Skjelvgråt Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jepp! Håper ikke det er skummelt det han skal skrive! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) L5r4 (ja, jeg skriver feil med vilje): Jo mer en viss del blir masert jo mer trykk, og jeg snakker ikke om Gabriel. Pluss du kan ta kosttilskudd som har masse Sink i seg, helst rene Sink-piller. Sink gjør at du produserer lettere og mer sæd, som igjen bygger på trykket. Pluss du kan hoppe ut foreks 3-4 ganger rett før det går for deg, gjør noe annet med henne mens Gabriel roer seg ned. Prøv dette så burde trykket ditt øke litt;) Endret 17. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hello, mine venner og fiender. Merker meg at noen brukere, som har mer eller mindre ferie fra forumet, oppretter nye profiler her i huset. Dette skaper en del ekstra arbeide for våre mods og admin. Denne utviklingen er uønsket og følgende tiltak vurderes fortløpende, først IP-ban og hvis ikke dette hjelper så er ISP-ban det neste skritt. So, read my lips: be nice boys and girls.. Mvh Jarmo Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Menn i arbeidstøy eller heller ikke dumt. Takk for den, nå behøver jeg ikke å føle meg utelatt. *feire med en kopp te* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Det med sink har jeg hørt før. Samt at man bør få i seg nok av antioksidanter. Vannilje (ikke vanniljesukker, men ekte vannilje) skal visst sette god smak også har jeg hørt. Og blåbær i høy nok dose skal også sette smak, men kan i ekstreme tilfeller medføre fargeforandringer. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Vi skal oppføre oss, pappa Jarmo! DF: Interessant. Jeg koser meg med dyne, Pepsi Max og Med hjartet på rette staden. Klar for forumkveld. Lars: Jeg har hørt at ananas også skal ha sistnevnte effekt. Endret 17. oktober 2009 av Lemon Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Hello, mine venner og fiender. Merker meg at noen brukere, som har mer eller mindre ferie fra forumet, oppretter nye profiler her i huset. Dette skaper en del ekstra arbeide for våre mods og admin. Denne utviklingen er uønsket og følgende tiltak vurderes fortløpende, først IP-ban og hvis ikke dette hjelper så er ISP-ban det neste skritt. So, read my lips: be nice boys and girls.. Mvh Jarmo Shit! Ja, vi er klar over trenden. Jeg har rapportert hver gang jeg har sett/mistenkt det. Men ISP-ban? Håper Aleksander vedkommende ikke har nextgentel! Endret 17. oktober 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hello, mine venner og fiender. Merker meg at noen brukere, som har mer eller mindre ferie fra forumet, oppretter nye profiler her i huset. Dette skaper en del ekstra arbeide for våre mods og admin. Denne utviklingen er uønsket og følgende tiltak vurderes fortløpende, først IP-ban og hvis ikke dette hjelper så er ISP-ban det neste skritt. So, read my lips: be nice boys and girls.. Mvh Jarmo Like lei som deg av gamle brukere som i ett lager nye profiler! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Lars: Jeg har hørt at ananas også skal ha sistnevnte effekt. Må prøves ut- Har drukket en del smoothies i det siste med blåbær. Masse antioksidanter. Kanskje jeg burde tilsette ananas også. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Det med sink har jeg hørt før. Samt at man bør få i seg nok av antioksidanter.Vannilje (ikke vanniljesukker, men ekte vannilje) skal visst sette god smak også har jeg hørt. Og blåbær i høy nok dose skal også sette smak, men kan i ekstreme tilfeller medføre fargeforandringer. Det med sink gjør bare at du får mer spam, trykket er noe man må bygge opp og det kan bli ganske ekstremt hvis du venner til den den følelsen man får rett før det går for deg. At du klarer og trykke ned den og roe deg ned, før du fortsetter igjen:) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Hello, mine venner og fiender. Merker meg at noen brukere, som har mer eller mindre ferie fra forumet, oppretter nye profiler her i huset. Dette skaper en del ekstra arbeide for våre mods og admin. Denne utviklingen er uønsket og følgende tiltak vurderes fortløpende, først