Bytex Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Neii ikke vondt eller noenting..bare plutselig begynte å dryppe ned på skjorta. Har ikke nedsatt hørsel så det er vel ei kvise eller noe annet rart. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Det kan godt hende, men har du prøvd og skylle øret for så og ta forsiktig en q-tip inn i øret for og se om det kommer mer blod? Selv om det skal være en psyko-kvise for at det skal komme så mye blod at det drypper. Endret 18. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Bare jeg som ser for meg sånn typisk House-intro der en fyr blør ut av ørene nå? Nei. Bytex: Tviler på at du har hatt ei kvise i øret så stor at den fossblør uten å ha hatt vondt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 klarer ikke og se for meg kvise, byll eller noe i den duren...for du skulle ha kjent noe i forveien da. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Sikkert bare for høyt trykk i hodet, som gjør det at du blir hjernedød nå straks, Bytex. Ikke noe å uroe seg for, med andre ord. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Trenger ikke bekymre seg før det fosser blod ut av alle kroppsåpninger. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hvis det spruter blod når jeg tisser skal jeg bli bekymret. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Det var det som skjedde med meg, eller var da jeg fikk vite jeg hadde en viss sykdom. Våknet midt på natt av at jeg måtte på do, som er ganske vanlig. Det som ikke var så vanlig var at urinen hadde samme farge som overmoden tomat:P Var ikke vondt, var som og pisse "vanlig...men sanheten var at visse organer var på vei til og stoppe og fungere kan man si. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Kunne tenkt meg lasagne til middag idag, men jeg har lånt bort stekeformen, så nå må jeg bli kreativ her. Kunne jo laget noe ut av alu-folie, men tjææææ. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Noen andre som opplever at TPB ikke vil samarbeide i dag? Ingen torrenter kan lastes ned. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Kunne tenkt meg lasagne til middag idag, men jeg har lånt bort stekeformen, så nå må jeg bli kreativ her. Kunne jo laget noe ut av alu-folie, men tjææææ. Tror ikke alu-folie smaker så godt :!: Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Noen andre som opplever at TPB ikke vil samarbeide i dag? Ingen torrenter kan lastes ned. Naaw, så synd. Du får heller kjøpe filmen/cd'en i butikken Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Kanskje jeg har bruk for noe open source?? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Kanskje jeg har bruk for noe open source?? Heldigvis er jo ikke det noe problem, siden de mer eller mindre alltid har flere kilder du kan hente fra Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jaja, men noe er det noen i det hele tatt som gidder å svare på spørsmålet mtt fremfor å kverulere? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jaja, men noe er det noen i det hele tatt som gidder å svare på spørsmålet mtt fremfor å kverulere? Kanskje for at det står noe i reglene om at det er ikke lov og diskutere ulovlig nedlastning:P eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Kanskje for at det står noe i reglene om at det er ikke lov og diskutere ulovlig nedlastning:P eller tar jeg feil? Det gjør du ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Da var jeg endelig hjemme igjen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg