Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har en god ide til hva jeg kan bruke 10+ t2400 laptop CPUer fra Intel til?

Sette opp billig multi-CPU-miljø så du lettere kan trene på å optimalisere programmer for flere kjerner.

Lodde de sammen da, siden han ikke har hovedkort, men kun CPU-er?

edit #1: Haha, nå så jeg for meg parallellkobling av prosessorer, på samme måte som noen hifi DAC-konstruksjoner i høyere klasse stabler DAC-chipene sine i høyden, for å ikke bli rammet av litt avvik i en chip :p

edit #2: http://www.dddac.de/ma_dac21.htm

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Jeg er med i det nyeste gamereactor bladet :p

Hvorfor då då?

hjemmelaget God Morgen youghurt( MIN oppskrift..lol..dette er noe og skryte av ):

1 pakke med Musli eller havregryn

1 4pakning med Yoplait eller annen youghurt.

Ta 30-45 gram med frokostblanding og 2 begere med youghurt i en skål og bland.

Hvis du vil kan man putte banan, eple eller hva man nå liker=)

Lenke til kommentar

Du KAN jo være heldig, da. Kanskje det virker i en eller annen kompatibilitetsmodus f.eks.

Eller kan du google etter en "windows vista patch" e.l.

Er alltids et eller annet forum der ute der noen diskuterer hvordan få AOE2 til å virke på moderne windowser.

Lenke til kommentar
Nå som jeg har deg her, Fargoth... Blir det noen julemosaikk i år også?
Det var planen ja, men jeg går ikke i gang før i starten av desember. Det blir litt merarbeid i år på grunn av overgangen til 100x100 avatarer, og jeg har ikke helt funnet ut hvordan jeg skal løse ulikheten i størrelsesforhold enda. Jeg liker ikke helt tanken på å skalere ned 100x100 til 80x80, men å gå andre veien er ikke helt bra det heller.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...