K.. Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Vi prøvde eventyrbrus med whiskey i natt... NAIWat. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jim, da er jeg mer skeptisk til hvordan det går Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Irriterende. Her tenkte jeg at jeg skulle være flink og vaske gulv og sånn. Dro ned til butikken for å kjøpe sånn Jif Moppesystem. Det er kjekt å ha. Har hatt planer om å kjøpe det lenge. Bare så unødvendig dyrt. Uansett. Dro ned, så på paka. Inneholder alt man trenger visst nok. Kjøper dette til overpris. Drar hjem igjen. Åpner pakka. Da finner jeg ut at det de kalte Jif Mopp var ikke noen klut eller noe sånt. Det var bare selve "foten" man skal feste den på. Joda, det var noen sånne engangs- papirkluter der, men jeg trodde at når det stod mopp så mente de en mopp og ikke et feste til moppen. Jaja, jeg kommer nok til å klare meg. Kjøper vel sånn overpriset mikrofiberklut en av dagene. Men i dag gider jeg ikke ned der igjen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Lars, søss gjorde det samme, og måtte vente til mandagen etter (hu kjøpte det i siste liten en lørdagskveld) for å kjøpe resten. Så heldigvis var jeg obs på det da jeg kjøpte opplegg + mopp, fant bare ut at jeg hadde kjøpt mopp for feil type gulv Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Vi prøvde eventyrbrus med whiskey i natt... NAIWat. Ja vi gjorde det. Anbefales ikke Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Nei, da var det å prøve Brütal Legend ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Gud, for et herlig spill =D Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Smurfen: Testet Red Faction: Gurilla? Det er faktisk et artig spill, litt mye det samme...men herregud så morsomt det er og sprenge folk og hus. Endret 17. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Spilte demoen en gang i alle fall Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 MSg has left the building - i all hast. /sadface Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 mMmm ... Kjøttboller, potetmos og ihjelmodifisert fløtesaus Okay, kjøttbollene smakte crap, men resten var nammis Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 han kommer nok tilbake en gang Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) MSg has left the building - i all hast. /sadface jaja, flap\flap\flap Du klarer deg vel uten kos litt til:P Endret 17. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Gah. Typisk. Lager masse mat, spiser bittelitt, stappmett Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Gah. Typisk. Lager masse mat, spiser bittelitt, stappmett Hva er problemet? Da har du jo mer til senere. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Setter det i kjøleskapet, glemmer det i noen uker, maten lukter rart og får etter hvert bein å gå på. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hva med å spise den til middag i morra? Heng opp en post-it-lapp på PCskjermen om du har vanskelig for å huske det. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Lånte nabo bikkjene i dag å tok meg en laaang tur. Koselig å sitte med bål i høst mørket. Nå skal jeg se om man finner noen innteresange spill på steam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg