Cortinarius rubellus Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) OMG B-real, jeg vet de jobber gratis da.Og det burde egentlig være opplagt at jeg ikke mente at de får betalt. Men om det er gratis eller ikke så er det en jobb. Og det skal ikke være en betalt jobb heller for da blir det feil drivkraft bak personen. UANSETT SÅ GJØR DE NOE SOM ER VIKTIG, selv om noen er romper og andre navlerusk så gjør de noe de fleste her ikke hadde giddet og tatt seg tid til. Men hvis du vil diskutere så er jeg i det rette hjørnet i dag:D Hehe,jeg ser det *le* Avslutter dette med: Glad i dere alle ( klarer ikke og fortsette når B-Real tar den verste måten og svare på ) Og hvis noen følte seg "kjeftet" på så beklager jeg. Endret 17. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Nå skal jeg klappe kjeften min igjen Nja? Denne kaffen er et demokratisk møtested hvor alle kan si sin mening. I grunn kan vi diskutere mye generelt om forumet og dets virke her hvis vi ønsker det. Men om man har noen spesifikke ønsker som krever mer oppfølging så tar vi dette i tilbakemeldinger elns. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Moroklumper..^^Jeg er egentlig glad i deg. Enda du gav meg warn den gangen. (ok jeg fortjente det) Haha, nice one. Fææn ass, moderatorer er så jææævlig pain. Særr. ! Lenke til kommentar
cumshit Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 heiii wheeelie! Jarmopusen! KVTL derimot. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Nå skal jeg klappe kjeften min igjen Nja? Denne kaffen er et demokratisk møtested hvor alle kan si sin mening. I grunn kan vi diskutere mye generelt om forumet og dets virke her hvis vi ønsker det. Men om man har noen spesifikke ønsker som krever mer oppfølging så tar vi dette i tilbakemeldinger elns. Mente tingene jeg skrev, men på en slik dag som dette så kan jeg fort ta av:P Derfor skrev jeg det:) Lite tips jeg fikk ifra dere, så ikke prosentene mine går opp bare pga. min stahet og munn Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Cumshit? bra navn.... Velkommen tilbake bannede bruker. EDIT: Finnes det ikke noe filter over hva folk kan hete her på forumet? :o Endret 17. oktober 2009 av Mchansern Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Fææn ass, moderatorer er så jææævlig pain. Særr. ! Jeg tulla daa. Frivillig arbeid er the shit. Jeg skal f.eks. bruke morradagen min på å organisere bøssebærerne i mitt nærområde. Endret 17. oktober 2009 av Lemon Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Fææn ass, moderatorer er så jææævlig pain. Særr. ! Jeg tulla daa. Aww ^^ MSN / Skype? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 ja, men du prater omtrent aldri mer der Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Skal prøve, MSN er mildt sagt vanskelig om dagen. Skype kan brenne. I helvete. Endret 17. oktober 2009 av Lemon Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 heiii wheeelie! Jarmopusen! KVTL derimot. Hei, vennen min.. Bare vent litt så setter jeg permaban på deg igjen, er i grunn litt lei av den jobben men noen må jobbe her i huset Lenke til kommentar
cumshit Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) heiii wheeelie! Jarmopusen! KVTL derimot. Hei, vennen min.. Bare vent litt så setter jeg permaban på deg igjen, er i grunn litt lei av den jobben men noen må jobbe her i huset Jeg begynner jo å få en god del av de nå da. Egentlig så lurer på hvorfor jeg ikke er bannet enda. Endret 17. oktober 2009 av cumshit Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 heiii wheeelie! Jarmopusen! KVTL derimot. Hei, vennen min.. Bare vent litt så setter jeg permaban på deg igjen, er i grunn litt lei av den jobben men noen må jobbe her i huset Jeg begynner jo å få en god del av de nå da. Egentlig så lurer på hvorfor jeg ikke er bannet enda. Medisinen skulle virke nå, ISP-ban neste Lenke til kommentar
Aids-kake Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) heiii wheeelie! Jarmopusen! KVTL derimot. Hei, vennen min.. Bare vent litt så setter jeg permaban på deg igjen, er i grunn litt lei av den jobben men noen må jobbe her i huset Jeg begynner jo å få en god del av de nå da. Egentlig så lurer på hvorfor jeg ikke er bannet enda. Medisinen skulle virke nå, ISP-ban neste Litt sånn synd at jeg bruker flere forskjellige ISP'er daglig. Endret 17. oktober 2009 av Aids-kake Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hva er egentlig ISP-ban? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Ser ikke problemet med og oppføre seg, greit at man klikker med kjeften sin og får noen dagers ban og hele den suppa. Men for visse folk har jo dette blitt en hobby....latterlig. Hvis det er aids-kake og ikke en fake tomatsuger( første jeg skrev hørtes feil ut siden jeg er en sopp ) så burde hun få anti-ban. Endret 17. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Kan du ikke gi faen, aleksander? Det går oss på nervene snart! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) hvem prater du til? Er det samme dott som har begge de 0-kontoene her nå? Og hvis han gjør det så ikke bruk nicket til folk man kjenner her, din respektløse SENSURERT!!!! Endret 17. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 hvem prater du til?Er det samme dott som har begge de 0-kontoene her nå? Ja. Det er The duke/glufsa/whatever. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg