen av albummet, sett at jeg ikke har hørt den ferdig enda som sagt. Kort sagt, en fin kombinasjon av harde, klassiske Rammstein-låter med rolige sanger som Frühling in Paris som tar seg opp på et fint nivå også. Ikke misfornøyd kan du si :wee:

Lenke til kommentar

Virker som de endelig har gått til et litt tyngre lydbilde igjen. Ikke at Rosenrot ikke var tungt, det var bare ikke tungt på samme måte. Alt var alt for rolig.

Så hva er dommen på nye skiva til Rammstein da?

Ikke hørt nok til å gi noen skikkelig dom enda, men absolutt verdt å kjøpe. Laveste karakter jeg ville gitt den atm er 7/10. Når den sitter skikkelig er det en stor mulighet for at karakteren ville dra seg opp til en åtter.

Lenke til kommentar
Virker som de endelig har gått til et litt tyngre lydbilde igjen. Ikke at Rosenrot ikke var tungt, det var bare ikke tungt på samme måte. Alt var alt for rolig.

Enig. Rosenrot var litt for finpusset - en feil jeg ser gjentatte ganger når band virker å ha gått tomt for stoff og nye ideer. Denne skiva tok litt mer tilbake det litt mer harde og industrielle tilbake, noe jeg likte godt.

Endret av Mr.Graves
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...