Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ikke dårlig vær-bare dårlige klær :D

Så sant. mangler bare en termos med kakao med snerk og en pakke med myke knekkebrød så er vi tilbake i barnehagen. :D

Tror jeg kunne hatt det artig med deg på skogstur ja:)

herregud, jeg savner til og med kjedelig gåtur i skaugen :hrm:

Men nå skal jeg bort i banken slik at jeg kan fortsette på armen i morra, snakkes senere godtfolk :yes: .

Og til dere som ikke liker meg, elsker dere :love:

Hva med å begynne å jobbe i barnehage. Da blir det mye skogsturer. Vi kunne jo tatt med vovsen til broren din og på skogsturene så fikk den luftet seg litt. Barna ville sikkert likt det. Og psilocybe har jo vært i barnehage selv så det er safe med tattoo og piercing der. :thumbup:

Stikk å ta ut cash du. Kjedelig å måtte droppe tattooplaner og da spesielt når de er så nærme. Snakkes.

Englebarn... :roll:

Jeg veit ikke om jeg kan skryte på meg det, men jeg er sta som faen. :p

Da så. Husk at lærerne aldri har rett. :yes:

Lenke til kommentar

Hai guise.

Gikk hjem fra skolen nå, og så denne saken her flyvende lavt over byen. Fargen på flyet var grønnbrunish, typisk militært fly. Var vel på størrelse med et vanlig innenlands passasjerfly. Det som derimot skilte seg ut med dette flyet var den store runde tingen som var montert mellom vingene og halen på flyet. Innretningen var nok like bred som selve flyet, og var montert på høyde med toppen av halen. Kunne se ut som noe måleutstyr/radioutstyr

Noen som veit hva det var?

post-38416-1255956390_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Vet dere hva som irriterer meg? Tegneserien Fabler! Hvorfor i all verden skal halve Nemibladet være fylt opp av den totalt uinterresante møkka der? Nei, på tide å skille det ut i eget blad for de som faktisk leser Fabler og heller få tilbake Iskalde Grøss om de trenger litt sidefyll i Nemi.

Lenke til kommentar
Vet dere hva som irriterer meg? Tegneserien Fabler! Hvorfor i all verden skal halve Nemibladet være fylt opp av den totalt uinterresante møkka der? Nei, på tide å skille det ut i eget blad for de som faktisk leser Fabler og heller få tilbake Iskalde Grøss om de trenger litt sidefyll i Nemi.

Enig. Slutta å lese Nemi når Fabler tok 50% av blekka.

... Var skikkelig tegneserie-geek før og leste Pondus, Rocky, Larsons gale verden, Nemi, Ernie og noen fler.

Varte vel fra sånn 2003-2007. Leser ikke blader lenger. Trist? Får skylde på Fabler.

Iskalde Grøss var bra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...