Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Totally agree.

Det er liksom ikke noe kult lenger.

Totally AWESOME. Halford og Dickinson. Bedre blir det faen meg ikke. Eller jo, men ikke mye.

Du sier noe. Faktisk ikke lenge siden jeg hørte den.

Lemon! Hei <3 Jeg skal kanskje treffe Jørgen i dag! (han du så bilde av på mail)

Lenke til kommentar
Når en er 20 år er det flere år siden det var kult. Om det noen gang har vært kult, that is.

Hadde han som sagt vært som tremenningen min; 13, så kunne jeg forsvart oppførselen. Men ikke når han er 20. Men det er klart, at noen mennesker har et markant markeringsbehov samt et sug etter oppmerksomhet og da tyr man til enkle, men triste metoder for å oppnå dette.

SMS fra Oda: «Hei kjære! Er på jobb, så får ikke posta noe på forumet. Hils alle fra meg og si at jeg er med dere i ånden. Sleik Jørgen på kinnet for meg.»

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Det var ikke intensjonen å overbevise medmenneskene her på forumet om at denne var et nytt fenomen, men heller at det er en god låt som er relativt god å høre på morgenen og som gjøre en sulten ;)

edit: I likhet med leekspin. Den er særdeles old, men det kvalifiserer den ikke automatisk til å være dårlig av den grunn.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Do it!

Soon my friend. Soon.

Hvis den er old, hva er dette da?

Det er en gammel film som er lagt ut på youtube.

hva faen. Jeg gikk hjemmefra med 200 spenn i kontanter og nå har jeg over 350 kroner der PLUSS hodepine ... i cant seem to find the logics

Kult..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...