Demonfudge Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Det tar aaav! Hva slags te? Ørl græi. Liker også Yogi, men uten suketter. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Skulle det dukke opp nye sekundærbrukere, så ta kontakt. Det kan lønne seg og settes meget pris på. Ta kontakt med undertegnede enten på PM via forumet eller roberteh(at)diskusjon.no, eller en tilgjengelig administrator. Beklager bryderiet. Er det ikke bedre å oppfordre brukerne til å rapportere? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Er det ikke bedre å oppfordre brukerne til å rapportere?Etter min erfaring så reageres det raskere på PM enn på rapportering. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Ikke når det ligger 5-10 rapporter på samme hendelse / tråd. EDiT: OK, GREIT - jeg er trøtt. Nå kom jeg på hvordan PM-funksjonen fungerer. og MSN. Endret 17. oktober 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Ikke når det ligger 5-10 rapporter på samme hendelse / tråd.Nei, det er mulig. Men jeg har opplevd at det tar opptil et par døgn å reagere på "enkle" rapporteringer som at noe er feilpostet enda jeg oppgir url til riktig kategori i rapporten. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Enig med Lars .. Jeg har utrolig lyst på en titanic model på rommet mitt! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg har utrolig lyst på en titanic model på rommet mitt!Ferdig sett eller custom? Hvilken størrelsesorden? Jeg har lyst til å lage en custom i 1:24 eller noeSkjønt, jeg har mer lyst til å gå for Bismarck om jeg skal lage en så stor modell. Enten Titanic eller Bismarck. Eventuelt Tirpitz eller Hipper/Blücher Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 En i omtrent samme størelse som du, muligens lage en selv, eller få taki en! Kanskje en både av vraket og båten! Skipet er så fasinierende, jeg har sett så mange dokumentarer om det, sett filmen, lest så mye om det! Ja, skipet er bare så fasinerende. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg hjalp madammen med noen plakater og så kom vi på denne idèen til plakater. Jeg har utrolig lyst på en titanic model på rommet mitt!Ferdig sett eller custom? Hvilken størrelsesorden? Jeg har lyst til å lage en custom i 1:24 eller noeSkjønt, jeg har mer lyst til å gå for Bismarck om jeg skal lage en så stor modell. Enten Titanic eller Bismarck. Eventuelt Tirpitz eller Hipper/Blücher Og siden dere først snakker om modeller: Adam Savage er en merkelig skrue Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 En i omtrent samme størelse som du, muligens lage en selv, eller få taki en! Kanskje en både av vraket og båten! Skipet er så fasinierende, jeg har sett så mange dokumentarer om det, sett filmen, lest så mye om det! Ja, skipet er bare så fasinerende. Jeg digger historien om de tre søsterskipene. Visste du at det er en som har overlevd alle tre skipa? Det var en sykesøster som først jobbet på Olympic i 1910. På jomfruferdselen så kræsjet en britisk destroyer inn i lugaren hennes. Så fikk hun jobb på Titanic i 1912. Vi vet alle hvordan det endte. Så, i 1914, ble brittanic (originalt Gigantic) sjøsatt. Før hun hadde gjennomført seatrials så brøt ww1 ut og hun ble kommondert av den britistke marinen. Men denne sykepleieren var fortsatt om bord. Hun er den eneste som tjenestegjorde på alle tre søsterskipene. Olympic var forresten i tjeneste til midten av 1930tallet da hun ble hugget opp for metall. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) 12 medlemmer: WheelMan, Jarmo, Camrot, DemonFudge, Robert, Sameboe, BiNko, Shikaru, Freebird, Lemon, Giallorossi, Skagen, Junior91 Incoming invasion! Endret 17. oktober 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hyggelig med mods og admins da De skal behandles som kosedyr Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Ulv i fåreklær, hihi ^^ Endret 17. oktober 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Jeg syns det burde være mulig å spare seg opp plusspoeng her. Så man har litt å gå på hvis man driter seg ut én gang, men smisker ellers. Jeg elsker mods. Endret 17. oktober 2009 av Lemon Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Smiske? Trenger man å smiske da for å holde seg her inne? Nårtid skjedde det egentlig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-sn...3_6576834_n.jpgJeg hjalp madammen med noen plakater og så kom vi på denne idèen til plakater. Noe sier meg at jeg får den der slengt opp på døra til kontoret mitt om ikke så lenge.. Og btw, ene linken du har i det bildet er gal. [pirke]Og, erstatt www.dromtorp.no med www.dromtorp.vgs.no [/pirke] Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 En i omtrent samme størelse som du, muligens lage en selv, eller få taki en! Kanskje en både av vraket og båten! Skipet er så fasinierende, jeg har sett så mange dokumentarer om det, sett filmen, lest så mye om det! Ja, skipet er bare så fasinerende. Jeg digger historien om de tre søsterskipene. Visste du at det er en som har overlevd alle tre skipa? Det var en sykesøster som først jobbet på Olympic i 1910. På jomfruferdselen så kræsjet en britisk destroyer inn i lugaren hennes. Så fikk hun jobb på Titanic i 1912. Vi vet alle hvordan det endte. Så, i 1914, ble brittanic (originalt Gigantic) sjøsatt. Før hun hadde gjennomført seatrials så brøt ww1 ut og hun ble kommondert av den britistke marinen. Men denne sykepleieren var fortsatt om bord. Hun er den eneste som tjenestegjorde på alle tre søsterskipene. Olympic var forresten i tjeneste til midten av 1930tallet da hun ble hugget opp for metall. Ja, har hørt om hu! Ganske utrolig egentlig. Når det gjelder olympic så er det jo litt dumt at hu ble skrapa helt, skulle blitt gjort til et museum! Dog er hennes veggmalinger/tapeter og finne på White Swan Hotel i Alnwick!, og deler av trappen fra "the grand staircase". Er faktisk en hel leilighet i England tror jeg det var som har masse ting fra hu inni seg. Kjipt at Brittanic traff en mine. En trodde jo først at hu ble beskutt av en torpedo fra en tysk ubåt. Men det be hu ikke, da alle sykehus skip var/er beskyttet av "geneve-konvesjonen" tror det var den! Men i det minste overlevde Olympic ; ) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Noe sier meg at jeg får den der slengt opp på døra til kontoret mitt om ikke så lenge..Og btw, ene linken du har i det bildet er gal. [pirke]Og, erstatt www.dromtorp.no med www.dromtorp.vgs.no [/pirke] Hehe, jeg hadde en liten ond plan at jeg skulle snike meg inn på skolen og poste disse her over ALT jeg kunne se *le* Jeg copy-pastet bare den madammen laget =( Men seriøst? Har dere ikke kjøpt dromtorp.no? Liek WTH not? *finne fram organisasjonsnummer og registrere* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Jeg syns det burde være mulig å spare seg opp plusspoeng her. Så man har litt å gå på hvis man driter seg ut én gang, men smisker ellers. Jeg elsker mods. Alà "Advarselsnivå: (-25%)"? Endret 17. oktober 2009 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Noe sier meg at jeg får den der slengt opp på døra til kontoret mitt om ikke så lenge..Og btw, ene linken du har i det bildet er gal. [pirke]Og, erstatt www.dromtorp.no med www.dromtorp.vgs.no [/pirke] Hehe, jeg hadde en liten ond plan at jeg skulle snike meg inn på skolen og poste disse her over ALT jeg kunne se *le* Jeg copy-pastet bare den madammen laget =( Men seriøst? Har dere ikke kjøpt dromtorp.no? Liek WTH not? *finne fram organisasjonsnummer og registrere* Er ikke vi som har kjøpt noe som helst. Fylket vettu.. Men, ja. Post de der over hele skolen. Jeg er forsåvidt enig i det som står der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg