L4r5 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Den er ikke direkte dialogtung, men er en del prating der. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 sølvguttene :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Gammel Nightwish er i grunn ganske digg ^^ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Nightwish iriterer meg bare, pga. de så liker alle "metall" Spess. nerder som liker vg-lista også Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Ha ha, jeg husker enda da jeg kjøpte det første albumet deres, og spilte det i hjel og var helt hekta Ingen andre som hørte på det da, på ungdomsskolen hørte de aller, aller, aller fleste på punk og ska, et lite fåtall hørte på rap og et enda mindre fåtall (2-3 personer) hørte på klassisk rock og tung metall Jeg hørte da som nå på alt og hadde en kroppsdel i hver "leir" og digga på én side Secret Garden og Modern Talking og på den andre Nightwish og Pink Floyd, mens jeg hele tiden spilte Beatles og deLillos for full guffe Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Har noen noe god erfaring med å blande Capt. Morgan med julebrus? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg så jesus idag! not! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Har noen noe god erfaring med å blande Capt. Morgan med julebrus?Nei, men kan umulig tenke meg det blir drikkendes. Endret 17. oktober 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg har som vanlig erfaringa når det kommer til brus og sprit. Det kommer veldig an på hva slags cpt. morgan, og hva slags julebrus, men jeg fikk et drikkendes resultat ut av e.c. dahls julebrus og captain morgan dark rum en gang i tiden. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 God dag. Drittvær i Stockholm i dag, så det ble ikke så mye sightseeing som planlagt. Klarte selvsagt å glemme studentkortet mitt hjemme, så jeg måtte betale full pris på vasamuseet. Hva styrer folket med i kveld da? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Har noen noe god erfaring med å blande Capt. Morgan med julebrus?Nei, men kan umulig tenke meg det blir drikkendes. Jeg prøver her å få kontakt med alkoholnytere som kunne utveksle sine blandingsforhold og dekorative tips, ikke alkiser som bare er ute etter høyest mulig viskositet. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Har noen noe god erfaring med å blande Capt. Morgan med julebrus? Vi prøvde eventyrbrus med whiskey i natt... NAI Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Julebrus + sprit = win? Endret 17. oktober 2009 av Gjest Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Stort sett win. E.C. Dahls funker med silver tequila, mørk rom, blank rom og vodka. Ikke like bra med spiced rum eller golden tequila. Ikke prøvd med gin enda, men kan ikke tenke meg at det blir noe særlig. Gin-baserte drinker er generelt ikke godt. Aquavit og brus er bare nei. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Sprit+Cola= 50% win Sprit+Battery=WIN Drekkamer sprit+fjellbekk+sprite= Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Sprit+Cola= Epic win Blank sprit+Burn Juiced / SoBe PureRush= Epic win Blank sprit+drinkmikser= Win Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Etter nøye vurderinger har jeg kommet frem til at appelsinbrus er den sikreste veien å gå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 True ^^ Men for meg gjelder det i alle fall to steder til som starter med St ^^ Stavanger (mest ) og Storås (i alle fall i slutten av juli de siste årene) Jordmark-Jim, neida, kom igjen nå, julebrus og rom! Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jordmark-Jim, neida, kom igjen nå, julebrus og rom! Skal se hva jeg finner på butikken nå. Men noe brunjulebrus kommer ikke på tale, her snakker vi rødbrus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg