kanin333 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Goo Hva da? World of goo vel Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 World of goo vel Det er så awesome! Tror det var siste spillet jeg kjøpte, faktisk ^_^ Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Big tony: handler ikke om det å bli voksen; er vel mer det at kroppen er i helt elendig forfatning; spiser alt for lite, orker ikke trene, og klarer såvidt å holde vekten. Er "litt" lei, men må jo prøve å overleve hverdagen alikevel. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Goo Hva da? World of goo vel Er det det du satser på? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 World of goo vel Det er så awesome! Tror det var siste spillet jeg kjøpte, faktisk ^_^ Det er helt fantastisk, faktisk. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Big tony: handler ikke om det å bli voksen; er vel mer det at kroppen er i helt elendig forfatning; spiser alt for lite, orker ikke trene, og klarer såvidt å holde vekten. Er "litt" lei, men må jo prøve å overleve hverdagen alikevel. Siden jeg har fått beskjed om at man skal være forsiktig med og gi råd, så skal jeg svare som mesteparten gjør: Er ditt valg hva du vil, hvis du virklig ville få igjen musklene osv. så er det bare og sette igang. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 World of goo vel Det er så awesome! Tror det var siste spillet jeg kjøpte, faktisk ^_^ Det er helt fantastisk, faktisk. Faktisk det, faktisk Btw, noen som vil gi kritikk til en seriøs nettside jeg har laget? Designet er et sammarbeid mellom meg og en kompis http://plan.tard.no/ Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Goo Hva da? World of goo vel Er det det du satser på? ???? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Velkommen i de voksnes rekker jann:)Legger alt av alko på hylla nå. Drakk tirsdag og onsdag å var fyllesyk til lørdag. hva søren har det og gjøre med det han sa. Har jo ingenting med og bli voksen og gjøre. Endret 18. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Har lagt storfylla bak meg jeg også..ender alltid opp med rennaræv i 2 dager etterpå og ingen matlyst og generell queesiness. Bare tull. Liker ikke å være dritings heller, blir bare kvalm av å se i kryss. Og når jeg ble "underholdt" av 4 kjerringer på jentetur i 40-årene som satt og ropte og skreik og lo hysterisk høyt på toget hjem i går kveld, skjønner jeg at fylla er overvurdert. Endret 18. oktober 2009 av Bytex Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Faktisk det, faktisk Btw, noen som vil gi kritikk til en seriøs nettside jeg har laget? Designet er et sammarbeid mellom meg og en kompis http://plan.tard.no/ Seems legitimate Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Goo Hva da? World of goo vel Er det det du satser på? ???? bare lurte åå om World of goe som du skrev så varmt om var verd smileyer med elskov og stort glis. Finnes langt mer saker å rope ildne for. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 World of goo vel Det er så awesome! Tror det var siste spillet jeg kjøpte, faktisk ^_^ Det er helt fantastisk, faktisk. Faktisk det, faktisk Btw, noen som vil gi kritikk til en seriøs nettside jeg har laget? Designet er et sammarbeid mellom meg og en kompis http://plan.tard.no/ Ahh.. Perfekt, det eneste jeg kan sette fingern på er mangel på favicon og at knappene i menyen ser ut til å strekke seg helt ut på venstresiden. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 bare lurte åå om World of goe som du skrev så varmt om var verd smileyer med elskov og stort glis. Finnes langt mer saker å rope ildne for. Ja Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Alkohol jo et av de "stoffene" som herper kroppen mest. så og kutte ut det er bare et pluss for kroppen din. Gidder ikke og dra opp sammenligninger, men alkohol går lett forbi visse sterke stoffer når det gjelder og skade kroppen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Kanin: World of Goo er morsomt .. i alle fall på skolen. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Velkommen i de voksnes rekker jann:)Legger alt av alko på hylla nå. Drakk tirsdag og onsdag å var fyllesyk til lørdag. hva søren har det og gjøre med det han sa. Har jo ingenting med og bli voksen og gjøre. Man tåler mindre alko før man blir dårlig jo eldre man blir, Snakker av erfaring. Man er ikke like sprek som man var når man var 16. Det var det jeg mente med voksen... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Alkohol jo et av de "stoffene" som herper kroppen mest.så og kutte ut det er bare et pluss for kroppen din. Gidder ikke og dra opp sammenligninger, men alkohol går lett forbi visse sterke stoffer når det gjelder og skade kroppen. Det kommer da ann på hvor ofte og hvor mye du drikker. ALkohol gjør vel heller ikke noen større skade enn avhengihet heller? Det finnes folk som har sagt at man blir rrød i huden av alkohl, men har ike hørt mye annet. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Alkohol jo et av de "stoffene" som herper kroppen mest.så og kutte ut det er bare et pluss for kroppen din. Gidder ikke og dra opp sammenligninger, men alkohol går lett forbi visse sterke stoffer når det gjelder og skade kroppen. Jeg ønsker ikke å egge opp til noen debatt her, men det er svært viktig å definere skade i en slik sammenheng. Skadelighet avhenger følgelig av definisjonen, og før man fastsetter den konkret kan man ikke rangere et stoff over et annet i et slikt henseende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Grisefylla er ikke særlig morsomt spør du meg. Jeg tar meg heller 4-5 øl i godt lag, enn å dra på ren grisefyll. Sist jeg var på grisefylla var i sommer, det var morsomt, men mest fordi det var i godt lag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg