After Dark Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Hyggelig at du sier det. Men jeg er naturlig skeptisk til å treffe folk som jeg ikke aner hvem er, men bare har "snakket" med over data. Det finnes mange luringer på nettet vet du. Ikke noe personelig ment om noen. Tenker generelt. (Du hadde vist allerede forbredt deg på dette svaret. Skrev dette innlegget før jeg så redigeringen din.). Endret 18. oktober 2009 av Glimti Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Skjønner akkurat hva du mener. Du tenker akkurat slik jeg tenkte før og, helt til jeg bare hoppet i det, og har ikke angret et sekund på det i ettertid. Om du ser bilder fra forumtreff, så ser du også at vi ikke er så skumle heller! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hvor er det slike bilder? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Merkelig, brått fant jeg ingen bilder fra forumtreff jeg har vært på, men om du spør MSg har han nok de på PCn sin Og det er jo forumtreff i Drammen på lørdag, så da blir det nok tatt en del bilder der Edit: Her er forresten tråden om treffet til helga. Meld deg gjerne på! Endret 18. oktober 2009 av Hengende Lem Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Det er da aldri for sent å slenge seg med på forumtreff, Glimti! Du er hjertelig velkommen, som alle andre! Forumfolket jeg har møtt hittil har vært minst like hyggelige i virkeligheten som de fremstår som på forumet, så det er ingenting å bekymre seg for og hei Torg3r Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 og hei Torg3r Hei Mikael! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Rpp tråden var gøy å gå igjennom, Hadde aldri trodd at dere ser så snåle ut alle sammen Tulla bare:) Endret 18. oktober 2009 av Big tony Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 og hei Torg3r Hei Mikael! Se hvem som husker meg etter et forum treff som var for 4-5 mnd. siden Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 og hei Torg3r Hei Mikael! Se hvem som husker meg etter et forum treff som var for 4-5 mnd. siden No stress, kjenner deg da igjen, jeg og Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Alltid hatt lyst og dra på forumtreff, men tror aldri jeg kommer til og klare det. Livet er som en huske, opp og ned...opp og ned...opp og ned...opp og ned....hopp av Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jonas! Kålhuet som lot meg bo hos han i 3 uker <3 Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Hva man henter ut av forumet er da opp til hver enkelt, jeg synes det er deilig å holde litt distanse mellom forumet og mitt liv ellers. Visse brukere utleverer også seg selv i svært stor grad her inne, og det kan komme til å møte dem i døren en gang i fremtiden. Å møte folk IRL i etterkant av å ha blitt kjent på nett er ofte litt mindre strømlinjeformet enn når man blir kjent på vanlig vis først og deretter finner ut at man har truffet på hverandre tidligere på nett. Endret 18. oktober 2009 av fargoth Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Rpp tråden var gøy å gå igjennom, Hadde aldri trodd at dere ser så snåle ut alle sammen Tulla bare:) Bladd litt i den jeg også. Men har vært ganske lite innom Off-topic i det hele tatt. Henger mest på Politikk og samfunn. Har begynt å vanke litt her på kveldene da. Alltid hatt lyst og dra på forumtreff, men tror aldri jeg kommer til og klare det. Livet er som en huske, opp og ned...opp og ned...opp og ned...opp og ned....hopp av Glimrende beskrivelse. Men du var jo arrangøren på det treffet for dem på kanten. Hva man henter ut av forumet er da opp til hver enkelt, jeg synes det er deilig å holde litt distanse mellom forumet og mitt liv ellers. Visse brukere utleverer også seg selv i svært stor grad her inne, og det kan komme til å møte dem i døren en gang i fremtiden. Å møte folk IRL i etterkant av å ha blitt kjent på nett er ofte litt mindre strømlinjeformet enn når man blir kjent på vanlig vis først og deretter finner ut at man har truffet på hverandre tidligere på nett. Enig. Er skeptisk til å gi for mye informasjon. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Tror jeg var med i starten, men klarer ikke og komme meg av gårde. Etter jeg fikk panikkangst så har jeg mistet det jeg kaller "liv", slet med alt det andre før...men klarte og få ting til og gå rundt for det. Og så kommer den dritten av en angst og snur alt opp\ned. Men men, thats life.... Har vel gjort noe i de andre livene som jeg skl straffes for ( nei, jeg tror ikke på det ) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jonas! Kålhuet som lot meg bo hos han i 3 uker <3 Høres ut som et hyggelig bekjentskap. Tror jeg var med i starten, men klarer ikke og komme meg av gårde.Etter jeg fikk panikkangst så har jeg mistet det jeg kaller "liv", slet med alt det andre før...men klarte og få ting til og gå rundt for det. Og så kommer den dritten av en angst og snur alt opp\ned. Men men, thats life.... Har vel gjort noe i de andre livene som jeg skl straffes for ( nei, jeg tror ikke på det ) Det heter jo at man faller for å reise seg igjen så jeg er sikker på at du vil klare å overvinne den angsten før eller siden. Stå på. Men stikker og spiller litt GTA og tar litt nattman før kvelden. SKulle gjerne fortsatt, men skal opp tidelig i morgen. Husk å slukke lyset når dere går. Vi må jo holde orden i kafee. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jonas! Kålhuet som lot meg bo hos han i 3 uker <3 Høres ut som et hyggelig bekjentskap. Nei, hadde det mye gøy de ukene Og jeg har aldri spist så mye pølser som da Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Hahaha, er du klar over hvor dumt det hørtes ut, Jonas? Til der andre som også stusset over hans siste setning der: Det var tilbud på rimi og vi hamstra grillpølser Endret 18. oktober 2009 av Hengende Lem Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Kunne jo formulert meg med "Jeg har aldri hatt så mye pølse i kroppen som i løpet av de tre ukene" Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 ja, det eller at du liker "pølser"...ikke noe og skamme seg over:) homofil eller og være bifil er jo det hotte nå, så vær en stolt skinkerytter;) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Egentlig jævlig kjedelig å ikke være bi.. Jeg mister jo potensielt 50% av verden som teoretiske partnere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg