Zlatzman Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Noen som har en god ide til hva jeg kan bruke 10+ t2400 laptop CPUer fra Intel til? Sette opp billig multi-CPU-miljø så du lettere kan trene på å optimalisere programmer for flere kjerner. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Popcorn er fælt. Jeg har TALT. Hater når det gnisser mot tennene. *grøss* Du slo i siste spikern på kista til popcorn:D ( eller puppcørn hvis man vil si det ) Endret 19. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg er med i det nyeste gamereactor bladet Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Prøvd ostepopcorn da? De har mer smak. Stikker nå. Ha det fint her i kafeen dere. Og ikke noe skriking. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Noen som har en god ide til hva jeg kan bruke 10+ t2400 laptop CPUer fra Intel til? Sette opp billig multi-CPU-miljø så du lettere kan trene på å optimalisere programmer for flere kjerner. Lodde de sammen da, siden han ikke har hovedkort, men kun CPU-er? edit #1: Haha, nå så jeg for meg parallellkobling av prosessorer, på samme måte som noen hifi DAC-konstruksjoner i høyere klasse stabler DAC-chipene sine i høyden, for å ikke bli rammet av litt avvik i en chip edit #2: http://www.dddac.de/ma_dac21.htm Endret 19. oktober 2009 av clvn Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg har prøvd sukra popcorn, popcorn med ostesmak, med løksmak, med paprikasmak, med biffsmak, vanlig og diverse annet. Like fælt er det uansett smak (eller uten smak) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Pluss at det knirker i tennene når man tygger det sakte..huff. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Men yeah, gå for nøkkelring. Jeg har gamle EDO-RAM-brikker i min, samt noen enda eldre, jeg ikke aner hva er, men de er ca halvparten så brede Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg er med i det nyeste gamereactor bladet Hvorfor då då? hjemmelaget God Morgen youghurt( MIN oppskrift..lol..dette er noe og skryte av ): 1 pakke med Musli eller havregryn 1 4pakning med Yoplait eller annen youghurt. Ta 30-45 gram med frokostblanding og 2 begere med youghurt i en skål og bland. Hvis du vil kan man putte banan, eple eller hva man nå liker=) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Nei, nei, du skjønner det bare ikke. Masse CPU'r + masse RAM = Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Noen som har en god ide til hva jeg kan bruke 10+ t2400 laptop CPUer fra Intel til? Nøkkelringer? Eller donere dem bort? Nøkkelringer var søren meg ikke dumt.. (...) Nøkkelring. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Nå som jeg har deg her, Fargoth... Blir det noen julemosaikk i år også? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Johoo. Vært på gamestop å kjøpt meg nye gamle spill:) Rome: total war, Settlers 5 og age of empires 2. Gleder meg til aoe, Er en manns alder siden jeg spillte det sist. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Gled deg til å prøve å få det til å virke på nye windows Jeg foreslår google-søk hvis du ikke greier det. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Ja faen deet var jo det. Tenkte ikke på det når jeg kjøpte det. Får fyre opp gamlingen når jeg kommer hjem da. 200mhz prosessor og med imponernende 64mb ram:) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Du KAN jo være heldig, da. Kanskje det virker i en eller annen kompatibilitetsmodus f.eks. Eller kan du google etter en "windows vista patch" e.l. Er alltids et eller annet forum der ute der noen diskuterer hvordan få AOE2 til å virke på moderne windowser. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Kjøpte nettopp det nye Rammstein-albummet. Liker det jeg hører så langt. Partert, naken dame på coveret i tillegg. I'd say they did good. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Nå som jeg har deg her, Fargoth... Blir det noen julemosaikk i år også?Det var planen ja, men jeg går ikke i gang før i starten av desember. Det blir litt merarbeid i år på grunn av overgangen til 100x100 avatarer, og jeg har ikke helt funnet ut hvordan jeg skal løse ulikheten i størrelsesforhold enda. Jeg liker ikke helt tanken på å skalere ned 100x100 til 80x80, men å gå andre veien er ikke helt bra det heller. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hmm. 20 timer til midtsemesterprøve og jeg har enda ikke giddet å åpne boken. Dette går godt. Det store målet er å få til en ståkarakter - jeg liker ikke realfagsmatte, spesielt ikke lineær algebra. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Nei, var i bladet pga et forslag jeg skrev til et russekort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg