After Dark Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 bare lurte åå om World of goe som du skrev så varmt om var verd smileyer med elskov og stort glis. Finnes langt mer saker å rope ildne for. Ja Jeg liker eksplosjoner, røyk og ild. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Noen som ga vekk noen kroner idag da? Jeg gjorde det ikke... ---- edit: diskusjon nede tid om 5 min ca. Endret 18. oktober 2009 av Gjest Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hva er unnskyldningen din? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Alkohol jo et av de "stoffene" som herper kroppen mest.så og kutte ut det er bare et pluss for kroppen din. Gidder ikke og dra opp sammenligninger, men alkohol går lett forbi visse sterke stoffer når det gjelder og skade kroppen. Jeg ønsker ikke å egge opp til noen debatt her, men det er svært viktig å definere skade i en slik sammenheng. Skadelighet avhenger følgelig av definisjonen, og før man fastsetter den konkret kan man ikke rangere et stoff over et annet i et slikt henseende. Den kan man ta begge veier;) orker ikke og ta den lengre enn det. Er null problem og forstå poenget mitt. Glimti: jeg mener så klart at du må få i deg en del. Du skader ikke kroppen av og bruke heroin 10 ganger heller. Men for jeg valget mellom en uke på heroin og alkohol så tar jeg førstnevnte. Da drar jeg den langt, men man må tydligvis det her. Hva er det med folk og forsvaringen av den evige alkoholen. Cold: ja, jeg ga Endret 18. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Adjø folkens, nå kommer en nedeperiode Jeg VIL få traumer! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Orket ikke å åpne døra.. Diskusjon straks nede for større lagringsplass! Lets all go nFF Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Med en pappa som ble fullstendig, komplett idiot kranglevoren hver gang han drakk i barndommen, trenger jeg ikke å diskutere alkoholens problemer. Jeg bare husker tilbake til alle lørdagskveldene som ble ødelagt av at han satt og kjefta og argumenterte og kverulerte med oss eller gjestene våre når han hadde et par drammer innabords. F.eks. en nyttårsaften vi var invitert til noen venner av dem, hvor han presterte å skjelle ut verten fordi de var uenige om en filleting i en vanlig diskusjon, og det ble så flaut at jeg sto på kjøkkenet halve kvelden. Endret 18. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Heavy Sandwich Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Good night forumfolk Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Still goin' strong! Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Det er søren ikke enkelt å spise kiwi med gaffel! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) god natt ja:) ( til han som skal legge seg ) Endret 18. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Dette er for dårlig. Her varsles det nedetid fra 23.00 og enda holder dere oppe? Skjerpings! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) 7 min over! Eller bare ferdige? Endret 18. oktober 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Det var nede, men nå...? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Setter også kurs mot senga. Mye som skal gjøres i morra. Natta, folkens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg