Jarmo Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Og for å ikke for slengt "rompeslikker" i trynet, så syns jeg moddene ikke er perfekte, noen kan være litt ivrige, litt maktgale osv.Men de gjør en jobb. Enig. Enkelte moderatorer gjør veldig mange grep jeg er uenige i. Men han skal jeg ikke nevne ved navn sånn "offentlig". Det er bare snakk om differnece of opinion. Hvordan jeg mener regelverket skal bli tolket og hvordan han tolker det. ^ Dere har brukerombud, spark han i ræva hvis noe er galen så kan jeg se på saken. Jeg er egentlig glad i deg. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Damn, for en fantastisk dag! Vært på desucon med dama i hele dag, og i stad fikk jeg vite at jeg er på gjestelista til BMTH konserten i morgen! Så i morgen blir det mer desucon + BMTH konsert! Skjer i DNFK i dag da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Dere har brukerombud, spark han i ræva hvis noe er galen så kan jeg se på saken.Good idea. Sendte han et spark på msn akkurat så får vi se hvor saken ender. Jeg har sikkert ikke noen sak og er ikke jeg personlig som har blitt moderert, men om ingen sier ifra så får dere heller aldri signalene. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Og for å ikke for slengt "rompeslikker" i trynet, så syns jeg moddene ikke er perfekte, noen kan være litt ivrige, litt maktgale osv.Men de gjør en jobb. Enig. Enkelte moderatorer gjør veldig mange grep jeg er uenige i. Men han skal jeg ikke nevne ved navn sånn "offentlig". Det er bare snakk om differnece of opinion. Hvordan jeg mener regelverket skal bli tolket og hvordan han tolker det. Amanita Muscaria, jobb? Jobb er betalt, de gjør en frivillig jobb...hadde en fått lønn for alt strevet så hadde jeg forsatt vært mod LaRsEmAnN, ikke snakk slik om meg da =( Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 LaRsEmAnN, ikke snakk slik om meg da =(Det var langt fra deg jeg snakket om. Han jeg snakket om begynte vel ca. når du slutta om ikke jeg husker feil. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Fææn ass, moderatorer er så jææævlig pain. Særr. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Ja,de er noen brune avfallsposer alle sammen! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Er vel ikke de skarpeste knivene i skuffen heller da. Jobbe gratis når man kan slippe liksom? Trokke det ass. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) OMG B-real, jeg vet de jobber gratis da.Og det burde egentlig være opplagt at jeg ikke mente at de får betalt. Men om det er gratis eller ikke så er det en jobb. Og det skal ikke være en betalt jobb heller for da blir det feil drivkraft bak personen. UANSETT SÅ GJØR DE NOE SOM ER VIKTIG, selv om noen er romper og andre navlerusk så gjør de noe de fleste her ikke hadde giddet og tatt seg tid til. Men hvis du vil diskutere så er jeg i det rette hjørnet i dag:D Endret 17. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hvem skal gå med bøsser i morra daaa? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) @ Amanita: Ta det i en annen tråd isåfall. Jeg må få kjøpt meg noen nye bøker snart altså. Og noen nye tøfler. Jeg skal ikke gå med bøsse. Er godt mulig jeg går med børse etterhvert da, men vi får se. Endret 17. oktober 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg strikker tøfler og prøver å få unna en relativt stor bunke nye, uleste bøker. Deilig følelse. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Sorry Fudge litt iritert i dag:P Du må jo kjøpe deg rosa Kitty-tøfler da Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg må få kjøpt meg noen nye bøker snart altså. Og noen nye tøfler. Hva slags bøker snakker vi? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Hehe, gjør meg ingenting det altså. Njaa, jeg tenker kanskje på noen tøfler som er formet som poter. Eller noen som er skikkelig varme, som de jeg har fra før, bare ikke så slitte. Blir mest 2. verdenskrig for tiden. Har vel egentlig vært det emnet jeg har interessert meg mest for hele livet mitt, når jeg tenker meg om. Men gjerne litt lokalhistorie, da jeg prøver å finne ut av diverse personer i slekta mi. Usikker på om du egentlig ville at L4R5 eller jeg skulle svare der, Zlatz, men jeg svarte allikevel jeg. Endret 17. oktober 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Er vel ikke de skarpeste knivene i skuffen heller da. Jobbe gratis når man kan slippe liksom? Trokke det ass. Er jo en hyggelig jobb når man kan sparke folk som deg på huet og rævva ut av forumet Håper ikke du tok det personlig, var ment som en spøk Grunnen til at jeg er moderator, er at jeg ønsker at forumet skal være et hyggelig sted å være for folk flest, og at det ikke minst kan være nyttig. Jeg har tilegnet meg MYE kunnskap om en hobby (som også er blitt en jobb) ene og alene på grunn av forumet. Derfor ønsker jeg å bidra til at andre skal få en like positiv opplevelse av forumet som det jeg har. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 "hvorfor jobbe når man gjør det gratis", det har NULL og gjøre med og være smart eller ikke. Det har noe med og ville gjøre noe positivt:) Nå skal jeg klappe kjeften min igjen :!: Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Er vel ikke de skarpeste knivene i skuffen heller da. Jobbe gratis når man kan slippe liksom? Trokke det ass. Er jo en hyggelig jobb når man kan sparke folk som deg på huet og rævva ut av forumet Håper ikke du tok det personlig, var ment som en spøk Grunnen til at jeg er moderator, er at jeg ønsker at forumet skal være et hyggelig sted å være for folk flest, og at det ikke minst kan være nyttig. Jeg har tilegnet meg MYE kunnskap om en hobby (som også er blitt en jobb) ene og alene på grunn av forumet. Derfor ønsker jeg å bidra til at andre skal få en like positiv opplevelse av forumet som det jeg har. Haha, det var da virkelig mitt innlegg óg. Jeg er vel ikke heeelt ukjent med frivillig arbeid selv. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 OMG B-real, jeg vet de jobber gratis da.Og det burde egentlig være opplagt at jeg ikke mente at de får betalt. Men om det er gratis eller ikke så er det en jobb. Og det skal ikke være en betalt jobb heller for da blir det feil drivkraft bak personen. UANSETT SÅ GJØR DE NOE SOM ER VIKTIG, selv om noen er romper og andre navlerusk så gjør de noe de fleste her ikke hadde giddet og tatt seg tid til. Men hvis du vil diskutere så er jeg i det rette hjørnet i dag:D Hehe,jeg ser det *le* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg