Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sirslask er vel på Rjukan. Ting tar litt tid der.

Rjukan... Er ikke det fjernere, og mindre enn Vikersund? :ermm:

Har en mikrofon på her, btw. Og når jeg har tatt på headsett for å ikke vekke broderen vedsiden av her. Hører jeg plutselig utrolig godt når jeg skriver på tastaturet oO

Lenke til kommentar

Okay... Nå er offisielt oppgit over farmora mi også Overhørte en samtale mellom fattern og hu. Han har på høytaleren på mobilen. Hun presterte å si at unger ikke må klappe bikkjer fordi bikkjene kan tro at ungene skal slå!

Nå begynner jeg å lure på hvordan hun har behandla bikkjene sine tidligere. En hund tror ikke at den skal bli slått om den aldri har blitt slått!

Lenke til kommentar
Okay... Nå er offisielt oppgit over farmora mi også Overhørte en samtale mellom fattern og hu. Han har på høytaleren på mobilen. Hun presterte å si at unger ikke må klappe bikkjer fordi bikkjene kan tro at ungene skal slå!

Nå begynner jeg å lure på hvordan hun har behandla bikkjene sine tidligere. En hund tror ikke at den skal bli slått om den aldri har blitt slått!

så tard... Hunden til bestemor tror at vi skal slå hun stadigvekk, though... evt så skal hun bare leke. Bøyer meg ned for å klappe hu, liksom. Så bare hopper hu unna =/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...