Mikkel™ Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Det som du ikke klarer å drepe, gjør deg sintere. Endret 19. oktober 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Det som du ikke klarer å drepe, gjør deg sintere. Noe du har på hjertet Mikkel? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Det er forbanna lite folk her og jeg sitter å preiker mannskit med meg selv? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Det er forbanna lite folk her og jeg sitter å preiker mannskit med meg selv? Hmm, life is a bitch i guess? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 http://www.vgtv.no/?id=26824 Spol til 3:13. Jeg lo ekstremt hardt, HAHAHA. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Det som du ikke klarer å drepe, gjør deg sintere. Noe spesielt du vil ha fram? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hva i all verden er en hypercube? Noe som er vanskelig å se rett på Nei, jeg er ikke helt sikker selv. Tror det er en kube som viser alle fire dimensjoner i en todimensjonalt verden. Eller noe sånt Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Det er da ikke så vanskelig å se de rette vinklene på den der. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Wuhu. Nå har jeg sjokomelk, center og redbull som skal redde resten av skoledagen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Det som ikke dreper deg gjør deg sterkere. Nå har jeg faktisk den virklige sannheten i signaturen God dag alle samen:) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) bazukh Lov til å gå fra skolen også vett`u dersom du blir lei. Endret 19. oktober 2009 av Glimti Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Det er da ikke så vanskelig å se de rette vinklene på den der. Som sagt, jeg er ikke helt sikker på hva det tilsier. For å sitere vår kjære Heilage If this is disturbing and confusing, I don't blame you. This is the Hypercubus. This is, quite simplified, a cube drawn with the fourth dimension included, and drawn in a 2D environment. I spent a lot of time on this. It's perfectly geometrical correct, to the pixel. I'm going to make this a bit better, as it is a bit too pixeled to my liking as of now. We'll see what I do to mend this. I am not to be held responsible for people puking when staring at this for too long. edit: Sånn ser det ferdige bildet ut: Endret 19. oktober 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) bazukh Lov til å gå fra skolen også vett`u dersom du blir lei. Nehei. FFS, som de nye serverne bråker. Lager jo mer lyd enn vaskemaskin hjemme, jo. Endret 19. oktober 2009 av bazukh Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Det som ikke dreper deg gjør deg sterkere. Nå har jeg faktisk den virklige sannheten i signaturen God dag alle samen:) Joda, kan være noe sant i det og. Men det er ikke alting som resulterer i økt galskap vett`u. Noen ting slik som en vond fot som er tilfelle mitt i dag har ikke mye galskap å by på. Har forøvrig vært på dyrebutikken i dag og sett på edderkopper. Blir nok ikke lenge til jeg skaffer meg kjæledyret. Det er da ikke så vanskelig å se de rette vinklene på den der. Som sagt, jeg er ikke helt sikker på hva det tilsier. Synes du det var noe spesielt komplisert med den kuben eller hva man skal kalle det? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Nå tenker ikke jeg på og knekke bein osv. Det er bare kjedelig. Edderpopp ja, love them like you love your mother Datasmurf: Du vil at den skal være komplisert du, når du innser at det bare er rette streker så blir du som alle andre Sputnik-elskere.....gal=) Endret 19. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 bazukh Lov til å gå fra skolen også vett`u dersom du blir lei. Nehei. Joda, ifølge elevloven. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Vel, å tegne den syns jeg er komplisert. Jeg har prøvd å etterape den, både med blyant og papir og linjal, og på PCen, men jeg klarer virkelig ikke å tegne den. Eller noe annet, så det hele ligger nok i tegnekunnskapene mine Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Edderpopp ja, love them like you love your mother Vansklig utsagn å holde seg til. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Samt når man ser på det fullførte bildet jeg la i spoiler, så er det mer komplisert enn det første jeg la ut var Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Damn vi er snart på side 13000, fordi som bruker standard-innstillinger =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg