Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hyggelig at du sier det. Men jeg er naturlig skeptisk til å treffe folk som jeg ikke aner hvem er, men bare har "snakket" med over data. Det finnes mange luringer på nettet vet du. ;)

Ikke noe personelig ment om noen. Tenker generelt.

(Du hadde vist allerede forbredt deg på dette svaret. Skrev dette innlegget før jeg så redigeringen din.).

Endret av Glimti
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merkelig, brått fant jeg ingen bilder fra forumtreff jeg har vært på, men om du spør MSg har han nok de på PCn sin :D

Og det er jo forumtreff i Drammen på lørdag, så da blir det nok tatt en del bilder der :)

Edit:

Her er forresten tråden om treffet til helga.

Meld deg gjerne på! :D

Endret av Hengende Lem
Lenke til kommentar
Det er da aldri for sent å slenge seg med på forumtreff, Glimti!

Du er hjertelig velkommen, som alle andre! :D

Forumfolket jeg har møtt hittil har vært minst like hyggelige i virkeligheten som de fremstår som på forumet, så det er ingenting å bekymre seg for :)

:new_woot:

og hei Torg3r

Lenke til kommentar

Hva man henter ut av forumet er da opp til hver enkelt, jeg synes det er deilig å holde litt distanse mellom forumet og mitt liv ellers. Visse brukere utleverer også seg selv i svært stor grad her inne, og det kan komme til å møte dem i døren en gang i fremtiden.

Å møte folk IRL i etterkant av å ha blitt kjent på nett er ofte litt mindre strømlinjeformet enn når man blir kjent på vanlig vis først og deretter finner ut at man har truffet på hverandre tidligere på nett.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Rpp tråden var gøy å gå igjennom, Hadde aldri trodd at dere ser så snåle ut alle sammen :)

Tulla bare:)

Bladd litt i den jeg også. Men har vært ganske lite innom Off-topic i det hele tatt. Henger mest på Politikk og samfunn. Har begynt å vanke litt her på kveldene da.

Alltid hatt lyst og dra på forumtreff, men tror aldri jeg kommer til og klare det.

Livet er som en huske, opp og ned...opp og ned...opp og ned...opp og ned....hopp av

Glimrende beskrivelse. :D

Men du var jo arrangøren på det treffet for dem på kanten.

Hva man henter ut av forumet er da opp til hver enkelt, jeg synes det er deilig å holde litt distanse mellom forumet og mitt liv ellers. Visse brukere utleverer også seg selv i svært stor grad her inne, og det kan komme til å møte dem i døren en gang i fremtiden.

Å møte folk IRL i etterkant av å ha blitt kjent på nett er ofte litt mindre strømlinjeformet enn når man blir kjent på vanlig vis først og deretter finner ut at man har truffet på hverandre tidligere på nett.

Enig. Er skeptisk til å gi for mye informasjon.

Lenke til kommentar

Tror jeg var med i starten, men klarer ikke og komme meg av gårde.

Etter jeg fikk panikkangst så har jeg mistet det jeg kaller "liv", slet med alt det andre før...men klarte og få ting til og gå rundt for det.

Og så kommer den dritten av en angst og snur alt opp\ned.

Men men, thats life....

Har vel gjort noe i de andre livene som jeg skl straffes for ( nei, jeg tror ikke på det )

Lenke til kommentar
Jonas! :D

Kålhuet som lot meg bo hos han i 3 uker :D <3

Høres ut som et hyggelig bekjentskap. :D

Tror jeg var med i starten, men klarer ikke og komme meg av gårde.

Etter jeg fikk panikkangst så har jeg mistet det jeg kaller "liv", slet med alt det andre før...men klarte og få ting til og gå rundt for det.

Og så kommer den dritten av en angst og snur alt opp\ned.

Men men, thats life....

Har vel gjort noe i de andre livene som jeg skl straffes for ( nei, jeg tror ikke på det )

Det heter jo at man faller for å reise seg igjen så jeg er sikker på at du vil klare å overvinne den angsten før eller siden. Stå på. :thumbup:

Men stikker og spiller litt GTA og tar litt nattman før kvelden. SKulle gjerne fortsatt, men skal opp tidelig i morgen.

Husk å slukke lyset når dere går. Vi må jo holde orden i kafee. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...