Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234
Yaheahaeha.

Lulz, jeg forsov meg såpass at jeg hadde en halvtime til å komme meg på skolen. Opp av senga, på med gryta med to egg, på MED deo -> glefse i seg mat og ut døra. Basically. Legge meg tidligere? Ja.

Edit:

Sånn ca.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg får høre den samme regla ang. mat når jeg nevner det til gamlingene hjemme :p

Har ikke tall på hvor mange ganger pappa har fortalt meg at da han var liten, pleide de å skjære muggen av osten og spise resten. Eller bare ignorere det, fordi mugg gir en egenartet smak på ost.

Lenke til kommentar
homofil eller og være bifil er jo det hotte nå, så vær en stolt skinkerytter;)

Huff, den settningen får meg til å tenke på en håpløs diskusjon ang. dette temaet der det ble hevdet at det var mote å være homofil i disse dager. Tviler forøvrig på teorien. En legning er ikke noe som forandrer seg akkurat som klesmoter. Det er noe som er der.

Lenke til kommentar
Har tydeligvis dunket foten i noe. Vondt å gå skikkelig.

Painkillers is your friend :)

Er det smertestillende du tenker på? Har ikke noe sånt og uansett så er det for pyser. ;)

Jepp :)

At det er for pyser er bull, hvis du har vondt i foten så skal du ikke gå rundt og gjøre skaden værre, ta deg en smertestillene og legg deg på sofaen og se på Simpsons.

Lenke til kommentar
Har tydeligvis dunket foten i noe. Vondt å gå skikkelig.

Painkillers is your friend :)

Er det smertestillende du tenker på? Har ikke noe sånt og uansett så er det for pyser. ;)

Jepp :)

At det er for pyser er bull, hvis du har vondt i foten så skal du ikke gå rundt og gjøre skaden værre, ta deg en smertestillene og legg deg på sofaen og se på Simpsons.

Hehe, kødda da jeg sa det var for pyser. Men har seriøst ikke tatt smertestillende på flere år. Er under storetåen at det er vondt så har vel dunket den iløpet av natten. Fælt å reise seg fra stolen nå, men har en boks cherry coke som trøst. De var utsolgt for vanilla coke. :cry: Og jeg ser ikke på Simpsons.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...