Niqābninja Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg må jo ikke nødvendigvis drikke i helgene da. Det har bare blitt sånn. Bare det skjer noe gøy, så er jeg strengt tatt fornøyd. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Er og ha det gøy som er viktigst såklart:) Men savner den delen og ta noen øl. Endret 18. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Ja, det skjønner jeg. Det å ikke ha muligheten engang må være dritkjipt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Har jo muligheten, men jeg tar en risiko da. Men man har jo lettøl da, for smakens skyld.............. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Joda, men jeg tror ikke jeg ville tatt den risken, i hvert fall. Og det virker det jo ikke som om du har lyst til heller..? Det er så synd at fulle folk blir så slitsomme når en er edru, hvis ikke så kunne en jo gått ut og hatt det awesome allikevel. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Har absolutt ikke lyst til og ta den risken. Helt enig i det med og være edru sammen med fulle folk. Hvis de bare tar seg noen halvlitere så går det bra, kjøper som oftest en halvliter med lettøl selv. Veide meg i sted og jeg har nådd målet mitt Så nå har jeg gått ned 55kg. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Så bra! Det må føles forferdelig godt Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Det er jo veldig bra, mann! Hvordan har du klart det? Gjort om på kosthold og begynt med trening? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 FEMTIFEM kilo? Det er utrolig imponerende. Godt jobba! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Er veldig lettet ja ( bokstavelig...lol ), føles sykt godt. Trodde aldri jeg skulle klare det. Demon:Endret på kostholdet ja, men trening kommer snart igjen. Mye av grunnen til at jeg bestemte meg for og gå ned var at jeg ikke klarte og få meg på et studio pga vekten. Jeg gikk opp ekstremt etter jeg knakk ryggen for noen år siden og da trente jeg vekter 6 dager i uken og kampsport 2 til 3 ganger i uken. Så bare kosthold, gått turer og vært sinnsykt sta:P Målet er og få startet med trening igjen:) Takk Lemon=) Har faktisk kuttet ut ene astmamedisinen min, har alltid hatt astma...men for mye vekt gjør den bare verre. Og man føler seg generelt bedre. Nå ligger jeg på 25,80 i BMI, så er 4kg fra "normalt". Men er fornøyd, har blitt beinete nok syns jeg. Glemte en ting, Wii er perfekt når man slanker seg:D Tenker ikke på trening, men holde kontroll på fremgang og bmi osv. Endret 18. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hm, jeg begynte plutselig å fossblø fra et sted inni ene øret..weird. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 UteHadde du vondt fra før i øret? Eller bare skjedde det? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg tror ikke det er et godt tegn, Bytex. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 ikke hvis det bare skjedde nei:S Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg tror ikke det er et godt tegn uansett, jeg. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Bare jeg som ser for meg sånn typisk House-intro der en fyr blør ut av ørene nå? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 9999 innlegg! Help! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Blod fra øret er ALDRI et godt tegn. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Er nok fordi du hører så mye på A-Teens, Bytex. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Bare jeg som ser for meg sånn typisk House-intro der en fyr blør ut av ørene nå? Jeg så for meg en splatter-film, Bytex løpende i sirkler mens det spruter blod ut av ørene hans eller akkuratt da han skal fri til dama og ørene bare bgynner og spy blod som Nigaria-fossen....... Endret 18. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg