j-- Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Bøssebærere er ikke bedre enn tiggere så de får ingen penger fra meg.Visst jeg vil gi så finner man alltids et kontonr man kan overføre til. Deg om det. Det ene går ihvertfall ikke til å sponse neste skudd til fyren som spør, men kan ha en hjelpende effekt for noen som virkelig trenger det Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Og neste uke skal du til Drammen for å bowle med masse forumtards? Korrekt! Nesten så jeg føler meg som forumets ansikt utad Oh yeah. Kanskje man sku bytta ut HW-logoen med trynet ditt? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Og neste uke skal du til Drammen for å bowle med masse forumtards? Korrekt! Nesten så jeg føler meg som forumets ansikt utad Oh yeah. Kanskje man sku bytta ut HW-logoen med trynet ditt? Do it naow! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Og neste uke skal du til Drammen for å bowle med masse forumtards? Korrekt! Nesten så jeg føler meg som forumets ansikt utad Du kan plinge meg og si hei den dagen random stopper deg på gaten og spør om du er Torg3r / Hengende Lem. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Du kan plinge meg og si hei den dagen random stopper deg på gaten og spør om du er Torg3r / Hengende Lem. Det har jeg faktisk opplevd. Å poste i RPP ble aldri det samme etterpå. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Og neste uke skal du til Drammen for å bowle med masse forumtards? Korrekt! Nesten så jeg føler meg som forumets ansikt utad Du kan plinge meg og si hei den dagen random stopper deg på gaten og spør om du er Torg3r / Hengende Lem. Hei (dette gjelder nicket Torg3r, og randoms kjente meg igjen fra nettby) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Hei<3 Natta. EDIT: Copypaste fra et annet sted: Har et tre dager langt sykehusopphold på Rikshospitalet foran meg. Ingenting farlig, får vi håpe. (Kost- og helse-relatert) Wish me luck! EDIT: Ja, ang tilgjengelighet. De er ikke kjent for å ha wireless på avdelingene der, men jeg har nå med meg bærbar og mobil1, så jeg dukker nok opp nå og da Snakkes, folk1s! Endret 18. oktober 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Damn, jeg føler meg som en skikkelig forumhore i dag! :OPå desucon møtte jeg på TøseGuri, b-real og dama til b-real (Venom mener jeg hun het her?) Husker ikke det jeg xD Og jeg trooor jeg så Midnight_walker på desu, men er ikke sikker på om det var han. Senere møtte jeg på LueDotten på Oslo S, og har snakket med Milanjo på telefonen. Awesome? o'yeah! Forumet inntar tydeligvis livet også utenfor datamaskinen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Glimti: jeg mener så klart at du må få i deg en del.Du skader ikke kroppen av og bruke heroin 10 ganger heller. Men for jeg valget mellom en uke på heroin og alkohol så tar jeg førstnevnte. Da drar jeg den langt, men man må tydligvis det her. En uke på flasken er ikke noe problem for meg. Har aldri prøvd noe stoff bortsett fra et trekk fra en joint i Nederland så kan ikke uttale meg om hva jeg hadde valgt. Good night forumfolk Kvelden har så vidt begynt. I høy grad og, det Jeg kjenner ingen av formuets folk privat. Ikke som jeg vet om iallefall. Mon tro om det er et tegn på at jeg henger for lite på forumet eller på at jeg fremdeles har et liv... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Glimti: Er ikke noe problem og drikke i en uke osv. Var ikke det som var poenget mitt:) Bare glem at jeg skrev det innlegget om alkohol. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 I høy grad og, det Jeg kjenner ingen av formuets folk privat. Ikke som jeg vet om iallefall. Mon tro om det er et tegn på at jeg henger for lite på forumet eller på at jeg fremdeles har et liv... Det er nok et tegn på at du ikke har tatt ditt forumliv med ut i virkeligheten. Men det er ikke så ille. Jeg bor sammen med en jeg møtte gjennom forumet, jeg har en eks jeg møtte gjennom forumet og en del av folka jeg omgåes jevnlig har jeg møtt på forumet. Det er (stort sett) bra folk. clvn er litt tvilsom. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg vil tro det er begge deler. Jeg har blitt kjent med mange folk gjennom forumet som jeg ser på som venner, og ikke "forumfolk", men de er jo langt ifra de eneste vennene jeg har, hvilket i mine øyne betyr at jeg har et liv Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Hva man kaller et liv er opp til hver og en. At man har venner utenom nettet...betyr bare det. Samfunnet som har fått oss til og gå etter "det og ha mest mulig venner og være mest mulig sosial" Vet du skrev at slik så du det:) så det er ikke konkret imot det du skrev, begynte bare og tenke når jeg leste det. Endret 18. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Glimti: Er ikke noe problem og drikke i en uke osv.Var ikke det som var poenget mitt:) Bare glem at jeg skrev det innlegget om alkohol. Jeg glemmer ikke. Hukommelsen er nedstammet fra elefantene, ikke fra apene. Nei seriøst. Ikke noe problem å drikke i en uke eller lenger, men for min del får det eventuelt bli en ferieaktivitet nå. Å trappe ned på flasken er som du selv påpekte ikke det dummeste man kan gjøre. Over til diskusjonen deres om spill: Jeg liker Transformers - Revenge of the fallen på xbox 360. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Så sant, så sant. Akkurat som jeg mener det blir feil å si at en person ikke har noe liv om personen sitter inne og spiller mye. Den personen har da like mye et liv som alle andre..? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) i mine øyne så har den personen like mye et liv som andre, men hvis årsaken til at personen sitter inne og spiller mye er problemer så vil jeg kalle det "det fine vonde sorte hjulet" Man har et fullverdig liv den dagen man føler at det er godt og leve, og den følelsen ikke kommer i 2sek. en gang vær 6 måned. Og hvis personen liker og spille, og klarer seg bra så har han\hun like mye et liv:) Endret 18. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Kunne ikke sagt det bedre selv Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Når det kommer til å kjenne folk gjennom forumet så har jeg jo ikke akkurat vært aktiv i RPP som den tråden der man legger ut bilder av seg kalles eller noen av forumtreffene. men så var det heller ikke å treffe folk som var poenget da jeg registrerte meg, men å drive diskusjoner. Skulle ønske jeg hadde funnet dette forumet flere år før for de forumene jeg var på før kan ikke sammenlignes med dette. Men på en annen side er det jo morsomt å oppdage et forum der det er så mye av dagligdagse kjennskap og vennskap å spore. Skjeldent. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Det er da aldri for sent å slenge seg med på forumtreff, Glimti! Du er hjertelig velkommen, som alle andre! Forumfolket jeg har møtt hittil har vært minst like hyggelige i virkeligheten som de fremstår som på forumet, så det er ingenting å bekymre seg for Endret 18. oktober 2009 av Hengende Lem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg