Sameboe Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Question: Hvor høy sannsynlighet er det for at folk greier å drikke Ni-seks rent? Går lei av fjortiser som påstår de drikker det som vann Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 MØKKAOPPGAVE!!Hva slags oppgave? En oppgave om møkk. Nærmere bestemt nyttig bruk av dyreavføring Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Question: Hvor høy sannsynlighet er det for at folk greier å drikke Ni-seks rent? Går lei av fjortiser som påstår de drikker det som vann Har ikke drukket det som vann, men har da drukket det reint i min tid. DVS. vi målte det til 93% med en måler som hadde 3% i pluss/minus margin. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Speaking of anon, det var anons til stede under Desucon i dag og delte ut flyers. Nei, så kult da. Ikke akkurat det rette stedet å dele ut sånt på. No offence. Hvem sa noe om kultheten? Jeg sa de var til stede. Sameboe: Kanskje heller slutte å gå på fester med 14-år gamle jenter og gutter så slipper du nok det Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Øl og te på samme kveld... Er det noe galt med det? Jepp. Er det øl så er det øl. Ved mindre du blander teen med noe sterkt da. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Speaking of anon, det var anons til stede under Desucon i dag og delte ut flyers. Nei, så kult da. Ikke akkurat det rette stedet å dele ut sånt på. No offence. Hvem sa noe om kultheten? Jeg sa de var til stede. Sameboe: Kanskje heller slutte å gå på fester med 14-år gamle jenter og gutter så slipper du nok det Er ikke på fest jeg hører det, det er på MSN og fjesbok jeg hører det Mor mi sier at 96% er udrikkelig rent! Rett og slett fordi det svir no inni granskauen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 . Sameboe: Kanskje heller slutte å gå på fester med 14-år gamle jenter og gutter så slipper du nok det Hvor skal han da finne seg en kjæreste? Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Poenget var at det er ganske hjernedødt å spre det på en slik convention. Ikke akkurat den beste målgruppen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jepp. Er det øl så er det øl. Ved mindre du blander teen med noe sterkt da. Først øl for å kosedrikke. Så te for å gjøre seg klar for å sove. Med mindre du er en av de som mener man MÅ drikke seg snydens når man først drikker da. Er du det? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Question: Hvor høy sannsynlighet er det for at folk greier å drikke Ni-seks rent? Går lei av fjortiser som påstår de drikker det som vann Hvis man drikker 4 ganger i uka som jeg gjorde som 16-åring så klarte jeg og drikke hjemmebrent rent og uten og hoppe rundt som en ape etterpå. Men det var for hjemmebrent var nesten bare det vi drakk og hvis hjemmebrent er bra..spess. druesprit så går bart fint. Men 14isser har en tedens til og bli dritings av lettøl da. Eller og få de til og tro at de har spist E, men du ga de valergan. Morsomt og feste med de da :!: . Sameboe: Kanskje heller slutte å gå på fester med 14-år gamle jenter og gutter så slipper du nok det Hvor skal han da finne seg en kjæreste? touche :!: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hvor skal han da finne seg en kjæreste?men fy da..vær litt snill da Poenget var at det er ganske hjernedødt å spre det på en slik convention. Ikke akkurat den beste målgruppen. Nei det er sant Se filmen hos Youtube Partiet før og etter 4:15 er bare så jævlig elsk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Lurte en shitkid med å gi han noe kremlikør i leopard-flaske med å si at det var hasj i flytende form. Det ble en moro aften. PS: I'm always nice. Endret 17. oktober 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Sånt er utrolig morsomt, må må huske og filme hvis man kan det;) Og si at Danielzu må være snill er det samme som og skulle be Hitler om og slutte og drepe jøder............ Endret 17. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jepp. Er det øl så er det øl. Ved mindre du blander teen med noe sterkt da. Først øl for å kosedrikke. Så te for å gjøre seg klar for å sove. Med mindre du er en av de som mener man MÅ drikke seg snydens når man først drikker da. Er du det? I utgangspunktet ikke, men har jeg først begynt på øl så fortsetter jeg enten på det eller sterkere saker. Er det leggetid allerede foresten? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Er ikke på fest jeg hører det, det er på MSN og fjesbok jeg hører det Mor mi sier at 96% er udrikkelig rent! Rett og slett fordi det svir no inni granskauen! Altså, det er mulig å drikke 96% reint, men det er ikke noe jeg ville drukket. Tror jeg har smakt det (labsprit), men det kan være jeg husker feil og det egentlig var heimert (som gjerne ikke er fullt så sterkt). @b-real: godlåt det der Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Er det leggetid allerede foresten?Det er det snart, men ikke helt enda. Har ikke fått teen min. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) denne, se symbolikken i den ---> Endret 17. oktober 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Og si at Danielzu må være snill er det samme som og skulle be Hitler om og slutte og drepe jøder............ Hitler drepte vel ingen jøder,han fikk andre til og gjøre det for han. Men ellers, top notch. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Te passer godt når man er på nedadstigende, det myker litt opp og roer en ned. Om man bare har kosedrukket hele kvelden er det like greit å avslutte med noe varmt, fremfor å alltid skulle ta et glass på slutten i håp om å få litt ekstra ut av kvelden. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Åh...akkurat den tror jeg du må lengre ut med på landet med. Noen må han da vel ha drept. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg