After Dark Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Nedtellingen begynner på 10 min. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Sånn! Da her jeg vært flink gutt og tørka støv på stua og vasket både kjøkken- og stuegulv. Nå skal jeg sløve litt foran PCen en stund før jeg tar det aller siste på kjøkkenet. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 På tide å kaste ut folk. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 På tide å bli streng med andre ord!? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Holdt meg unna snus i 6 dager nå. Lurer på om jeg skal feire med en cola. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Holdt meg unna øl i over en måned. Jeg er flinkest. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Holdt meg unna øl i over en måned. Jeg er flinkest. Er det noe gøy da? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Det er jo lett det da. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Og da har vel kanin33 gått fra jobben siden hun ikke er pålogget lenger. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Gah, hva enn jeg røykte i går så var det for sterkt, jeg husker nada Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Gah, hva enn jeg røykte i går så var det for sterkt, jeg husker nada Hahahaha xD Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Holdt meg unna øl i over en måned. Jeg er flinkest. Er det noe gøy da? Nei, ikke egentlig. Men hadde vært litt hobbyalkoholiker en stund så måtte bremse ned. Skal vel unne meg en tur ut på byen igjen snart. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Er det noen som vet hvilken betydning Platon/Aristoteles har hatt for senere tid? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Nei, ikke egentlig. Men hadde vært litt hobbyalkoholiker en stund så måtte bremse ned. Skal vel unne meg en tur ut på byen igjen snart. Så lenge det kun var på hobbybasis, så går det vel greit? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Nei, ikke egentlig. Men hadde vært litt hobbyalkoholiker en stund så måtte bremse ned. Skal vel unne meg en tur ut på byen igjen snart. Så lenge det kun var på hobbybasis, så går det vel greit? Jeg har hørt at man kan skade halsen sin under alkoholpåvirkning?!?! Kjøkkenet vårt ser ikke ut, jeg skulle visstnok på død og liv mikse meg sjokolademelk i natt. Pulver, melk og søl over hele benken! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Kjøkkenet vårt ser ikke ut, jeg skulle visstnok på død og liv mikse meg sjokolademelk i natt. Pulver, melk og søl over hele benken! Haha :---D Fyllelogikk er så moro dagen derpå :---D Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Nei, ikke egentlig. Men hadde vært litt hobbyalkoholiker en stund så måtte bremse ned. Skal vel unne meg en tur ut på byen igjen snart. Så lenge det kun var på hobbybasis, så går det vel greit? Fint å ta det rolig også innimellom. Kjedelig riktignok, men det positive er at jeg har fått lest flere bøker og blader som bare har blitt liggende pga. at jeg endelig har hatt tid til dem på kveldene. Nei, ikke egentlig. Men hadde vært litt hobbyalkoholiker en stund så måtte bremse ned. Skal vel unne meg en tur ut på byen igjen snart. Så lenge det kun var på hobbybasis, så går det vel greit? Jeg har hørt at man kan skade halsen sin under alkoholpåvirkning?!?! Den var ny. Tviler sterkt forøvrig. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Fint å ta det rolig også innimellom. Kjedelig riktignok, men det positive er at jeg har fått lest flere bøker og blader som bare har blitt liggende pga. at jeg endelig har hatt tid til dem på kveldene. Joda, kanskje. Jeg må si jeg syns det er dritkjedelig de helgene jeg ikke har planer. Det er ikke kos å ta ei rolig helg hjemme lenger, bare møkkakjedelig. Jeg kunne sikkert lest og få gjort masse, men jeg er for rastløs. :---D Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Holdt meg unna øl i over en måned. Jeg er flinkest. Slår deg med flere måneder. JEG er flinkest. har nyre\lever-sykdom så........det er et personlig valg. Gidder ikke og risikere og måtte dra på sykehuset et par ganger i måneden bare for og få dialyse. Og til min søte Bazu...ikke morsomt, savner en sikkelig hull i veggen-fest:S Endret 18. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg