Bytex Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Heh, når man jobber har man hvertfall egenmelding som kan misbrukes. Men det gjorde jeg for 3 uker siden når jeg var borte hele uka fordi jeg ikke gadd å legge om døgnrytmen etter nattskiftuka Litt for suspicious hvis jeg er "syk" hver gang vi jobber dagskift også. Endret 19. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg ble overaska da jeg kom ut ifra soverommet idag og så at det kun har falt 1 grad i huset Litt godt å våkne opp til 19 grader istede for 13! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg ble overaska da jeg kom ut ifra soverommet idag og så at det kun har falt 1 grad i huset Litt godt å våkne opp til 19 grader istede for 13! Her våknet jeg opp til 16 grader, og holder på å fryse av meg både litt av hvert, bare for å finne ut at ute er det minus 3 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg er trøtt! Føkk deg det er jeg og! Drømte noe helt wicked i natt men husker faen ikke hva det var Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Reagerte også på at det var veldig varmt inne i huset idag, til og med uten at jeg hadde koblet til ovnen på rommet. Jeg klager ikke edit: Eller, jo, jeg klager. Jeg ville virkelig ikke stå opp i dag. Endret 19. oktober 2009 av Mr.Graves Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Da var det Samfunnsfag med Terje her Litt stress så tidlig på en Mandag Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Reagerte også på at det var veldig varmt inne i huset idag, til og med uten at jeg hadde koblet til ovnen på rommet. Jeg klager ikke edit: Eller, jo, jeg klager. Jeg ville virkelig ikke stå opp i dag. Lol, jeg stoler ikke på den satans oljeovnen jeg har PLUSS at jeg ikke liker å koste på meg varme om natta. Derfor varmer jeg kun 1 time tidligere på dagen. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Satan kan noen minne meg på at jeg må få ringt lånekassa idag? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Sameboe, det er evig stress å stå opp tidlig på mandager. Spesielt når man er vant til å ha fri de dagene, og starte tidligst 11:45 en av de tre andre dagene Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 *gjesp* morn folkens. kunne gjerne sovet et par timer til ja Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Matematikk her "/ Og god morgen DNFK.... Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Reagerte også på at det var veldig varmt inne i huset idag, til og med uten at jeg hadde koblet til ovnen på rommet. Jeg klager ikke edit: Eller, jo, jeg klager. Jeg ville virkelig ikke stå opp i dag. Lol, jeg stoler ikke på den satans oljeovnen jeg har PLUSS at jeg ikke liker å koste på meg varme om natta. Derfor varmer jeg kun 1 time tidligere på dagen. Jeg har også stilt den inn på at den skal begynne å varme ca 1 time før jeg står opp, men av en eller annen grunn virker det alltid som om den varmer hele tiden. Blir til at jeg drar ut kontakten og våkner til et iskaldt rom og bruker veldig mye tid på å komme meg opp av senga. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg trenger kun 10 minutter jeg. Må skru på lyset når jeg våkner... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Bah, feilprioritering. Jeg vaska opp i stedet for å spise frokost. Nå rekker jeg ikke frokost før skolen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Bah, feilprioritering.Jeg vaska opp i stedet for å spise frokost. Nå rekker jeg ikke frokost før skolen Ta en brødskive i hånda? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Bah, feilprioritering.Jeg vaska opp i stedet for å spise frokost. Nå rekker jeg ikke frokost før skolen HAH! U fails Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Bah, feilprioritering.Jeg vaska opp i stedet for å spise frokost. Nå rekker jeg ikke frokost før skolen Ta en brødskive i hånda? støttes! Sjøl så har jeg ikkeno spes med mat her siden jeg kom ikke fram før klokka var halv 12. yay. Får stikke bort i dugurd tid å kjøpe litt mat. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg gikk og la meg etter jeg hadde dusjet så jeg rakk ikke noe frokost før jeg måtte gå kappgang bort til bussholdeplassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg