Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Heh, når man jobber har man hvertfall egenmelding som kan misbrukes. Men det gjorde jeg for 3 uker siden når jeg var borte hele uka fordi jeg ikke gadd å legge om døgnrytmen etter nattskiftuka :p Litt for suspicious hvis jeg er "syk" hver gang vi jobber dagskift også.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Reagerte også på at det var veldig varmt inne i huset idag, til og med uten at jeg hadde koblet til ovnen på rommet. Jeg klager ikke :D

edit: Eller, jo, jeg klager. Jeg ville virkelig ikke stå opp i dag. :hrm:

Lol, jeg stoler ikke på den satans oljeovnen jeg har PLUSS at jeg ikke liker å koste på meg varme om natta. Derfor varmer jeg kun 1 time tidligere på dagen.

Lenke til kommentar
Reagerte også på at det var veldig varmt inne i huset idag, til og med uten at jeg hadde koblet til ovnen på rommet. Jeg klager ikke :D

edit: Eller, jo, jeg klager. Jeg ville virkelig ikke stå opp i dag. :hrm:

Lol, jeg stoler ikke på den satans oljeovnen jeg har PLUSS at jeg ikke liker å koste på meg varme om natta. Derfor varmer jeg kun 1 time tidligere på dagen.

Jeg har også stilt den inn på at den skal begynne å varme ca 1 time før jeg står opp, men av en eller annen grunn virker det alltid som om den varmer hele tiden. Blir til at jeg drar ut kontakten og våkner til et iskaldt rom og bruker veldig mye tid på å komme meg opp av senga.

Lenke til kommentar
Bah, feilprioritering.

Jeg vaska opp i stedet for å spise frokost. Nå rekker jeg ikke frokost før skolen :p

Ta en brødskive i hånda?

støttes!

Sjøl så har jeg ikkeno spes med mat her siden jeg kom ikke fram før klokka var halv 12. yay. Får stikke bort i dugurd tid å kjøpe litt mat.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...