IP-ban og hvis ikke dette hjelper så er ISP-ban det neste skritt. So, read my lips: be nice boys and girls.. Mvh Jarmo Like lei som deg av gamle brukere som i ett lager nye profiler! Han gjør en jobb, så ingen grunn til og være frekk eller høy på pæra. Det med nye profiler som folk lager osv. er ganske alvorlig siden det foregår til tider kraftig mobbing over pm og forum. Personer blir bannet, de lager nye profiler. Skal sprette meg være glad for at noen i det hele tatt gidder og holde orden på forumet. Og for å ikke for slengt "rompeslikker" i trynet, så syns jeg moddene ikke er perfekte, noen kan være litt ivrige, litt maktgale osv. Men de gjør en jobb. Endret 17. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Håper Jarmo har med seg vaselinen sin og pisken sin jeg Får vi en repitisjon på sist kveld. Jeg har vondt og blåmerker enda. Moroklumper..^^ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 jeg måtte bare :!: Du brukte så lang tid og flere og flere blei nervøse :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Han gjør en jobb, så ingen grunn til og være frekk eller høy på pæra.Det med nye profiler som folk lager osv. er ganske alvorlig siden det foregår til tider kraftig mobbing over pm og forum. Personer blir bannet, de lager nye profiler. Skal sprette meg være glad for at noen i det hele tatt gidder og holde orden på forumet. Jarmo gjør en god jobb han. Men jeg klarer ikke annet enn å irritee meg over folk som ikke klarer å følge systemet. Det er ikke noe som heter permban lenger. Det er mulig å klage og få klagen sin hørt. Man kan søke om å komme inn igjen etter en ubestemt ban. Så hvorfor noen gidder å sabotere sine egne sjanser til å komme inn igjen er over min forstand.Enten følg reglene eller ta din straff. Jeg har tatt mine. Jeg har klaget når jeg har følt at de var urettferdige og har blitt hørt i noen tilfeller. I noen andre tilfeller så skal jeg ærlig innrømme at jeg ikke klaget fordi jeg faktisk hadde brutt reglene og visste det når jeg gjorde det. De straffene skal jeg ikke klage på. Nå bare venter jeg på at kalenderen skal vise februar. Da har jeg blitt lovet at hele warnloggen min skal slettes siden jeg har vært "snill gutt" så lenge. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Han gjør en jobb, så ingen grunn til og være frekk eller høy på pæra.Det med nye profiler som folk lager osv. er ganske alvorlig siden det foregår til tider kraftig mobbing over pm og forum. Personer blir bannet, de lager nye profiler. Skal sprette meg være glad for at noen i det hele tatt gidder og holde orden på forumet. Og for å ikke for slengt "rompeslikker" i trynet, så syns jeg moddene ikke er perfekte, noen kan være litt ivrige, litt maktgale osv. Men de gjør en jobb. Prøvde da ikke å være frekk eller høy på pæra Jeg sier bare at jeg er like lei som mods og admins av folk som i ett lager nye profiler... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Og for å ikke for slengt "rompeslikker" i trynet, så syns jeg moddene ikke er perfekte, noen kan være litt ivrige, litt maktgale osv.Men de gjør en jobb. Enig. Enkelte moderatorer gjør veldig mange grep jeg er uenige i. Men han skal jeg ikke nevne ved navn sånn "offentlig". Det er bare snakk om differnece of opinion. Hvordan jeg mener regelverket skal bli tolket og hvordan han tolker det. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Sameboe: Bøyer meg i støvet da, men vi skal være glade for mode uansett ihvertfall etter jeg fikk vite hva visse grupper på forumet her gjør imot enkelt-personer. Og God Jul Mr.Hankey...The Chrismas Poo Endret 17. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Moroklumper..^^Jeg er egentlig glad i deg. Enda du gav meg warn den gangen. (ok jeg fortjente det) Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 lite hyggelig at ting kortslutter så man må leite og dra fram masse andre ledninger bare for å få strøm på pcen Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Trodde det tullet der hadde sluttet for en stund siden jeg, kjedelig at de fortsatt holder på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg