Cortinarius rubellus Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Edderpopp ja, love them like you love your mother Vansklig utsagn å holde seg til. Edderpoppen hadde ikke levd mange...timene..nei...minuttene hos meg da. Hvis jeg skulle holdt meg til den regelen. Endret 19. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Wuhu. Nå har jeg sjokomelk, center og redbull som skal redde resten av skoledagen. Tar det idet jeg kommer hjem. Har ikke spist hverken frokost eller lunch. Grei erstatning Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Joda, ifølge elevloven. Godt mulig jeg har lov-lov, men jeg gir ikke meg selv lov. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 God dag alle samen:) God morgen ja Skal hilse fra resten av samene Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Edderpopp ja, love them like you love your mother Vansklig utsagn å holde seg til. Edderpoppen hadde ikke levd mange...timene..nei...minuttene hos meg da. Hvis jeg skulle holdt meg til den regelen. Så edderkoppene er mest kjære? Joda, ifølge elevloven. Godt mulig jeg har lov-lov, men jeg gir ikke meg selv lov. Englebarn... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg er trett, jeg fatter ikke noe av hva jeg holder på med og jeg vet at om jeg går hjem, så legger jeg meg bare, så jeg sitter her til jeg blir lei av å whine. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 edit: Sånn ser det ferdige bildet ut: Joda, det er sikkert ikke helt enkelt å tegne ned. Trenger sikkert et par forsøk på å gjøre det rett. Forøvrig så synes du vel ikke at det burde vært større? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Glimti: Det livet jeg har levd så har venner vært familie, håper du forstår uten at jeg behøver og gå i detaljer;) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Alle store og små må ut å gå! Jeg kjeder meg Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Slipp Willy fri Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Glimti: Det livet jeg har levd så har venner vært familie, håper du forstår uten at jeg behøver og gå i detaljer;) Jepp, skjønner den. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Med sommer i sind foer vi frem gennem sund og fjord; livsmodet svulmed i bølgende kor. I løvspring under led, i fuglesangen med, fandt vi samme higende drift, som i os, -- længsel imod lyset med jubel og trods! Ja, sangerens sind er som birken i solvarm vår; gærende saft gennem årerne går; der modnes den tilsidst som løvkrans over kvist; se, da er hans fylde i kvad sprungen ud: længsel imod lyset er livsgådens bud. Men hist i det lokkende lysland er kvindens hjem: kvad-frøets spirer fra hende gik frem. Til hende de på ny som voksne kvad skal fly. Priset være kvinden, hvor sangbølgen går; hun er fagrest dag-glans i sangerens vår! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Alle store og små må ut å gå! Jeg kjeder meg Ut på tur - aldri sur. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) ikke dårlig vær-bare dårlige klær Endret 19. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Mikkel, om du kjeder deg, kan du få lov til å kjøre meg fra hint, til bunnpris og så hjem, jeg er trett og lei av å se på polygoner Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Den lille stuen er omtrent dekket av mørke. Han sitter der igjen. Foran den boksen han kaller underholdning. Ser på menn som løper etter en ball. Hun sitter i sofaen med hodet senket. Tankene hennes er som vanlig. Hva om hun gikk og hentet den. Hagla som hun viste lå i skapet. Og brukte den på ham. Lot ham få det han fortjente. "Hent en ny øl til meg" brølte han fra stolen. Hun reiste seg sakte og gikk til kjøkkenet. Tankene ble mer intense nå. Hva med å ta kjøttkniven. Det hadde kanskje vært mer lydløst. Hun ga ham ølboksen og returnerte til kjøkkenet. Hun hørte boksen bli åpnet. Hun åpnet skuffen stille. "hva driver du med der ute" kom det fra stuen. Hun svarte ikke. Stillheten lå som et teppe over hele leiligheten. Kniven var blodig rød. Kofferten hennes var ferdig pakket. Tv'en surret. Hun forlot rommet. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 ikke dårlig vær-bare dårlige klær Så sant. mangler bare en termos med kakao med snerk og en pakke med myke knekkebrød så er vi tilbake i barnehagen. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Englebarn... Jeg veit ikke om jeg kan skryte på meg det, men jeg er sta som faen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) ikke dårlig vær-bare dårlige klær Så sant. mangler bare en termos med kakao med snerk og en pakke med myke knekkebrød så er vi tilbake i barnehagen. Tror jeg kunne hatt det artig med deg på skogstur ja:) herregud, jeg savner til og med kjedelig gåtur i skaugen Men nå skal jeg bort i banken slik at jeg kan fortsette på armen i morra, snakkes senere godtfolk . Og til dere som ikke liker meg, elsker dere Endret 19. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Slipp Willy fri My willy stays where it is! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg