Cortinarius rubellus Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) your Willy is MY Willy Endret 19. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 ikke dårlig vær-bare dårlige klær Så sant. mangler bare en termos med kakao med snerk og en pakke med myke knekkebrød så er vi tilbake i barnehagen. Tror jeg kunne hatt det artig med deg på skogstur ja:) herregud, jeg savner til og med kjedelig gåtur i skaugen Men nå skal jeg bort i banken slik at jeg kan fortsette på armen i morra, snakkes senere godtfolk . Og til dere som ikke liker meg, elsker dere Hva med å begynne å jobbe i barnehage. Da blir det mye skogsturer. Vi kunne jo tatt med vovsen til broren din og på skogsturene så fikk den luftet seg litt. Barna ville sikkert likt det. Og psilocybe har jo vært i barnehage selv så det er safe med tattoo og piercing der. Stikk å ta ut cash du. Kjedelig å måtte droppe tattooplaner og da spesielt når de er så nærme. Snakkes. Englebarn... Jeg veit ikke om jeg kan skryte på meg det, men jeg er sta som faen. Da så. Husk at lærerne aldri har rett. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Woo, jeg er videre. Og læreren mener at jeg i løpet av høsten skal klare å lage en hypercube i 3D ^^ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Da så. Husk at lærerne aldri har rett. Heheee. Og spesielt ikke denne. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hai guise. Gikk hjem fra skolen nå, og så denne saken her flyvende lavt over byen. Fargen på flyet var grønnbrunish, typisk militært fly. Var vel på størrelse med et vanlig innenlands passasjerfly. Det som derimot skilte seg ut med dette flyet var den store runde tingen som var montert mellom vingene og halen på flyet. Innretningen var nok like bred som selve flyet, og var montert på høyde med toppen av halen. Kunne se ut som noe måleutstyr/radioutstyr Noen som veit hva det var? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Et fly med en sopp på? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Et fly med en sopp på? Nope, det er et fly som heter Orion som pleier å sirkle over Østfold Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Noe sånt? http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm.../Nato_awacs.jpg Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Tror kanskje jeg fant det ut! Kan være et av forsvarets 6 P-3 Orion overvåkningsfly. Lignet ihvertfall på denne her: Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Noe sånt? http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm.../Nato_awacs.jpg Jepp, det er et fly som består av datamaskiner og kyndig personell, overvåker områder under kriger bl.a. Er som regel over Østfold siden dette flyet hører til Rygge så vidt jeg husker @ Clvn, ja som jeg sa et Orion fly Endret 19. oktober 2009 av Natrich Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Vet dere hva som irriterer meg? Tegneserien Fabler! Hvorfor i all verden skal halve Nemibladet være fylt opp av den totalt uinterresante møkka der? Nei, på tide å skille det ut i eget blad for de som faktisk leser Fabler og heller få tilbake Iskalde Grøss om de trenger litt sidefyll i Nemi. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg stemmer fortsatt for fly med en sopp på. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Du er et fly med sopp på! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Vet dere hva som irriterer meg? Tegneserien Fabler! Hvorfor i all verden skal halve Nemibladet være fylt opp av den totalt uinterresante møkka der? Nei, på tide å skille det ut i eget blad for de som faktisk leser Fabler og heller få tilbake Iskalde Grøss om de trenger litt sidefyll i Nemi. Enig. Slutta å lese Nemi når Fabler tok 50% av blekka. ... Var skikkelig tegneserie-geek før og leste Pondus, Rocky, Larsons gale verden, Nemi, Ernie og noen fler. Varte vel fra sånn 2003-2007. Leser ikke blader lenger. Trist? Får skylde på Fabler. Iskalde Grøss var bra. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Noe sånt? http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm.../Nato_awacs.jpg Jepp, det er et fly som består av datamaskiner og kyndig personell, overvåker områder under kriger bl.a. Er som regel over Østfold siden dette flyet hører til Rygge så vidt jeg husker @ Clvn, ja som jeg sa et Orion fly Det er den typen fly som NATO oppererer med. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Du er et fly med sopp på! Du er bare en sopp. :---D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hva slags linje er det du går igjen, bazukh? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hva slags linje er det du går igjen, bazukh? Bazukh går mekken Klart. Jeg skal bli den nye Mulle Mekk. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Bazukh går mekken Say what nao? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg