Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet dere hva som irriterer meg? Tegneserien Fabler! Hvorfor i all verden skal halve Nemibladet være fylt opp av den totalt uinterresante møkka der? Nei, på tide å skille det ut i eget blad for de som faktisk leser Fabler og heller få tilbake Iskalde Grøss om de trenger litt sidefyll i Nemi.

Deg om det, jeg liker Fabler og foretrekker at det er i Nemi for jeg har ikke råd til å kjøpe enda et tegneserieblad hver måned / annenhver måned for å få min dose.

Har nok med Donald, Nemi, Eon, Billy, Fantomet og Pondus :p

Lenke til kommentar
Flink du er. Men hvorfor blir du på skolen nå lærerne ikke har noe fornuftig å fortelle deg uansett?

For å ikke få fravær. Jeg har altfor mye allerede, og jeg er altfor flink til å forsove meg.

I 10. klasse husker jeg at jeg hadde konstant fravær i koret. Møtte vel opp første eller andre gangen, men det var det. Knapt noen møtte opp og jeg hang meg fort på. Noen begynte å møte opp igjen etter hvert, men jeg var ikke en av dem.

Hvilket år går du egentlig? Hvor viktig/allvorlig har litt fravær å si?

Lenke til kommentar
Hvilket år går du egentlig? Hvor viktig/allvorlig har litt fravær å si?

Går VG2. Tar opp igjen vgs, og vil prøve å unngå få like mye fravær som sist.

Går skole om igjen. :eek: Akkurat som det ikke er ille nok med en gang. Men, men, hvis fraværet ditt var så ille. Siste året jeg gikk på ungdomsskolen var det også en som gikk omigjen for å få bedre vitnemål. Tror ikke han syntes det var kjempegøy... :!:

Hmm ... Sitte her og bygge borg, eller dra på butikken, kjøpe mer drikke (uten alkohol, har nok med) og muligens middagsmat, og så dra hjem?

Livet er fullt av vansklige valg...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...