Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Hvis det er en PC du poster fra luedotten kan du finne deg et flashspill?

Finner en et av de smålig avhengighetsskapende går det fort vekk noen timer..

Eventuelt ta gratisbussen frem og tilbake til Ikea så mange ganger en orker..

Lenke til kommentar

Er da ingen problem å kaste bort 2 timer i Oslo! Ta deg en vandretur på opera-taket f.eks., det er flott. Se på tegneserier og filmer på Outland på Oslo S. Dra på spaceworld megastore og kikk på spill og prøv Streetfighter4 arcade maskinen deres. Dra på Sound of Noise og høre på metalplater..maaassse muligheter.

Kan lett waste en hel ettermiddag i oslo jeg, selv om jeg nesten bor der. Har jeg ingenting spesiellt å gjøre, rusler jeg bare en lang tur bortover grunerløkka e.l. og kikker på folk og ting og tang.

Oppover langs akerselva er veldig fint, men det er fullt av hasjdealere som er en smule aggressive på salget sitt, så jeg styrer unna der alene.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gah ... Hva søren gjør man med 1 - 2 timer fri midt på dagen? :p

Spiller WoW

Gah ... Hva søren gjør man med 1 - 2 timer fri midt på dagen? :p

Sover på biblioteket.

Smurf: Family Goy/American Dad!/Simpsons/South Park? :D

Flotte forslag!

Vurderer WoW, men nettet på skolen er weird.

Biblioteket er alt for åpent og har bare vonde plaststoler, umulig å sove i. Jeg har prøvd flere ganger.

Får laste ned de nye episodene å se ^^

For øyeblikket prøver jeg å forstå noe av Maya og vurderer å kjøpe meg tegnebrett :p

Lenke til kommentar

Gud bedre for en dårlig start på dagen.

Da jeg stod opp så røska jeg av dørhåndtaket på soveromsdøra. Stod der en liten stund før jeg fikk den opp igjen. Egentlig stod jeg opp fordi jeg var kvalm og måtte kaste opp, og det ble litt kort tid etterhvert da jeg så vidt rakk fram til dassen.

Så skulle jeg spise frokost, og spiste en yoghurt som gikk ut i august, det fant jeg ut etter at jeg hadde spist den opp. Så nå sitter jeg her da, og lurer på hva som skjer resten av dagen. Yaheahaeha.

Lenke til kommentar

Yoghurt er vel såpass surt fra før at jeg tror ikke en måned over dato har mye å si.

For å si det som bestefar, "i våre dager hadde vi ikke noe holdbarhetsdatoer som dere har nå for tiden. Vi smakte på maten før vi kastet den."

Han var også typen som kunne skjære vekk mugglaget på lasagnaen og smake på den først.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...