Sameboe Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 hvem prater du til?Er det samme dott som har begge de 0-kontoene her nå? Og hvis han gjør det så ikke bruk nicket til folk man kjenner her, din respektløse SENSURERT!!!! seff Han har vel blitt bannet med godt over ti accounts nå Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Enkelte trenger noen flere år på bakken før de vokser opp I guess. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 God kveld til kveldsmenneskene. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 hvem prater du til?Er det samme dott som har begge de 0-kontoene her nå? Og hvis han gjør det så ikke bruk nicket til folk man kjenner her, din respektløse SENSURERT!!!! seff Han har vel blitt bannet med godt over ti accounts nå Og folk syns det er rart moddene går amok til tider, dere kan bli forbanna på slike "et eller annet stygt som man ikke sier her". Er jo de som herjer som mongolerne gjorde her. Jeg blir forbanna for at de bruker nicket til andre og dermed later som de er dem, driter i om det er hensikten eller ikke. De skulle hatt et hard spark i ræva og 4 år på isolat. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 yay jeg slo pcen i sjakk! jeg er like god som han andre norske duden! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) God kveld til kveldsmenneskene. gud kveld i stugu:D GLIMTI: Der har du utgangspunktet mitt. Men den blir vond for det er området som vender inn imot armhulen. Endret 17. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 God kveld til kveldsmenneskene.Heisann, sveisann! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Enkelte trenger noen flere år på bakken før de vokser opp I guess. Jeg har gitt opp håpet om at visse folk noensinne vokser opp. Anyways, jeg er tilbake fra Fjellhamar. Morsom tur der, og den ble ikke dårligere når en eldre polakk på gebrokkent norsk drev å tullet med noen fulle ungdommer på togstasjonen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Enkelte trenger noen flere år på bakken før de vokser opp I guess. Jeg har gitt opp håpet om at visse folk noensinne vokser opp. Anyways, jeg er tilbake fra Fjellhamar. Morsom tur der, og den ble ikke dårligere når en eldre polakk på gebrokkent norsk drev å tullet med noen fulle ungdommer på togstasjonen Skumle er jo at du har vært på kompani med fyren under årets TG Men da oppførte han seg greit da Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hva har du gjort der? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Stilig Amanita Muscaria. Gleder meg til å se hva du kan få ut av det bildet. Jeg for min del har fått nye ringer i øret (nevnte det vel i tattoo/piercingtråden i går) og smører meg nå med tålmodighet til tattootid. Heisan sveisan L4r5. Sitter du også hjemme på en lørdagskveld?! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Heisan sveisan L4r5. Sitter du også hjemme på en lørdagskveld?!Ja, sitter og tar noen øl for meg selv her. Skulle egentlig vært med dama en tur hjem til hjemstedet hennes men det ble det ikke noe av. Du da? Hva bedriver du tiden med? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hva har du gjort der? Besøkte en kamerat, og hjalp han med å montere ekstralys å bilen. Men det stedet er ikke egnet å dra på fylla fant jeg ut, er en trapp rett utenfor leiligheten hans, og selv om jeg ikke hadde drukket hadde jeg problemer med å komme meg opp den uten å gå på snørra.. @ Sameboe: Vi gjør alle tabber.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Glimti: Satser på at alt fra fingrene til nakken er dekt på venstresiden til sommern, så håper den der setter prikken over i`en, vurderer litt dystrere bakgrunn enn cherryblossoms:P Så det, grattis med nye smykker:D Gjort noe kult i kveld eller bare tatt det rolig? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Merker at det er lørdag, nå tok jeg 5 suketter oppi tekoppen min! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hva har du gjort der? @ Sameboe: Vi gjør alle tabber.. Jeg ser den Tøsa Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Heisan sveisan L4r5. Sitter du også hjemme på en lørdagskveld?!Ja, sitter og tar noen øl for meg selv her. Skulle egentlig vært med dama en tur hjem til hjemstedet hennes men det ble det ikke noe av. Du da? Hva bedriver du tiden med? Bedriver tiden med film, data, xbox 360, cola og pizza. Ble ikke noen drikkehelg dette. Men like greit egentlig. Skader ikke å være hjemme en gang iblant og blir bare lei av å gå ut om jeg gjør det hele tiden. Glimti: Satser på at alt fra fingrene til nakken er dekt på venstresiden til sommern, så håper den der setter prikken over i`en, vurderer litt dystrere bakgrunn enn cherryblossoms:P Så det, grattis med nye smykker:D Gjort noe kult i kveld eller bare tatt det rolig? Blir gøy å se når du er ferdig dekket. Satser du på noe som kan få plass i Guinness rekordbok? Takk for gratulasjonen. Gøy å forandre litt. Som du ser på svaret mitt til L4r5 ble det en rolig kveld dette. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Merker at det er lørdag, nå tok jeg 5 suketter oppi tekoppen min! Det tar aaav! Hva slags te? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Skulle det dukke opp nye sekundærbrukere, så ta kontakt. Det kan lønne seg og settes meget pris på. Ta kontakt med undertegnede enten på PM via forumet eller roberteh(at)diskusjon.no, eller en tilgjengelig administrator. Beklager bryderiet. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 oh, jeg fikk skikkelig chills akkurat nå :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg