Mikkel™ Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Curse ye! 1GB er jo nice for de som henger mye i foto-delen da Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Curse ye! 1GB er jo nice for de som henger mye i foto-delen da Gjett om Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Dobbel pokker. Hva skal jeg finne på da? Da blir det vell drama med søster allikavell Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Dobbel pokker. Hva skal jeg finne på da?Da blir det vell drama med søster allikavell Kom og spill CoD4 hos meg Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Dobbel pokker. Hva skal jeg finne på da?Da blir det vell drama med søster allikavell Du kan jo fake diaree eller noe da? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Det gjør ikke så mye ;P jeg ser film! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Dobbel pokker. Hva skal jeg finne på da?Da blir det vell drama med søster allikavell Kom og spill CoD4 hos meg Er lett med på den:) Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Heisann. Jeg har 10 000 innlegg. Skyt meg. Gratulerer! Jeg har ventet på det. Autografen din i morgen, plz... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Dobbel pokker. Hva skal jeg finne på da?Da blir det vell drama med søster allikavell Du kan jo fake diaree eller noe da? Trenger ikke fake:) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Dobbel pokker. Hva skal jeg finne på da?Da blir det vell drama med søster allikavell Du kan jo fake diaree eller noe da? Trenger ikke fake:) HAHAHAHAH! Jævlig bra. Do eht! Drama eller (d)ram(m)a Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Fint å ta det rolig også innimellom. Kjedelig riktignok, men det positive er at jeg har fått lest flere bøker og blader som bare har blitt liggende pga. at jeg endelig har hatt tid til dem på kveldene. Joda, kanskje. Jeg må si jeg syns det er dritkjedelig de helgene jeg ikke har planer. Det er ikke kos å ta ei rolig helg hjemme lenger, bare møkkakjedelig. Jeg kunne sikkert lest og få gjort masse, men jeg er for rastløs. :---D Kan godt være at det blir kjedelig i lengden, men har gått greit så langt. Får se hva som skjer. Holdt meg unna øl i over en måned. Jeg er flinkest. Slår deg med flere måneder. JEG er flinkest. har nyre\lever-sykdom så........det er et personlig valg. Gidder ikke og risikere og måtte dra på sykehuset et par ganger i måneden bare for og få dialyse. Og til min søte Bazu...ikke morsomt, savner en sikkelig hull i veggen-fest:S Høres jo ut som du har en mer avgjørende grunn enn meg. Men når det er sagt så er det veldig forskjellig med hvordan folk med leverproblemer reagerer på alkohol. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Det er ikke gøy å måtte kutte ned på alkoholforbruket Kan faen ikke drikke meg skikkelig full lenger; kroppen sier nei så fort at jeg ikke engang klarer å komme meg gjennom en sixpack med glassflasker Savner den gamle kroppen min; med muskler, høy forbrenning, og fysisk utholdenhet. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Det er ikke gøy å måtte kutte ned på alkoholforbruket Kan faen ikke drikke meg skikkelig full lenger; kroppen sier nei så fort at jeg ikke engang klarer å komme meg gjennom en sixpack med glassflasker Savner den gamle kroppen min; med muskler, høy forbrenning, og fysisk utholdenhet. Der var du tilbake igjen ja Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Da var man hjemme igjen. Koste meg med Dexter og World of Goo på toget. Venter på at en kamerat skal gi meg de siste episodene av sesong 3. Uten internet (på den stasjonære) så finnes det lite annet som frister mer enn å se på noen episoder av Dexter Endret 18. oktober 2009 av Mr.Graves Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Velkommen i de voksnes rekker jann:) Legger alt av alko på hylla nå. Drakk tirsdag og onsdag å var fyllesyk til lørdag. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 You have fooled me.... Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Mr. Graves: Dexter er genialt. Gled deg - fjerde sesong skuffer ikke så langt. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Huff, nå ble jeg virkelig rastløs etter nye episoder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg